Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Вто 14 авг 2012 20:06


Почти успях да завърша единия преходник, разбира се и с T12 пиновата букса имах проблеми. На буксата от към фара има 5 фиксатора, а на новата букса 4-ри. Наложи се да издялкам единия с подострена плоска отверка, след което се наложи да премахна и останалите 4-ри от буксата към фара, за да влезне и закопчее нормално. Тея VW-та как си правят резервните части не ги знам, но отнесоха една камара благословии, докато ги чистих тея фиксаторчета facepalm .

Хубавото е, че след скъсяването и последното запояване фара все още работи, абсолютно всичко му свети, дори и реглажа за фаровете на десния работи :banana

Утре ще си довърша и другата букса. В двато края от към буксите при пиновете ще го напъля с горещ силикон, за да се получи хубава изолация, след което ще се бандажира с някакъв изолир който се слепвал като се нагрее, не го знам къв е утре ще го търся. Ще потъря и от тези изолиращите мъркучи, където ги слагат по инсталацията за да се получи красиво :)

Кабела който се вижда + още един от другата страна на буксата са масата и плюса, които си оставих в случай, че реша да монтирам халогени, DRL-и и всякакви други лампички в бронята за да се управляват от копчето за фаровете в положение халогени. Не направих перфектно красивите спойки, но като за човек където не разбира и не обича да се занимава с такива работи става. По важното е да е здраво и да няма ядове с хлабави спойки :P .

Изображение


Така ми изглежда буксата преди да я скъся и запоя перманентно, за да тествам дали всичко работи, когато е навързано по колата.

Изображение


Щипките за двато фара

Изображение


На бъдещите мераклии решили да си слагат такива фарове бих препоръчал следното:

Доколкото успях да преценя и сравня, мъжката букса към фара от T10 и T12 е с абсолютно една и съща външна форма. Има само едно малко зъбче, от външната страна, което доколкото успях да преценя имаше разминаване от около 5мм, но не оказва никакво влияние за крепеша на буксата и може да бъде отрязано-изпилено. Буксата така или иначе се държи на две големи щипки, които се освобождават от вътрешния край.

Може да си спестите едни 60+ лева за T10 и T12 букси, или само T12, като просто си набавите инсталация от фар, било то Голф 4, А4 и т.н.т и запоите буксата дирекно към инсталацията на фара, като премахнете оригиналната Т12 мъжка букса на фара. Може би ще е малко по неудобно за запояване, но ще спестите пари, време и нерви в закупуване на букси, търсене на инсталация и вадене на пинове.

Хубаво е да си намерите букси от A4 тъй като всички пинове са с дебели кабели, за разлика от Голф4 където пин 1,2,3 са с тънки кабелчета, които съответно играят ролята за мигач, габарит и минус към моторчето за реглаж. В оригиналната инсталация на R32 фара в буксата влизат само дебели кабели.

Ако решите да направите фаровете по този начин и искате халогени, имайте предвид, че трябва да вземете ток за халогените преди T10 женската букса от оригиналната инсталация на колата. Съответно пин 2 за плюс и пин 8 за минус, който при дълги изключва халогените.

Общо взето тва е с фарчетата, днеска цял ден се занимавам с тая простотия, втръсна ми от всякъде, добре че накрая моторчетата тръгнаха, това усмисли услията, нервите и изгубеното време. Изключително пипкава работа, не е за хора като мен, които не обичат да се занимават с кабеляци и поялници :Mr Green Fun

Последна промяна от morfei1 на Сря 15 авг 2012 1:32, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот theraven » Вто 14 авг 2012 20:17


:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Вто 14 авг 2012 20:25


Почти щях да забравя ето това е схемата на вързване, която ми беше изпратена от s5501na :bowdown

http://uk-mkivs.net/forums/t/260139.aspx

По този начин се вързва стария модел фарове или иначе казано преди 2002.05

Изображение

а, това е мода във фара, който се прави на моделите с вграден баласт или иначе казано след 2002.05

Изображение

За повече информация прочетете в линка по горе :) .

Благодарсвто и на колегите от uk-mkiv.net за оказаното съдействие и на всички останали, знайни и незнайни, които му удисаха на акъла и ми помогнаха това да се случи :bowdown


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот rabotnika » Вто 14 авг 2012 21:38


Мите веднага ти давам оригинален изолирбанд на VW за да е всичко оригиналдъ :Mr Green Fun


Потребителски аватар
radko86
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL ARL
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот radko86 » Вто 14 авг 2012 21:54


Ще чакаме снимки от крайния резултат :beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Сря 15 авг 2012 0:32


rabotnika написа:Мите веднага ти давам оригинален изолирбанд на VW за да е всичко оригиналдъ :Mr Green Fun


Eй, тва ако има такова нещо казвай от къде да намеря? :)


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот GALIANO » Сря 15 авг 2012 1:28


Има има :012:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот rabotnika » Сря 15 авг 2012 7:13


Имам един кашон ако не и повече колко искаш


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот RoadRunner » Сря 15 авг 2012 7:35


Пу и за мен ;)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Сря 15 авг 2012 9:20


Нужно ли е да ми спамиш в темата :Mr Green Fun ? Все си мисля, че знаеш как се ползва ЛС и имаш телефона на Иван. Нужно ли е всички да разбират, че имаш нужда от оригинален изолир? Ще взривя като те видя, пич :twisted: !

Ваньо, ся е момента да направиш удъра с изолира. Пляскай през 100 процента надценка :lol:

Не знам за вас, обаче аз отивам да се занимавам с кабели mhihi


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот skotis » Сря 15 авг 2012 14:10


Такъв изолирбанд от Порше София изток струва 16 лв. Някъде 10 метра е.

пп: колко време търсих такова нещо...


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот RoadRunner » Сря 15 авг 2012 18:27


Ти май си от ударната бригада на форума :D:D:D:D Днеска за малко да ти открадна една букса за фар от голф 5 ама ме гледаха...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Сря 15 авг 2012 19:50


Вече нищо не ми трябва :P . Намерих платнен изолир, не е оригинален, но лепи перфектно за 2.80лв. ролката. Преди това купих някъв Български платнен на 1.80лв, но беше толкова сух, все едно е правен по Бай Тошево време и е отлежавал в някой склад mhihi .

Преходниците ги заляхме с топъл силикон, бандажирахме ги с платнения изолир и отгоре с обикновен на Тесла или нещо от сорта. Не са красиви но вършат работа.

Изображение

Оригиналните стойки на баластите претърпяха корекции, понеже така и не разбрах как и къде се монтират. Намерих им перфектно място, все едно че са си били винаги там :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Jubi vs R32

Изображение

Ще ми липсват черните рингове, поне докато не събера смелост да отворя тези :twisted: .

Ето и механичния реглаж в действие, на което най се кефя от всичко



За капак на всичко си разбих тиквата. Сефте за 31 години, добре че е дървена. Пробвах да струша едно електрическо табло с главата. Резултата е 1 : 0 за таблото, но не съм се предал. Фарчетата светнаха въпреки всичко :Mr Green Fun

Изображение

Остана да монтираме само протекторите на фаровете...

Последна промяна от morfei1 на Сря 15 авг 2012 21:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Luciano » Сря 15 авг 2012 20:00


Да беше направил и една нормална снимка на колата с фаровете!


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот vackooo » Сря 15 авг 2012 20:02


Чудна работа става,ама вземи махай тоя лекопласт,че...ще скупе,така и така ще има паднала коса да беше направил VW :screwy Успех и ще следя



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 54 госта