Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Apokaliptiko » Вто 11 сеп 2012 7:51


Ами супер тогава,щом според показанията на компютъра и твоите всичко се увенчава с успех и ти си доволен от това по хубаво няма.Поздравявам те Митко.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Вто 18 сеп 2012 19:14


Вече си имам напълно функционираш DRL Home made модул и си решавам проблема с забравени включени фарове, консумация и износване на ксенона и останалите лампи по колата heavy metal zork.

Диодните халогените са вързани на мястото на халогените, и товара им е малък. Поставихме малко реле с диод до ключа на фаровете, което реле е вързано при плюс на контакт и габарита. Наложи се да премахнем и релето, което управлява и гаси оригиналните халогени, когато се кара на дълги светлини, понеже иначе не святкат диодните халогени при контакт. Просто го извадихме и направихме мост с кабел и два мъжки пина.

Сега при подаване на контакт святкат само диодните халогени. При включване на габарит/къси светлини диодните халогените изключват автоматично. Могат да бъдат допълнително вкючени в положение халоген на ключа. Така също, диодните халогените могат да работят и с включени дълги светлини.

Тоест имам автоматично святкащи и гаснещи DRL-и, съответно и халогени, ако има нужда при намалена видимост. Каквото ти душа сака, според зависи от ситуацията и нуждите :)

Номера с оригиналното релето на халогените, както и допълнително сложеното реле, става само ако се използват диодни лампички. С халогени крушки ще запалите или ще стопите нещо :!:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот FELIPE » Вто 18 сеп 2012 19:31


Добро и интересно решение,правилно ли разбрах,че диодите светват винаги при подаване на контакт и гаснат при включване на габарит/къси/дълги или при изключване на контакта.
:P А пък нашите DRL следят бордовото напрежение...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Вто 18 сеп 2012 19:53


При подаване на контакт включват автоматично, без да се пипа ключа за фаровете. Той е в позиция изключено, но зелената лампичка свети за халоген (точно това прави допълнителното реленце и диод, което монтирахме). При включване на габарит от ключа, DRL-те автоматично изгасват. При гасене на мотора DRL-ти изключват.

Мога да си ги святкам допълнително, след като ги включа в положение на халогени от ключа за фаровете, както с габарит, къси, а така също и с дълги светлини.

Единствения недостатък е, че при палене те са включени, но тъй като консумацията им е малка, едва ли ще бъде проблем, за акумулатора. Реално, осветлението в колата, което също го направих диодно, има повече лампи и черпи повече ток :)


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот GALIANO » Сря 19 сеп 2012 1:38


maikomila

Сега ти трябва нов ключ за фаровете :kissy:

Изображение


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Чет 20 сеп 2012 18:33


Вурал, ключа ще почака, че от снощи имам проблеми с мотора. За близо 4-ри години и 144000км само тои не беше пипан, е накрая се предаде, ама мъжката не ме остави на пътя.

Чак се кефя, че се развали точно там където трябва. Сега всичко ще се направи и настои така както трябва и няма да го мисля за в бъдеще и ще бъда по-сигурен в колата си :) .


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот rabotnika » Чет 20 сеп 2012 20:48


Мите ко стана уе да не падна коляновия вал :Mr Green Fun


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот theraven » Чет 20 сеп 2012 23:47


Бе не знам ама чак у Нова Загора замириса на разпределителен вал 8)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Пет 21 сеп 2012 14:48


Точно Митаче. Гърбицата на 1-ви цилиндър беше станала обла, а повдигачите под нея наранени, единия от които беше с дупка с размерите на фас от цигара. Малко е трябвало да се отчупи и да поломи и други неща по мотора.

Диагнозата беше светкавична и 100 процента точна, набавянето на частите и отстраняването на проблема в рамките на 2 часа. Сега вала е идеален, сменени са и всички лагери с нови (черупки), всички повдигачи са нови, PD-тата са регулирани, центровката е закована на 0 градуса, показателите на дюзите влезнаха в границите на идеалното. Разхода на место е 4.9 - 5.2мг. Разхода по борд е 0.7, по компютър е 0.6, а мотора работи и върви както никога досега.

Разпределителният вал. От ляво е износения, от дясно е здравият. Забележете, как второто колело от долу на горе, просто на левия вал му я няма гърбицата.

Изображение


Това са повдигачите под проблемия първи цилиндър

Изображение

Изображение

Безкрайни благодарности на Иво - ifidik, който за пореден път доказа, че е истински маистор :bowdown

Едно голямо евала от мен на него и на брат му за свършената работа :да: !


Потребителски аватар
delian1978
Мнения: 654
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Шумен/Габрово

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот delian1978 » Пет 21 сеп 2012 15:18


Че ти във Варна ли беше като се потроши?


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Tipsy » Пет 21 сеп 2012 15:21


Добре, че стана във Варна, че тука имаше да я гледат като голям камък и да се чудят какво що...


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот FELIPE » Пет 21 сеп 2012 17:19


:D Има остра нужда от такъв майстор по в центъра на България :да:
Има ли някакви начални признаци да се хване това нещо,чета за някакво леко претрисане от време на време и дали наистина тази леко изместена в + центровка е замаскирала проблемите :(


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот yarek » Пет 21 сеп 2012 18:45


Страхотна профилактика в подходящ момент, би ли споделил колко пари ти стъпи процедурата?

Относно точния майстор - има нужда да дойде и до Габрово за няколко показателни урока н mhihi


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот dobrin » Пет 21 сеп 2012 20:51


Късметлия си ти, при това голям. Браво за успешния резултат от намесата.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Пет 21 сеп 2012 21:35


delian1978 написа:Че ти във Варна ли беше като се потроши?


На влизане във Варна се предаде. За щастие се движише нормално с до 1500 оборота и много малко газ та успях да се придвижа до паркинг и на другия ден до сервиза на Иво. Интересно също беше,че палише на четвърт оборот и работише нормално на празен ход.

За мен ПД с кофти синхронизация вече е ....или се крият проблеми или е некадърност. Аз карах така 4ри години и направих 144000 км смятах че имам добър мотор на който му предстои този ремонт,а то се оказа,че проблема го е имал,а повдигача е последствията. До последно вървеше добре и гореше добре без да пуши или пропушва. Оказа се обаче ,че може да върви още по добре и да гори още по малко.

На един и същ маршрут 300 км преди месещ ми даде 6.1 днес ми даде 5.4. В понеделник я очакват още 600 к и мак ще видя как е разхода на друг прогонен маршрут. Сега я карам я с върха на пръста, ускорява и поема скоростите от 1500 оборота много по добре. Работи много безшумно,меко и равномерно. Абе все едно е друга кола.

Това беше ремонт които рано или късно и предстоеше,радвам се че е вече след гърба ми.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 31 госта