Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Ами супер тогава,щом според показанията на компютъра и твоите всичко се увенчава с успех и ти си доволен от това по хубаво няма.Поздравявам те Митко.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Вече си имам напълно функционираш DRL Home made модул и си решавам проблема с забравени включени фарове, консумация и износване на ксенона и останалите лампи по колата
.
Диодните халогените са вързани на мястото на халогените, и товара им е малък. Поставихме малко реле с диод до ключа на фаровете, което реле е вързано при плюс на контакт и габарита. Наложи се да премахнем и релето, което управлява и гаси оригиналните халогени, когато се кара на дълги светлини, понеже иначе не святкат диодните халогени при контакт. Просто го извадихме и направихме мост с кабел и два мъжки пина.
Сега при подаване на контакт святкат само диодните халогени. При включване на габарит/къси светлини диодните халогените изключват автоматично. Могат да бъдат допълнително вкючени в положение халоген на ключа. Така също, диодните халогените могат да работят и с включени дълги светлини.
Тоест имам автоматично святкащи и гаснещи DRL-и, съответно и халогени, ако има нужда при намалена видимост. Каквото ти душа сака, според зависи от ситуацията и нуждите
Номера с оригиналното релето на халогените, както и допълнително сложеното реле, става само ако се използват диодни лампички. С халогени крушки ще запалите или ще стопите нещо

Диодните халогените са вързани на мястото на халогените, и товара им е малък. Поставихме малко реле с диод до ключа на фаровете, което реле е вързано при плюс на контакт и габарита. Наложи се да премахнем и релето, което управлява и гаси оригиналните халогени, когато се кара на дълги светлини, понеже иначе не святкат диодните халогени при контакт. Просто го извадихме и направихме мост с кабел и два мъжки пина.
Сега при подаване на контакт святкат само диодните халогени. При включване на габарит/къси светлини диодните халогените изключват автоматично. Могат да бъдат допълнително вкючени в положение халоген на ключа. Така също, диодните халогените могат да работят и с включени дълги светлини.
Тоест имам автоматично святкащи и гаснещи DRL-и, съответно и халогени, ако има нужда при намалена видимост. Каквото ти душа сака, според зависи от ситуацията и нуждите

Номера с оригиналното релето на халогените, както и допълнително сложеното реле, става само ако се използват диодни лампички. С халогени крушки ще запалите или ще стопите нещо

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Добро и интересно решение,правилно ли разбрах,че диодите светват винаги при подаване на контакт и гаснат при включване на габарит/къси/дълги или при изключване на контакта.
А пък нашите DRL следят бордовото напрежение...

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
При подаване на контакт включват автоматично, без да се пипа ключа за фаровете. Той е в позиция изключено, но зелената лампичка свети за халоген (точно това прави допълнителното реленце и диод, което монтирахме). При включване на габарит от ключа, DRL-те автоматично изгасват. При гасене на мотора DRL-ти изключват.
Мога да си ги святкам допълнително, след като ги включа в положение на халогени от ключа за фаровете, както с габарит, къси, а така също и с дълги светлини.
Единствения недостатък е, че при палене те са включени, но тъй като консумацията им е малка, едва ли ще бъде проблем, за акумулатора. Реално, осветлението в колата, което също го направих диодно, има повече лампи и черпи повече ток
Мога да си ги святкам допълнително, след като ги включа в положение на халогени от ключа за фаровете, както с габарит, къси, а така също и с дълги светлини.
Единствения недостатък е, че при палене те са включени, но тъй като консумацията им е малка, едва ли ще бъде проблем, за акумулатора. Реално, осветлението в колата, което също го направих диодно, има повече лампи и черпи повече ток

- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Сега ти трябва нов ключ за фаровете


Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Вурал, ключа ще почака, че от снощи имам проблеми с мотора. За близо 4-ри години и 144000км само тои не беше пипан, е накрая се предаде, ама мъжката не ме остави на пътя.
Чак се кефя, че се развали точно там където трябва. Сега всичко ще се направи и настои така както трябва и няма да го мисля за в бъдеще и ще бъда по-сигурен в колата си
.
Чак се кефя, че се развали точно там където трябва. Сега всичко ще се направи и настои така както трябва и няма да го мисля за в бъдеще и ще бъда по-сигурен в колата си

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Мите ко стана уе да не падна коляновия вал 

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Бе не знам ама чак у Нова Загора замириса на разпределителен вал 

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Точно Митаче. Гърбицата на 1-ви цилиндър беше станала обла, а повдигачите под нея наранени, единия от които беше с дупка с размерите на фас от цигара. Малко е трябвало да се отчупи и да поломи и други неща по мотора.
Диагнозата беше светкавична и 100 процента точна, набавянето на частите и отстраняването на проблема в рамките на 2 часа. Сега вала е идеален, сменени са и всички лагери с нови (черупки), всички повдигачи са нови, PD-тата са регулирани, центровката е закована на 0 градуса, показателите на дюзите влезнаха в границите на идеалното. Разхода на место е 4.9 - 5.2мг. Разхода по борд е 0.7, по компютър е 0.6, а мотора работи и върви както никога досега.
Разпределителният вал. От ляво е износения, от дясно е здравият. Забележете, как второто колело от долу на горе, просто на левия вал му я няма гърбицата.

Това са повдигачите под проблемия първи цилиндър


Безкрайни благодарности на Иво - ifidik, който за пореден път доказа, че е истински маистор
Едно голямо евала от мен на него и на брат му за свършената работа
!
Диагнозата беше светкавична и 100 процента точна, набавянето на частите и отстраняването на проблема в рамките на 2 часа. Сега вала е идеален, сменени са и всички лагери с нови (черупки), всички повдигачи са нови, PD-тата са регулирани, центровката е закована на 0 градуса, показателите на дюзите влезнаха в границите на идеалното. Разхода на место е 4.9 - 5.2мг. Разхода по борд е 0.7, по компютър е 0.6, а мотора работи и върви както никога досега.
Разпределителният вал. От ляво е износения, от дясно е здравият. Забележете, как второто колело от долу на горе, просто на левия вал му я няма гърбицата.

Това са повдигачите под проблемия първи цилиндър


Безкрайни благодарности на Иво - ifidik, който за пореден път доказа, че е истински маистор

Едно голямо евала от мен на него и на брат му за свършената работа

- delian1978
- Мнения: 654
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
- Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Шумен/Габрово
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Че ти във Варна ли беше като се потроши?
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Добре, че стана във Варна, че тука имаше да я гледат като голям камък и да се чудят какво що...
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]


Има ли някакви начални признаци да се хване това нещо,чета за някакво леко претрисане от време на време и дали наистина тази леко изместена в + центровка е замаскирала проблемите

- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Страхотна профилактика в подходящ момент, би ли споделил колко пари ти стъпи процедурата?
Относно точния майстор - има нужда да дойде и до Габрово за няколко показателни урока н
Относно точния майстор - има нужда да дойде и до Габрово за няколко показателни урока н

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Късметлия си ти, при това голям. Браво за успешния резултат от намесата.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
delian1978 написа:Че ти във Варна ли беше като се потроши?
На влизане във Варна се предаде. За щастие се движише нормално с до 1500 оборота и много малко газ та успях да се придвижа до паркинг и на другия ден до сервиза на Иво. Интересно също беше,че палише на четвърт оборот и работише нормално на празен ход.
За мен ПД с кофти синхронизация вече е ....или се крият проблеми или е некадърност. Аз карах така 4ри години и направих 144000 км смятах че имам добър мотор на който му предстои този ремонт,а то се оказа,че проблема го е имал,а повдигача е последствията. До последно вървеше добре и гореше добре без да пуши или пропушва. Оказа се обаче ,че може да върви още по добре и да гори още по малко.
На един и същ маршрут 300 км преди месещ ми даде 6.1 днес ми даде 5.4. В понеделник я очакват още 600 к и мак ще видя как е разхода на друг прогонен маршрут. Сега я карам я с върха на пръста, ускорява и поема скоростите от 1500 оборота много по добре. Работи много безшумно,меко и равномерно. Абе все едно е друга кола.
Това беше ремонт които рано или късно и предстоеше,радвам се че е вече след гърба ми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта