На този етап все още се работи по нея,но ше попълвам темата.
Всичко започна на 09.03.2013,когато взех колата.
Беше седяла 2 години в един двор в Правец и изглеждаше така:

Двигателя е 1.6 с карбуратор keihin и код EM и 5 степенна кутия
Прегледах ходовата част,смених накладките,нов бензин и колата запали от първи опит
Естествено после преглед,гражданска,винетка и обратно към София с усмивка до ушите
Още на следващия ден я качихме на 15" джанти,да видим как ще стои и беше решено,че това ще е размера.


Една снимчица и на интериора,който на мен лично много ми допада и смятам да остане в този вид:

Колата все пак е стара и естествено има своите проблеми.
Първият и най-голям беше,че железният резервоар е ръждясал,в следствие на което на моменти засмукваше ръжди и не идваше бензин.
И тук започна реално всичко.
Заден мост,генерация и резервоар-долу.


При свалянето на моста се скъса едната шпилка,заварена за купето,което наложи рязане и изграждане на ново и доведе до решението като се прави,да се прави всичко.
Започнахме със свалянето на всички ръжди по задната част на пода,след това преобразувател,грунд и битум

Реших да осъвременя спирачната система малко и да подменя нещата,които не ми допадат.
Купих нови тръби за спирачките медни,взех предни вентилирани спирачки от мк1 гти 1.8 и задните дискове с главини и апарати от мк2 гти,предните апарати чакат монтиране,сменени са водачи О-пръстените на буталата и маншончетата за прах,както и пробките за обезвъздушаване и са боядисани в червено.
По задните още се работи.
Започнах работа по купето,защото ще минава кърпене,има нужда на задните вежди,левия подкалник,до предната маска и пода,защото някой е разказал играта на ръба за крика,нищо сериозно като цяло.
Левия калкик е претърпял някога щети и после и "кадърни" майстори,та е за смяна.

Тук съм свалил където е имало кит или ръжда и пръснах малко грунд,да покрия метала,докато продължа с обработването
Купих си междувременно джантите,които лично на мен най-много ми допадат за мк1 (като изключим разглобяемия BBS RS с полиран борд)

Също така смених водния радиатор с нов,ремонтирах моторчето на перката за охлаждане и боядисах кожуха му,че тия ръжди не мога да ги гледам.
Резервоара мина с хубаво миене и боя отвън,отляво се виждат боядисаните апарати

И последният напредък от днес е,че левият подкалник е обработен и подготвен за нанасяне на битум,както и повърхностните ръждички около него и по ръба на прага

За сега до тук,за съжаление все не достига свободното време,да се свърши повечко работа.
Ще продължавам темата,имам големи планове за колата.

Вярвам че ще стане много лачена единичка