На този етап все още се работи по нея,но ше попълвам темата.
Всичко започна на 09.03.2013,когато взех колата.
Беше седяла 2 години в един двор в Правец и изглеждаше така:

Двигателя е 1.6 с карбуратор keihin и код EM и 5 степенна кутия
Прегледах ходовата част,смених накладките,нов бензин и колата запали от първи опит

Естествено после преглед,гражданска,винетка и обратно към София с усмивка до ушите
Още на следващия ден я качихме на 15" джанти,да видим как ще стои и беше решено,че това ще е размера.


Една снимчица и на интериора,който на мен лично много ми допада и смятам да остане в този вид:

Колата все пак е стара и естествено има своите проблеми.
Първият и най-голям беше,че железният резервоар е ръждясал,в следствие на което на моменти засмукваше ръжди и не идваше бензин.
И тук започна реално всичко.
Заден мост,генерация и резервоар-долу.


При свалянето на моста се скъса едната шпилка,заварена за купето,което наложи рязане и изграждане на ново и доведе до решението като се прави,да се прави всичко.
Започнахме със свалянето на всички ръжди по задната част на пода,след това преобразувател,грунд и битум

Реших да осъвременя спирачната система малко и да подменя нещата,които не ми допадат.
Купих нови тръби за спирачките медни,взех предни вентилирани спирачки от мк1 гти 1.8 и задните дискове с главини и апарати от мк2 гти,предните апарати чакат монтиране,сменени са водачи О-пръстените на буталата и маншончетата за прах,както и пробките за обезвъздушаване и са боядисани в червено.
По задните още се работи.
Започнах работа по купето,защото ще минава кърпене,има нужда на задните вежди,левия подкалник,до предната маска и пода,защото някой е разказал играта на ръба за крика,нищо сериозно като цяло.
Левия калкик е претърпял някога щети и после и "кадърни" майстори,та е за смяна.

Тук съм свалил където е имало кит или ръжда и пръснах малко грунд,да покрия метала,докато продължа с обработването
Купих си междувременно джантите,които лично на мен най-много ми допадат за мк1 (като изключим разглобяемия BBS RS с полиран борд)

Също така смених водния радиатор с нов,ремонтирах моторчето на перката за охлаждане и боядисах кожуха му,че тия ръжди не мога да ги гледам.
Резервоара мина с хубаво миене и боя отвън,отляво се виждат боядисаните апарати

И последният напредък от днес е,че левият подкалник е обработен и подготвен за нанасяне на битум,както и повърхностните ръждички около него и по ръба на прага

За сега до тук,за съжаление все не достига свободното време,да се свърши повечко работа.
Ще продължавам темата,имам големи планове за колата.