Колата беше готова-необорудвано купе,две седмици преди събора на Крушуна.
Всичките ми приятели и познати ме убеждаваха да си купя билет за автобуса,ако искам да присъствам.
Това си беше един вид мотивация.
Лошото,е че сме по цял ден на работа и времето,което ни оставаше за работа по колата наистина беше много ограничено.
Прибрахме купето на колесар,понеже капаците и броните не бяха боядисани,а се налагаше да се работи по колата,и започнахме с окабеляването й.
Сблъскахме се с първите трудности,които бяха нормални след като бяхме зарязали колата 2 години-липса на части,на болтове,види,акумулатор,емблеми-абе всичко което ни трябваше за сглобяването.
След два дена мъка й чухме гласа..
Баща ми започна да полира бордовете на джантите.
Започнах трескаво обикаляне по автоморги с цел доставяне на липсващите части.
Работата започна.
Започнахме да се сблъскваме с все повече и повече проблеми.Механизмите на ел.стъклата бяха запекли с течение на времето и се наложи поставяне на ръчни,при което направихме отвори на корите.Оказа се,че за новото MFA ни трябва и част от кормилен прът с кожуха.
Всичко това ни отне доста време.
Баща ми мина на втора джанта
Понеже BBS-ите бяха на 5х112,се наложи разпробиване на главините от 4х100 на 5х110.От там решихме да преминем с фланци на 5х112.Дадохме главините и дисковете на стругар и колата стоя така два дни...
Монтирахме предни койловъри.
Баща ми мина на трета джанта
Оставаха два дни до събора
Колата продължаваше да няма брони,капаците вече бяха поставени.Поради необорудването на колата и липсата на време се наложи затъмняване на задните прозорци.Отлепихме старото фолио,което с годините беше заминало и залепихме ново.Чакахме фланците които бяха поръчани предната седмица да дойдат,но те така и не пристигнаха
![dummy :dummy](./images/smilies/dummy.gif)
.Баща ми пусна тема във форума,че търси преходни фланци от 5х100 на 5х112.С нас се свърза човек от форума,който излезе адски некоректен.Обявата беше пусната в Петък,до Сряда обещаваше да ги пусне,а в Четвъртък спря да си вдига и телефона.
Не искам да конкретизирам въпросния "колега",но това което той направи беше страшно ТЪПО и необяснимо,при положение,че той се свърза с нас.
Започнахме да търсим варианти,понеже старите джанти опираха в новите койловъри.
Денят вече беше Петък...Събора на Крушуна започна...Хората от моята компания тръгнаха 8:30 сутринта,а ние бяхме още на това положение..
Взехме стопове назаем-черна Hella и започнахме да търсим джанти с малък офсет.Един сглобяваше кори,друг поставяше главини,трети търчеше за джанти и адреналина ми дойде в повече.Ако не намерехме джанти,приятелите ми щяха да се окажат прави.По обяд след 3 възможни комплекта джанти,се сетихме за дрифтаджийско БМВ Е30,което е със същият размер-4х100.Човека донесе фланци,но вътрешният размер беше по-голям от нужният ни.Тогава му смъкнахме и джантите от колата.СТАНАХА
![bowdown :bowdown](./images/smilies/bowdown.gif)
Вече можеше да отидем да поставим броните и лайсните по колата.