ilkomuhata написа:kris11 написа:Най- добре е при поне минус 15 гр като замръзне нещото , на което му казват нафта. Е разбира се , ако е запалила печката преди дръпката де

Много филми гледате двамата ми се струва

абе не е така ,ама . Пресни случаи - познат след зареждане на нафта с Дожд рам нов на 1 г дизел ,както кара с 120 по магистралата от Шумен за Варна при под минус 15 гр. така спира.Докараха го с пътна помощ - сервиз Познатия разправя, че са източили нафтата от резервоара .По негови думи имало 10 вода.
В петък пак същите проблеми , ноози път в града.
2010г при голямата буря и студ и аз бях потърпевш.При минус 18 локомотива не ще да запали. Поливах пластмасовия горивен ф-р с гореша вода -полна никаква .Добре, че напече слънче и беше на огрявано място.Оставих я с отрен капак и така от 8:15 до 11:30 часа. Отново с процедурата с горещата вода и запали - веднага долям бензин в нафтата .