Eвтина градска кола до 4000лв.?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Eвтина градска кола до 4000лв.?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 24 апр 2013 8:10


xploda написа:
Вълчан написа:Океи .....явно са добри коли според собствениците им.Просто съм чувал за двигателя 2.4 негативни отзиви със биелите на 4ти цилиндър.Отделно съединителят не им е силната част като при втора смяна която идва бързо сменяш и маховик които отива към 1700-1900лв....Лагер главина също им е слабост на модела...накладки само оригинални иначе смяна за отрицателно време.За модела 2.0 е характерно да къса ремък преди 60000км примерно...За дизел агрегат не говорим защото там са доста негативни мненията.Отдолу си клеясват стабилно за 2-3год и обикновено флекса върши добра работа...Иначе като возия са доста добре направени и обезшумени.Създават впечатление на луксозен клас.Но въпреки това този 2.0 двигател си лапа едно 13-14л градско без да се замисля.А това не е по джоба на всеки....


1. Ти лично колко Сонати си чупил, че го имаш тва детайлно инфо коя част кога се чупи? Или сведенията ти за този модел са на принципа стринка ми казала на вуйна ми, че чичо ѝ чул от на вуйчо си баджанака, че Сонатите са така и така? Щото като те гледам колко супер специфично им определяш ремонтите клониш по-скоро към втората опция.
2. За 3-ти път ще ти се напише(дано го прочетеш вече) - 2.0, 145к.с. е мотора, за който ти се говори и този двигател ремък няма, на верига е. Маховика ти е към 1000, със съединителя макс 1500. За протокола - няма кола, къде маховика и съединителя ѝ да са под 1000+ лв. чисто нови нали. За клеясването Deadman ще ти каже от първо лице. За разхода - и по каталог и в "полеви" условия колата не дава посочения от теб разход. Гори си точно колкото и бившото ми вече Г3 с ABF-ка т.е. колкото и всяка друга атмосферна двулитровка.
3. Обърни внимание на такситата в София. Ако Сонатите бяха наполовина толко калпави, колкото си писал, нямаше да ги карат половината таксиджии ;)


2. АБФ-а не хапва 13-14 градско без проблем така ли? :mhihi Комплекта съединител с демпферен маховик за AHF струва 900лв бтв - 1:1 с оригиналния :th_up




Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Eвтина градска кола до 4000лв.?

Мнениеот xploda » Сря 24 апр 2013 9:13


hooligan_sk написа:2. АБФ-а не хапва 13-14 градско без проблем така ли?


ABF-а градско на мен лично ми гореше от 11 до към 18-20 :mhihi В зависимост от оловото в подметката на дясната ми обувка :mhihi За нормално каране говорех, че гори горе-долу колкото Сонатата или коя да е друга атмосферна бензинова двулитровка ;)


Потребителски аватар
Mr. S. King
Мнения: 127
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
Автомобил: Passat
Двигател: TDI 1995-1999

Re: Eвтина градска кола до 4000лв.?

Мнениеот Mr. S. King » Пон 29 апр 2013 13:05


Ама от къде тръгна темата и къде стигна? Колега според мен Хюндай не е лоша кола, особено ако се купи нова, но все пак мисля, че Фолксваген е по-добра марка и като нова кола и като 2 ръка. За 4000лв. имаш избор от много марки и предимно два класа- Поло и Голф(тук влизат Фокус, Астра, Фиеста, 206, Корса, Клио, Меган). От корейските имаш няколко добри варианта- Деу, Киа и вече споменатия Хюндай. Лични наблюдения имам от Киа Рио и Деу Ланос- и двете много лесни за поддръжка и с добри екстри. Удобни са и за извънградско каране ако има нужда. И двете понасят ГИ. Недостатък са по-евтините материяли в купето и шума при висока скорост, но все пак говорим за нисък и среден клас коли на 10+ години. Иначе като съотношение цена/година/качество са много добре.


Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: Eвтина градска кола до 4000лв.?

Мнениеот Вълчан » Пон 29 апр 2013 19:26


http://www.hyundai-bg.com/forums/viewtopic.php?f=10&t=7194 та пише тук интересни работи за маховика.....хулигана да си отвори очите не да приказва наизуст от оня и тоз чул нещо....а за ремъка просто го четох тук...
На пазара на употребявани возила най-често се срещат 1.8- и 2.0-литровите модификации на Sonata II. Любопитен е фактът, че тези мотори съществуват както във вариант с един разпределителен вал, така и с два. При покупка видът на двигателя задължително трябва да бъде уточнен. Статистиките говорят еднозначно, че по-простият в конструктивно отношение агрегат печели по надеждност. Оплакванията от двувалките са свързани главно с неудачния газоразпределителен механизъм. Случва се ангренажният ремък да се амортизира опасно при пробег едва 40-50 хил. км. Затова е препоръчително да не се вярва много на заводските инструкции и да се сменя по-често от указаното......ТОВА е от техният форум копирано.Явно не е за този мотор....В краина сметка да си купи колегата каквото му е на сърце.Мнения много ..всеки си хвали своето.Но има и други коли освен ФОЛКС...на добри цени. :drunk



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Мартин_Александров и 40 госта