xploda написа:Вълчан написа:Океи .....явно са добри коли според собствениците им.Просто съм чувал за двигателя 2.4 негативни отзиви със биелите на 4ти цилиндър.Отделно съединителят не им е силната част като при втора смяна която идва бързо сменяш и маховик които отива към 1700-1900лв....Лагер главина също им е слабост на модела...накладки само оригинални иначе смяна за отрицателно време.За модела 2.0 е характерно да къса ремък преди 60000км примерно...За дизел агрегат не говорим защото там са доста негативни мненията.Отдолу си клеясват стабилно за 2-3год и обикновено флекса върши добра работа...Иначе като возия са доста добре направени и обезшумени.Създават впечатление на луксозен клас.Но въпреки това този 2.0 двигател си лапа едно 13-14л градско без да се замисля.А това не е по джоба на всеки....
1. Ти лично колко Сонати си чупил, че го имаш тва детайлно инфо коя част кога се чупи? Или сведенията ти за този модел са на принципа стринка ми казала на вуйна ми, че чичо ѝ чул от на вуйчо си баджанака, че Сонатите са така и така? Щото като те гледам колко супер специфично им определяш ремонтите клониш по-скоро към втората опция.
2. За 3-ти път ще ти се напише(дано го прочетеш вече) - 2.0, 145к.с. е мотора, за който ти се говори и този двигател ремък няма, на верига е. Маховика ти е към 1000, със съединителя макс 1500. За протокола - няма кола, къде маховика и съединителя ѝ да са под 1000+ лв. чисто нови нали. За клеясването Deadman ще ти каже от първо лице. За разхода - и по каталог и в "полеви" условия колата не дава посочения от теб разход. Гори си точно колкото и бившото ми вече Г3 с ABF-ка т.е. колкото и всяка друга атмосферна двулитровка.
3. Обърни внимание на такситата в София. Ако Сонатите бяха наполовина толко калпави, колкото си писал, нямаше да ги карат половината таксиджии ;)
2. АБФ-а не хапва 13-14 градско без проблем така ли?

