
Пиша набързо, но ако прегледам документите със сигурност ще излезе още нещо.
Успех с колата дано излезе читава, и само нафта да и сипвате.

Snuupy написа:hooligan_sk написа:Нека харакирито започне - сега.![]()
Толкова много хора са се докарали буквално до личен фалит, заради евтините, бъкани с екстри и лукс Пежа и Алфи... как пък не събрахте 2 и 2.
За колегата с пассата - съгласен съм, колега. Точно описваш пасата - евтина, надежна и с 4х4, но до там...
Отностно кой с какво се е напатил, мога да ти дам много примери, с които ще те оборя.
Имах Polo 2F 1992г - железен автомобил, обаче следващите ми VW....
Polo 6N 1995 1.3ADX - не спрях да я правя тая кола, ако трябва да изброя какво съм сменил, няма да ми стигне страницата.
Polo 6N 1999г 1.4 60к.с. - отворих мотора, смяна на сегменти и обслужване на всичко по главата, спря ми перката за охлаждане, заби ми термостата, по окачването изпосмених всичко...
Polo 6N2 1.4TDI - сложих нов съединител, ново масло в скоростите, смених два синхронизатора, защото бяха заминали - после пак хъркаше и пак не можеше да вкараш от 4-та - 3та без междинна газ. Изпосмених отново цялото окачване, почваше да се разтропва последователно с времето. Лагера на съединителя се разтропа на втората седмица след смяната, както и на двама мои приятели със същия мотор, явно има някакъв заводски дефект.
Така че, прехвалените от теб VW, всъщност не са чак толкова добри.
Бащата кара Peugeot 307 2.0HDI 90к.с. - за две години е сменил две пружини. Всичко друго е само обслужване и наливане на нафта... пък не знам колко са трошливи пежата.
За Алфа Ромео съм съгласен, там просто е някакъв брутален кръговрат, който не спира и не спира, имам познати с две 156-ци, две 147-ци.... страшна работа!
В заключение искам да кажа, че просто VW е надценена марка в БГ. Не може да продаваш Голф 4/Пассат Б5 на 3500-3800лв нов внос, 1999-2001г - 20 годишен дръгел, изполющен, без ниакакви екстри. Кой луд после ще даде за 20-25 годишен автомобил 5000-6000лв, колкото ти е излезнал "невероятният" голф? Да не говорим, че тая кола я взимаш и почваш да я правиш докато припаднеш, защото всичко е амортизирано и изхабено.
Хубави коли са, не споря. Но нищо повече от конкуренцията, честно казано.
Единствено бих дал повече пари за Mercedes от Е клас или BMW 5-та серия, поне там разликата в материали, шумоизолация и тнт е светлинни години пред VW, Peugeot и сходните....
deepd написа:407 трябва да е сходен, затова реших да споделя само. Не защитавам марката в никакъв случай.
red rider написа:И една "проста" процедура смяна радиатор на парно на такова пижо.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта