Въпрос за Audi C4/A6

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот netizen » Сря 19 яну 2011 18:00


При А6/100 С4 2.3 е с код AAR с макс. въртящ момент при 4000об/мин не както бе писано по нагоре при 5000. Газ - лесно , обикновена газова.

2.0 16V с код АСЕ е най-непрепоръчителният двигател от това време, има доста изписано в Интернет, като цяло проблем след проблем. Газ - е тука вече е страшния филм :mrgreen:

2.6 V6 с код АВС е с електронен инжекцион за разлика от AAR и АСЕ, възможно е да му се сложи газов инжекцион и разхода е приличен.

за вървене... класацията е 2,6 > 2,3 > 2.0 , като 2.3 куатро върви повече от 2.0 на предно




Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот Милослав » Сря 19 яну 2011 19:06


Колегата, не си играй с огъня :)
АЦЕ матор - демек тоя 16 винтилов бензин - бягай много далече и бягай много бързо.
Този мотор е много бих казал специален и аз не мисля че е проблемен, по-скоро майсторите не му разбират или ги мързи. Влез в ауди форума и виж какво излиза като напишеш АЦЕ.

Относно дизела мога споделя лични впечатления - объркал си се, имам такова зверче.
АЕЛ код на мотора, 2500 куб см, 143 конски сили, 5 цилиндров агрегат. Това е прекрасен вариант за това купе като вървеж, икономия и динамика.

Ако ти трябва някаква по-специфична информация за този агрегат, пиши на ЛС, карам го вече май 4та година :)


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот ALESYZ » Сря 19 яну 2011 21:24


Потвърждавам поста на Милослав. Но мисля, че трудно ще намериш кола с този мотор.


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот Ivo_Dinkov » Сря 19 яну 2011 21:28


Нали видя моята обява mhihi
Иначе 2.6 е малко тромав на старт, след товае кеф да се кара.
Разход 9,5- 10 извън града и 12- 13 до 15 в града.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот forski » Чет 20 яну 2011 8:05


Ivo_Dinkov написа:Нали видя моята обява mhihi
Иначе 2.6 е малко тромав на старт, след товае кеф да се кара.
Разход 9,5- 10 извън града и 12- 13 до 15 в града.


Колега колата ти изглежда страхотно,рядко се намират така добре подържани автомобили от тези години.
Но аз определено съм се насочил към А6 и мотора ще е 2.6 V6 за газ и дума не може да става,ще прегледам и Ауди форума за повече информация.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 яну 2011 9:58


Милослав написа:Относно дизела мога споделя лични впечатления - объркал си се, имам такова зверче.
АЕЛ код на мотора, 2500 куб см, 143 конски сили, 5 цилиндров агрегат. Това е прекрасен вариант за това купе като вървеж, икономия и динамика.


Освен това там ръчкалките са със 6 скорости, което за мен е голям +


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот escrime » Чет 20 яну 2011 10:07


radi_nrj написа:
Милослав написа:...АЕЛ код на мотора, 2500 куб см, 143 конски сили, 5 цилиндров агрегат. Това е прекрасен вариант за това купе като вървеж, икономия и динамика...


Освен това там ръчкалките са със 6 скорости, което за мен е голям +


Много точно! :да:
Ако имах възможност бих искал 2.6/2.8 или AEL. Или S6

И за останалото съм на мнението на колегите. Да чукам на дърво, АЦЕ-то работи просто чудесно вече над 2 години и баща ми си го кара ежедневно... на газ... :Mr Green Fun
Въпреки, че много бягахме от него при покупката до момента е супер и е абсолютно безпроблемен. Бих казал приятна изненада. Грижите започват, когато някой си остави ръцете върху него, а като чета има много такива... :banghead:

Състоянието на колата е най-важното.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 яну 2011 10:13


:офф Ще ме накарате да я изуча тая механияна инжекция и да отворя един сервиз само DX, KR, PL, 9A, ACE и т.н.


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот escrime » Чет 20 яну 2011 10:16


Няма да можеш да се отървеш от работа. Ама това май е добре... mhihi


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот Милослав » Чет 20 яну 2011 10:31


ALESYZ написа:Потвърждавам поста на Милослав. Но мисля, че трудно ще намериш кола с този мотор.


Има има, като ми разгледаш пуснатите теми ще намериш една mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот Ivo_Dinkov » Чет 20 яну 2011 10:34


mhihi :beer

АСЕ- то понася дори газ, стига да е монтирана културно.
Относно 100 и А6- разликите са много малки, особено при 100- ците от '93 и А6- ците от '94- само таблото е с цифров километраж и леко пипнатите стъкла на фаровете, мигачите, вътрешните стопове и предната решетка.
Факт е обаче, че читави 100- ци почти не се намират, докато А6- ци се срещат.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот forski » Чет 20 яну 2011 11:15


Ivo_Dinkov написа:mhihi :beer

АСЕ- то понася дори газ, стига да е монтирана културно.
Относно 100 и А6- разликите са много малки, особено при 100- ците от '93 и А6- ците от '94- само таблото е с цифров километраж и леко пипнатите стъкла на фаровете, мигачите, вътрешните стопове и предната решетка.
Факт е обаче, че читави 100- ци почти не се намират, докато А6- ци се срещат.


Oще веднъж искам да кажа че колата на колегата е 10++++++++,в най общи линии това е и моята идея за закупуване на такъв автомобил а именно 100% реновиране на колата.

p.s. каква е разликата в разхода на гориво м/у 2.6 и 2.8 ?


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот Ivo_Dinkov » Чет 20 яну 2011 11:40


2.8 12 клапановия е осезаемо по- пъргав на старт, като вървене няма голяма разлика с 2.6.
30 клапановия 2.8 сякаш е нещо средно между 2.6 и 12- клапановия 2.8 като динамика, но е с по- висока максимална скорост и малко по- нисък разход.
2.6 няма дебитомер (има датчик за температурата на входящия въздух за 130лв де mhihi )
Имай впредвид, че ако се засилиш да наливаш пари, колата попива успешно доста :063: :
- само лайстните на вратите, долните, гумените са 300 лв нови, преди това бях събрал от морги 4 читави и ги продадох за 100лв за нула време
- окачването е здраво, но ако решиш да го подновиш + смяна на лагер с тампон на куатрото, 1500 лв заминават за 4 амортисьора, носачи, шарнири и торба тампони :lol:
- 99% ще смениш и двата радиатора и ще трябва да профилактираш моторчетата на климатроника
- лостовата система и шофьорското рамо 101% ще имат нужда от разглобяване, изчистване на цялата гнусотия по осите, смяна на о- пръстенчетата им, както и изправяне на изметнатото рамо
- тампони на кутията и генерацията също ще са за смяна при тежкия мотор
- споменах ли за демпферния маховик :Mr Green Fun


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот mufin » Чет 20 яну 2011 12:25


Карах две години 100-ца 2.0 бензин 93-а г.
Бягай далеч от механична инжекция!
Ако купуваш, гледай да е от по-новите инжекциони.
Иначе купе, окачване, возия - отлична кола.
Много здрава, много обезопасена, но и много тежка.
Разхода е голям


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Въпрос за Audi C4/A6

Мнениеот forski » Чет 20 яну 2011 12:38


Ivo_Dinkov написа:2.8 12 клапановия е осезаемо по- пъргав на старт, като вървене няма голяма разлика с 2.6.
30 клапановия 2.8 сякаш е нещо средно между 2.6 и 12- клапановия 2.8 като динамика, но е с по- висока максимална скорост и малко по- нисък разход.
2.6 няма дебитомер (има датчик за температурата на входящия въздух за 130лв де mhihi )
Имай впредвид, че ако се засилиш да наливаш пари, колата попива успешно доста :063: :
- само лайстните на вратите, долните, гумените са 300 лв нови, преди това бях събрал от морги 4 читави и ги продадох за 100лв за нула време
- окачването е здраво, но ако решиш да го подновиш + смяна на лагер с тампон на куатрото, 1500 лв заминават за 4 амортисьора, носачи, шарнири и торба тампони :lol:
- 99% ще смениш и двата радиатора и ще трябва да профилактираш моторчетата на климатроника
- лостовата система и шофьорското рамо 101% ще имат нужда от разглобяване, изчистване на цялата гнусотия по осите, смяна на о- пръстенчетата им, както и изправяне на изметнатото рамо
- тампони на кутията и генерацията също ще са за смяна при тежкия мотор
- споменах ли за демпферния маховик :Mr Green Fun


Знам че е така колега ама пуста краста,кво да направя като ми харесват старите автомобили (болест) Колата ще я купя за удоволствие,за хоби и бавно ще се работи по-нея до момента в който стане перфектна или до момента в който жената не ме изгони mhihi :beer
Твоята оферта е страхотна (без коментар)но просто ме хващаш неподготвен,аз на твое място никога не бих я продал но ти си знаеш най добре.

Тея новите сушоари грам не ми хващат окото,ел класико магнифико там е истината :да:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта