2.8 12 клапановия е осезаемо по- пъргав на старт, като вървене няма голяма разлика с 2.6.
30 клапановия 2.8 сякаш е нещо средно между 2.6 и 12- клапановия 2.8 като динамика, но е с по- висока максимална скорост и малко по- нисък разход.
2.6 няма дебитомер (има датчик за температурата на входящия въздух за 130лв де

)
Имай впредвид, че ако се засилиш да наливаш пари, колата попива успешно доста

:
- само лайстните на вратите, долните, гумените са 300 лв нови, преди това бях събрал от морги 4 читави и ги продадох за 100лв за нула време
- окачването е здраво, но ако решиш да го подновиш + смяна на лагер с тампон на куатрото, 1500 лв заминават за 4 амортисьора, носачи, шарнири и торба тампони
- 99% ще смениш и двата радиатора и ще трябва да профилактираш моторчетата на климатроника
- лостовата система и шофьорското рамо 101% ще имат нужда от разглобяване, изчистване на цялата гнусотия по осите, смяна на о- пръстенчетата им, както и изправяне на изметнатото рамо
- тампони на кутията и генерацията също ще са за смяна при тежкия мотор
- споменах ли за демпферния маховик
