доста несериозни неща изчетох от хора чули, недочули...
124-ката е една от най-здравите коли въобще, не само за марката...
С КЕ- джетроника се произвеждат до 93г. Малко по-капризна е откъм газифициране, но нищо особено като проблем.
С такава сме вече 3-та година и няма грижи, само че е купе (200 се), не комби. Тежи към 1350кг (за модел с всички екстри), тия приказки за 2 тона
![смях :063:](./images/smilies/h020.gif)
някой бърка теглото на автомобила с максималното му тегло с товара. 250д е към 1450кг
Ходовата част е изключително здрава и возията е много добра, нищо общо с пасат от тия години. Като изолиране и шум в купето също, определено си личи че си в премимум клас автомобил, било то и остарял вече. Багажника не е като на пасат(Б3/Б4), ширчината на задните седалки, както и разстоянито м/у предни и задни седалки, но при пасат са се попрестарали, нямат аналог
Обслужането е много евтино, да не изпадам в детайли, но е съпоставимо с пасата. Моторът е верига, има един пистов ремък за всички агрегати.
Така както си се насочил за автомобил 94-95г, означава че ще е с новия инжекцион и с 4 клапана на цил. Така ако ще е с газ, проблемите, до колкото може да се нарече така с газифицирането ти изчезват.
Разхода на гориво- на 124 купе с 2.0 122коня- със 100на км/ч е към 8-8.5 газ, 130- към 10/100, градското е много относително знаеш, но нищо различно от кола с аналогични параметри. На бензин е определено по-малък.
Дали бензин или дизел, моторите са им все добри, всичко е до лично предпочитание.
малко суха информация:
http://old.mbclub.ru/mb/models/tx/?serie=124Убеден съм че ще си много доволен, стига колата да е читава
![:да :да:](./images/smilies/th_up.gif)