Мнения относно покупка на Volvo V40 1.9 Дизел 2003 година
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
Ето колега, една обява. http://www.mobile.bg/11371746034954169
- vladobe
- Мнения: 169
- Регистриран на: Чет 13 май 2010 0:50
- Автомобил: Polo 9N Wolfsburg Edition
- Двигател: General Electric F404-GE-402
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
Това ми хареса много !
- samo_pechka
- Мнения: 8950
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
Предполагам си наясно ,че точно този е с турбина и..лабаво няма откъм поддръжка и разходи 

- vladobe
- Мнения: 169
- Регистриран на: Чет 13 май 2010 0:50
- Автомобил: Polo 9N Wolfsburg Edition
- Двигател: General Electric F404-GE-402
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
Не се изразих правилно харесва ми точно този модел тази година :) иначе по слабият двигател без турбо ;-) Турбо не ми трябва :)
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
какъв звяр, то няма 200 коня бе това е демо 

- vladobe
- Мнения: 169
- Регистриран на: Чет 13 май 2010 0:50
- Автомобил: Polo 9N Wolfsburg Edition
- Двигател: General Electric F404-GE-402
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
alexx написа:какъв звяр, то няма 200 коня бе това е демо
Колега ти ела с бегачката си на яз.Искър пък нека аз да съм със 170 конски сили...
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
Здравей,първо добър избор за автомобилите за които питаш.
Аз съм бивш собственик на Волво като от обявата и мой много близък приятел има такова Субару,само че с 2.0 мотор 125коня.
Сега малко за Волвака - каран е 2 години от мен,като са изминати 60 000 км.
Двигателя,ако не знаеш е от Рено Лагуна/Меган DCI,също така се прави в един завод с Митсубиши Каризма. Като цяло мотора е много,много здрав,но периферията му страда доста. Обслужването ми струваше 600лв,за ролки (само една е всъщност),водна помпа и останалите ремъци,като ролката,ремъка и масления филтър са купувани оригинални от Мотопфое -иначе най-много да стъпи на 450лв. Динамиката е добра,не страда от липса на мощност. Дискове Brembo Max "рязани" предни с накладки оригинални Волво от Англия ми стъпиха на 320лв комплект.Предницата е елементарна - биалети,тампони на носачи,шарнири са на смешни цени - около 300-350 в Бг магазин,задницата също ми обявиха цени от 350лв за комплект 6 щанги. Мен ми се наложи да сменя биалети и шарнири - по 16лв биалетка и 20лв шарнир. Возията става,на дълъг път е много добре,градско е малко твърдичка.
Интериора е много добре направен,няма скърцания,тропания и т.н. Външния вид хваща окото - въпреки че е комби,го заглеждат разни от противоположния пол :D . Сега лошата част - турбината. Тия мотори на Рено няма един дето да е минал 200 000 км без да е пукал турбо - излезе ми 700лв от Англия,чисто нова,но тогава бях малко тъп и не видях,че има ремонтни комплекти по 180 долара (което е макс 300 лв(абе разлика си е).Другото,което може да те сполети е съединител и дюзи - нещо съвсем нормално,не само за Волво ,ами за всеки съвременен автомобил Common Rail. Съединител с маховик е 1100лв всичко,дюзите са по 250лв/бр. Разход - ами относително - зимата не ми е качвала в София повече от 8.5,извънградско около 5,5/6,най малко съм го докарвал София - Петрич - София 5,03 с мноого пенсионерско каране.
Сега Субаруто - то е на 3 години и към 50000 км.Внесена е от Германия и с TUV. До сега не е правено нищо,освен консумативи и 2 биалетки. Наистина много здрава кола,но не много готина отвътре (въпрос на вкус) и повечето екземпляри от Австрия и Германия са гнилочи :( .Другия голям минус е разхода - постоянно 4х4 под 11 е много трудно (като среден разход),но има добри газаджии,може да се пригоди на газ.Двигателя много спокоен,с нисък център на тежестта и е адски стабилен за такъв висок автомобил.Много добре катери и има понижаващи предавки,което си +,ако го караш екстремно.Обслужването на мотора,до колкото помня беше към 700лв първоначално.
Успех и се оглеждай,че е пълно с натруфени кофи! ;)
Аз съм бивш собственик на Волво като от обявата и мой много близък приятел има такова Субару,само че с 2.0 мотор 125коня.
Сега малко за Волвака - каран е 2 години от мен,като са изминати 60 000 км.
Двигателя,ако не знаеш е от Рено Лагуна/Меган DCI,също така се прави в един завод с Митсубиши Каризма. Като цяло мотора е много,много здрав,но периферията му страда доста. Обслужването ми струваше 600лв,за ролки (само една е всъщност),водна помпа и останалите ремъци,като ролката,ремъка и масления филтър са купувани оригинални от Мотопфое -иначе най-много да стъпи на 450лв. Динамиката е добра,не страда от липса на мощност. Дискове Brembo Max "рязани" предни с накладки оригинални Волво от Англия ми стъпиха на 320лв комплект.Предницата е елементарна - биалети,тампони на носачи,шарнири са на смешни цени - около 300-350 в Бг магазин,задницата също ми обявиха цени от 350лв за комплект 6 щанги. Мен ми се наложи да сменя биалети и шарнири - по 16лв биалетка и 20лв шарнир. Возията става,на дълъг път е много добре,градско е малко твърдичка.
Интериора е много добре направен,няма скърцания,тропания и т.н. Външния вид хваща окото - въпреки че е комби,го заглеждат разни от противоположния пол :D . Сега лошата част - турбината. Тия мотори на Рено няма един дето да е минал 200 000 км без да е пукал турбо - излезе ми 700лв от Англия,чисто нова,но тогава бях малко тъп и не видях,че има ремонтни комплекти по 180 долара (което е макс 300 лв(абе разлика си е).Другото,което може да те сполети е съединител и дюзи - нещо съвсем нормално,не само за Волво ,ами за всеки съвременен автомобил Common Rail. Съединител с маховик е 1100лв всичко,дюзите са по 250лв/бр. Разход - ами относително - зимата не ми е качвала в София повече от 8.5,извънградско около 5,5/6,най малко съм го докарвал София - Петрич - София 5,03 с мноого пенсионерско каране.
Сега Субаруто - то е на 3 години и към 50000 км.Внесена е от Германия и с TUV. До сега не е правено нищо,освен консумативи и 2 биалетки. Наистина много здрава кола,но не много готина отвътре (въпрос на вкус) и повечето екземпляри от Австрия и Германия са гнилочи :( .Другия голям минус е разхода - постоянно 4х4 под 11 е много трудно (като среден разход),но има добри газаджии,може да се пригоди на газ.Двигателя много спокоен,с нисък център на тежестта и е адски стабилен за такъв висок автомобил.Много добре катери и има понижаващи предавки,което си +,ако го караш екстремно.Обслужването на мотора,до колкото помня беше към 700лв първоначално.
Успех и се оглеждай,че е пълно с натруфени кофи! ;)
- vladobe
- Мнения: 169
- Регистриран на: Чет 13 май 2010 0:50
- Автомобил: Polo 9N Wolfsburg Edition
- Двигател: General Electric F404-GE-402
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
mudancho написа:Здравей,първо добър избор за автомобилите за които питаш.
Аз съм бивш собственик на Волво като от обявата и мой много близък приятел има такова Субару,само че с 2.0 мотор 125коня.
Сега малко за Волвака - каран е 2 години от мен,като са изминати 60 000 км.
Двигателя,ако не знаеш е от Рено Лагуна/Меган DCI,също така се прави в един завод с Митсубиши Каризма. Като цяло мотора е много,много здрав,но периферията му страда доста. Обслужването ми струваше 600лв,за ролки (само една е всъщност),водна помпа и останалите ремъци,като ролката,ремъка и масления филтър са купувани оригинални от Мотопфое -иначе най-много да стъпи на 450лв. Динамиката е добра,не страда от липса на мощност. Дискове Brembo Max "рязани" предни с накладки оригинални Волво от Англия ми стъпиха на 320лв комплект.Предницата е елементарна - биалети,тампони на носачи,шарнири са на смешни цени - около 300-350 в Бг магазин,задницата също ми обявиха цени от 350лв за комплект 6 щанги. Мен ми се наложи да сменя биалети и шарнири - по 16лв биалетка и 20лв шарнир. Возията става,на дълъг път е много добре,градско е малко твърдичка.
Интериора е много добре направен,няма скърцания,тропания и т.н. Външния вид хваща окото - въпреки че е комби,го заглеждат разни от противоположния пол :D . Сега лошата част - турбината. Тия мотори на Рено няма един дето да е минал 200 000 км без да е пукал турбо - излезе ми 700лв от Англия,чисто нова,но тогава бях малко тъп и не видях,че има ремонтни комплекти по 180 долара (което е макс 300 лв(абе разлика си е).Другото,което може да те сполети е съединител и дюзи - нещо съвсем нормално,не само за Волво ,ами за всеки съвременен автомобил Common Rail. Съединител с маховик е 1100лв всичко,дюзите са по 250лв/бр. Разход - ами относително - зимата не ми е качвала в София повече от 8.5,извънградско около 5,5/6,най малко съм го докарвал София - Петрич - София 5,03 с мноого пенсионерско каране.
Сега Субаруто - то е на 3 години и към 50000 км.Внесена е от Германия и с TUV. До сега не е правено нищо,освен консумативи и 2 биалетки. Наистина много здрава кола,но не много готина отвътре (въпрос на вкус) и повечето екземпляри от Австрия и Германия са гнилочи :( .Другия голям минус е разхода - постоянно 4х4 под 11 е много трудно (като среден разход),но има добри газаджии,може да се пригоди на газ.Двигателя много спокоен,с нисък център на тежестта и е адски стабилен за такъв висок автомобил.Много добре катери и има понижаващи предавки,което си +,ако го караш екстремно.Обслужването на мотора,до колкото помня беше към 700лв първоначално.
Успех и се оглеждай,че е пълно с натруфени кофи! ;)
Колега много полезно инфо! Благодаря ти сърдечно! Аз съм семеен тип и слабо ме интересува вече интериора надживял съм газариите. Важното е автомобила да вози хубаво и да е надежден и от тук - Моят автомобил е SUBARU FORESTER определено, но дилемата при мен е дали с турбо или без :)
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
От гледна точка на радостта от шофирането турбото е един много голям плюс!От финансова гледна точка по-добре без него.Субаруто си е автомобил и половина, само много внимателно оглеждай задните вежди, праговете и долната част на вратите за ръжда!
Успех
Успех

-
- Мнения: 264
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
- Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
Здрасти колега.Една година съм имал таква Волво не останах много очарован ,с Рено мотор е. За тези които не знаят първият дизелов двигател,производство на Волво се слага на S60/S80 D5 е мотора-по старите са с Рено а още по-старите с VW.Това се отнася само да дизала.Като цяло не е лош автомобил ако е запазена и гледана взимай смело.За Субару Форестер мога да кажа само хубави работи.Две години съм имал такава служебна и е чук,мога до утре да я хваля 

Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
forski написа:От гледна точка на радостта от шофирането турбото е един много голям плюс!От финансова гледна точка по-добре без него.Субаруто си е автомобил и половина, само много внимателно оглеждай задните вежди, праговете и долната част на вратите за ръжда!
Успех
Еее....това да не е 626.....

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Колеги моля за мнения относно покупка!
Вълчан написа:forski написа:От гледна точка на радостта от шофирането турбото е един много голям плюс!От финансова гледна точка по-добре без него.Субаруто си е автомобил и половина, само много внимателно оглеждай задните вежди, праговете и долната част на вратите за ръжда!
Успех
Еее....това да не е 626.....Много по добре са откъм антикорозионна защита.Въпросът е дали му харесва разхода.Щото колегата по горе е написал 11 среден разход......среден.Градско си е чисто 13-14 на 100.Според мен си е за турбо.Турбините не са като на немските коли.Трудна работа да се прецака при правилно масло.
Той да я огледа обстойно човека, нищо че не е 626

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=68877
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта