Golf 4 1.6 16V 105hp

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 4 1.6 16V 105hp

Мнениеот muns61 » Съб 27 юли 2013 9:33


Щом съединителят е заминал, километрите са 250 - 300 000.




Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Golf 4 1.6 16V 105hp

Мнениеот Alex_Heat » Съб 27 юли 2013 10:55


Може и малко по-малко. Много зависи от стила на каране. Ако се върти основно градско може и на 50-70 хиляди да замине.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 4 1.6 16V 105hp

Мнениеот muns61 » Съб 27 юли 2013 11:07


За толкова са разчетени конструктивно, на такситата изкарват над 150 000, при почти всички марки.
Инак, моят син скапа Валео на 25 000...


Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Golf 4 1.6 16V 105hp

Мнениеот Alex_Heat » Съб 27 юли 2013 11:21


Така си е. Аз лично съм на мнение, че ако една кола се кара основно извън града, то може и никога да не се смени съединителя. Смених съединител на около 217 000 хиляди километра и цялото си оригинално окачване от завода на 223 000. Ако голфчето на колегата няма повече забележки, то спокойно може да се радва, че е случил на кола.


boki4
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 17:23
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.6 16V AZD 2002
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.6 16V 105hp

Мнениеот boki4 » Съб 27 юли 2013 13:25


Колеги сигурно сте прави за километрите ,може и да е превъртан.За съединителя определено си беше за смяна предавките влизаха трудно и отделяше много на високо,сега е "сълза".Гумите и размера на джантите са си така и в книжката на колата 175/80/14.Само ме дразни това бучене след смяната на гърнетата между 2000-3000 об. после утихва.Ужким са Уолкър и пак нъцки.Минал съм през много коли(Фиат-уно,Деу-рейсър(уникално здрава кола!),Рено-лагуна,Пежо-206,307,Мерцедес-Е 320 2007-ма,Ланча Делта,Опел-Астра ГТЦ,Хонда-Сивик,Хонда Акорд и Субару-Импреза WRX STI!) ма голфето почвам да си го обичам незнам защо :vwknee :biggrin.Голчето го взех да има с кво да се предвижвам ,че ще бягам в чужбината да се спасявам от тая скапана държава.Чудесна е колата благодаря на всички колеги за мненията. :smile


EARgazm
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 19 яну 2014 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 16V 105hp

Мнениеот EARgazm » Пет 10 окт 2014 18:05


Здравей колега,

Карам същия Golf със същия двигател. Успя ли да разбереш от какво идва това виене между 2000-3000 оборота ? Следващата седмица ще влизам в бокса и се опасявам, че може да са скорости. Нямам никакви проблеми със смяната на предавките, но като натисна съединителя виенето изчезва.


bEcREATIVE
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
Автомобил: Golf 4 1.6 16V
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 4 1.6 16V 105hp

Мнениеот bEcREATIVE » Нед 12 окт 2014 16:53


Добре дошъл колега! И аз съм с абсолютно същият двигател. По специфичен е и трябва да се внимава с майсторите. Имам проблеми които все още никой не може да ги разбере от какво са. Иначе съм доволен като цяло. Моля се да дойде скоро деня когато ще ги оправя и ще придобия истинска представа за здравината на мотора. От колегите с такива мотори се чуват хубави мнения като цяло. Моите проблеми са свързани с играенето на оборотите ( а са ми и ниски на свободна скорост ), а сега с газовата ми гасне колата и другия е с ламбдата(от там и повишен разход), но като я кача на диагностика все работи коректно. Паленето от първия път също ми е проблем понякога, но и там съм в застой.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта