Golf 4 1.6 16V 105hp
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 4 1.6 16V 105hp
Щом съединителят е заминал, километрите са 250 - 300 000.
- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Golf 4 1.6 16V 105hp
Може и малко по-малко. Много зависи от стила на каране. Ако се върти основно градско може и на 50-70 хиляди да замине.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 4 1.6 16V 105hp
За толкова са разчетени конструктивно, на такситата изкарват над 150 000, при почти всички марки.
Инак, моят син скапа Валео на 25 000...
Инак, моят син скапа Валео на 25 000...
- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Golf 4 1.6 16V 105hp
Така си е. Аз лично съм на мнение, че ако една кола се кара основно извън града, то може и никога да не се смени съединителя. Смених съединител на около 217 000 хиляди километра и цялото си оригинално окачване от завода на 223 000. Ако голфчето на колегата няма повече забележки, то спокойно може да се радва, че е случил на кола.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 17:23
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.6 16V AZD 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 16V 105hp
Колеги сигурно сте прави за километрите ,може и да е превъртан.За съединителя определено си беше за смяна предавките влизаха трудно и отделяше много на високо,сега е "сълза".Гумите и размера на джантите са си така и в книжката на колата 175/80/14.Само ме дразни това бучене след смяната на гърнетата между 2000-3000 об. после утихва.Ужким са Уолкър и пак нъцки.Минал съм през много коли(Фиат-уно,Деу-рейсър(уникално здрава кола!),Рено-лагуна,Пежо-206,307,Мерцедес-Е 320 2007-ма,Ланча Делта,Опел-Астра ГТЦ,Хонда-Сивик,Хонда Акорд и Субару-Импреза WRX STI!) ма голфето почвам да си го обичам незнам защо
.Голчето го взех да има с кво да се предвижвам ,че ще бягам в чужбината да се спасявам от тая скапана държава.Чудесна е колата благодаря на всички колеги за мненията. 



Re: Golf 4 1.6 16V 105hp
Здравей колега,
Карам същия Golf със същия двигател. Успя ли да разбереш от какво идва това виене между 2000-3000 оборота ? Следващата седмица ще влизам в бокса и се опасявам, че може да са скорости. Нямам никакви проблеми със смяната на предавките, но като натисна съединителя виенето изчезва.
Карам същия Golf със същия двигател. Успя ли да разбереш от какво идва това виене между 2000-3000 оборота ? Следващата седмица ще влизам в бокса и се опасявам, че може да са скорости. Нямам никакви проблеми със смяната на предавките, но като натисна съединителя виенето изчезва.
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:41
- Автомобил: Golf 4 1.6 16V
- Двигател: AZD 2002
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 4 1.6 16V 105hp
Добре дошъл колега! И аз съм с абсолютно същият двигател. По специфичен е и трябва да се внимава с майсторите. Имам проблеми които все още никой не може да ги разбере от какво са. Иначе съм доволен като цяло. Моля се да дойде скоро деня когато ще ги оправя и ще придобия истинска представа за здравината на мотора. От колегите с такива мотори се чуват хубави мнения като цяло. Моите проблеми са свързани с играенето на оборотите ( а са ми и ниски на свободна скорост ), а сега с газовата ми гасне колата и другия е с ламбдата(от там и повишен разход), но като я кача на диагностика все работи коректно. Паленето от първия път също ми е проблем понякога, но и там съм в застой.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 41 госта