VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
lrlmodo си го е казал баш как си требе!

- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
nosex написа:lrlmodo си го е казал баш как си требе!![]()
и аз мисля така!

- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Нека и аз да се изкажа като собственик на Polo 93 (Boulevard) 1043куб. см, 45к.с. За дълъг път колата става. Ако спазваш ограниченията - извънградско 90 без проблем си ги държи, на магистрала 100-120 няма ядове. Най-много 160 съм вдигал по магистралата за Пловдив, но колата става нестабилна. За разход(на бензин я карам)... това ми е болната тема по едно време и до 20л/100км стигна градско
, но беше от ламбда сондата. При нормални условия ми харчеше 5-5.5 л/100км извънградско. Градско около 8-9. Сега пак скочи над 10 и е чудя какво й става на тая кола
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Питането е за Поло 6Н, така че с тия коментари ше объркаме жената
Аз все ощи си твърдя, че дори 1.6 да е пак ще даде по добро каране до морето от 1.0 като отнесем и карането градско за мен изниква въпроса ЗАЩО НЕ ДИЗЕЛ
Доста по-добре ще е отколкото кола която се кара на бензин откъм разхода 
- McLarena1976
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Най добре е да е 1.4 двигателя. или някое ТДИ
Аз съм със 1000кб. поло и това лято пообиколих из страната към 2000км. и верно трудно се изпреварва но не е никакъв проблем зависи от драйвера зад волана.
То на жена и 500кс. кола да и дадеш пак няма да изпреварва.
Според мен колата е доста добра за парите си и 1000к. мотор и идва слабичък въпреки че върви доста добре в диапазона 80-120км. , но за ускорение от място все едно тегля тир.
И между другото се пътува доста добре в нея поне аз не се измарям повече от нормалното в друга голяма кола на дълъг път за сравнение.
Е не говоря за С класа.
Аз съм със 1000кб. поло и това лято пообиколих из страната към 2000км. и верно трудно се изпреварва но не е никакъв проблем зависи от драйвера зад волана.
То на жена и 500кс. кола да и дадеш пак няма да изпреварва.
Според мен колата е доста добра за парите си и 1000к. мотор и идва слабичък въпреки че върви доста добре в диапазона 80-120км. , но за ускорение от място все едно тегля тир.
И между другото се пътува доста добре в нея поне аз не се измарям повече от нормалното в друга голяма кола на дълъг път за сравнение.
Е не говоря за С класа.
-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Здравейте!
От година и нещо карам Поло 1.0 6N1 (прословутия AER двигател, който не е толкова бъгав, колкто го изкарват)
Карам 99% градско в София. Колата е много добре направена: и към вървеж, и към удобство. За градско е повече от достатъчна. Има къси предавки на скоростите, което я прави достатъчно динамична(трябва да се кара на по-високи обороти), както и достатъчно удобна за спокойно каране - има 5 скорости(за справка аз постоянно карам на пета скорост с 2000 оборота което е някъде 60км/ч - какво повече да искаш
)
За дълъг път не съм я използвал много често(в семейството имаме втори по-мощен автомобил, който е много по-удобен и по- голям). Карал съм около 250км. извънградско с Полото. По спомени със скорост от 85км/ч двигателя се върти с 3000 оборота, което е в нормалните граници. По спомени на 3500 оборота се достига максиммалния въртящ момент, което май е най-оптималния режим за мотора(дали е така не съм сигурен, аз препочитам по-ниски обороти).
Това което прябва да се замислим, е че пътните ограничения са за първокласен път 90км/ч и магистрала 130км/ч. Като добавим + - 10км/ч Полото съвсем спокойно си поддържа скоростта.
За изпреварванията се изрекоха много глупости! Когато двигателя е на обороти се развърта много добре, и не е чак толкова муден. А и най-важното за изпреварването на друг автомобил, е не колко ти е мощен мотора, а правилната преценка на ситуацията и дали ще може да се извърши маневрата безопасно(всички сме се нагледали на мощни коли в канавките).
Като заключение бих казал че хилядакубиковия двигател също не е лоша алтернатива. По важно е цялостното състояние на колата. Не трябва само заради думите на други, да се пренебрегне кола в добро състояние и да се вземе бракма само и само заради едната кубатура(нали инжинери са я измислили за да се кара, а не да се гледа).
Та ако намерите Поло 1.4 (или по-мощно) и е в добро състояние - взимайте го; ако намерите Поло 1.0 и е в добро състояние - пак го взимайте
Поздрави
От година и нещо карам Поло 1.0 6N1 (прословутия AER двигател, който не е толкова бъгав, колкто го изкарват)
Карам 99% градско в София. Колата е много добре направена: и към вървеж, и към удобство. За градско е повече от достатъчна. Има къси предавки на скоростите, което я прави достатъчно динамична(трябва да се кара на по-високи обороти), както и достатъчно удобна за спокойно каране - има 5 скорости(за справка аз постоянно карам на пета скорост с 2000 оборота което е някъде 60км/ч - какво повече да искаш
За дълъг път не съм я използвал много често(в семейството имаме втори по-мощен автомобил, който е много по-удобен и по- голям). Карал съм около 250км. извънградско с Полото. По спомени със скорост от 85км/ч двигателя се върти с 3000 оборота, което е в нормалните граници. По спомени на 3500 оборота се достига максиммалния въртящ момент, което май е най-оптималния режим за мотора(дали е така не съм сигурен, аз препочитам по-ниски обороти).
Това което прябва да се замислим, е че пътните ограничения са за първокласен път 90км/ч и магистрала 130км/ч. Като добавим + - 10км/ч Полото съвсем спокойно си поддържа скоростта.
За изпреварванията се изрекоха много глупости! Когато двигателя е на обороти се развърта много добре, и не е чак толкова муден. А и най-важното за изпреварването на друг автомобил, е не колко ти е мощен мотора, а правилната преценка на ситуацията и дали ще може да се извърши маневрата безопасно(всички сме се нагледали на мощни коли в канавките).
Като заключение бих казал че хилядакубиковия двигател също не е лоша алтернатива. По важно е цялостното състояние на колата. Не трябва само заради думите на други, да се пренебрегне кола в добро състояние и да се вземе бракма само и само заради едната кубатура(нали инжинери са я измислили за да се кара, а не да се гледа).
Та ако намерите Поло 1.4 (или по-мощно) и е в добро състояние - взимайте го; ако намерите Поло 1.0 и е в добро състояние - пак го взимайте
Поздрави
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
До сега се въздържах,но искам и аз да кажа нещов подкрепа на модела с 1,0 двигател.Купихме го 2004 от Германия на 90х км-6n2 с AUC код на мотора.Прекрасна кола,за 50те си коня е абсолютно балансирана-пъргава в града и доволно бърза за спокоен шофьор извън града.Половин Европа сме обиколили и не ми липсваше мощност по магистралите.Мнооооого зависи как я караш.За разхода съм съгласен че не е като за икономична кола-в София 7,5 си ги лапа,извън е добре до 120,около 4,7,но настъпиш ли я нагоре качва над 8.За 40 х км съм сменил тампони на задни носачи,клеморед и някакъв датчик на коляновия вал по моя вина.Още е с катализатор,оригиналните свещи и ламбда сонда.Евала на германците.
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Коя година е произведено това поло.Нещо подобно търся и аз.Благодаря.
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Колата си е перфектната женска кола.
Карам 1,0 AER - 97 . Разхода /и на други места съм го писал/ - градско - 5 /сега зимата се качи на 6/, навънка - 4.
Удобни седалки /за дълъг път/, пъргав мотор, къси скорости. Вие като голфаджий разсъждавате - щом не се набира като снаряд, значи не е кола. Ми то сигурно и разходите затова са ви такива. Харчела като 1.6 - глупости. Харчи като 1.6 когато я тормозиш да върви като 1.6.
Който иска да кара с 200 по магистралата и винаги да е пръв на светофара, да си купува GTI, 1000 кубиковия за жена си е идеален.
Та съвета ми към жената е следния - гледай да попаднеш на свестна кола, според парите си. Това е най-важното.
Успех.
Карам 1,0 AER - 97 . Разхода /и на други места съм го писал/ - градско - 5 /сега зимата се качи на 6/, навънка - 4.
Удобни седалки /за дълъг път/, пъргав мотор, къси скорости. Вие като голфаджий разсъждавате - щом не се набира като снаряд, значи не е кола. Ми то сигурно и разходите затова са ви такива. Харчела като 1.6 - глупости. Харчи като 1.6 когато я тормозиш да върви като 1.6.
Който иска да кара с 200 по магистралата и винаги да е пръв на светофара, да си купува GTI, 1000 кубиковия за жена си е идеален.
Та съвета ми към жената е следния - гледай да попаднеш на свестна кола, според парите си. Това е най-важното.
Успех.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
McLarena1976 написа: ...трудно се изпреварва но не е никакъв проблем зависи от драйвера зад волана.
То на жена и 500кс. кола да и дадеш пак няма да изпреварва.
Ахахаха значи задкормилното устройство определя еластичността на колата така ли а не съотношението мощност теhло, въртящия момент на колата, конкретните особености на автомобила
E това за жените па ако не беше най-доброто мнение напоследък
Извинявам се за излизането от темата, но това си е чисто и просто обида към жените зад волана, какво като имаме пат*и това не значи, че не трябва да сме толерантни
Хах а тир теглил ли сино за ускорение от място все едно тегля тир.
аз не се измарям повече от нормалното в друга голяма кола на дълъг път за сравнение.

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
gavas написа:Колата си е перфектната женска кола.
Харчела като 1.6 - глупости. Харчи като 1.6 когато я тормозиш да върви като 1.6.
Който иска да кара с 200 по магистралата и винаги да е пръв на светофара, да си купува GTI, 1000 кубиковия за жена си е идеален.
За разхода можеш да се обърнеш към завода на Фолксваген извършил замерванията
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Според мен Полото става за дълъг път при следните условия - не сте повече от двама души в колата с малко багаж, издърпали сте си предните седалки назад така, че да ви е удобно, нямате път по магистрала и си карате 90-110 по шосетата и не катерите планини, защото аз съм с Поло 1.0 и натовариш ли го на баира не върви ама изобщо. Също така ако е с малки гуми е доста нестабилно в завои и при по-висока скорост. 

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Да ти си с Поло 1.0 но е 2Ф а темата е за 6Н 
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
hrissyts написа:Коя година е произведено това поло.Нещо подобно търся и аз.Благодаря.
11. 1999
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта
