Основните елементи са два: късмет и компромис.
-Не може да се предвиди със сигурност дали колата която ще вземе човек ще е безпроблемна, дори и да е нова. Дори и най-надежните коли остаряват и се развалят.
-Компромиса е между цена, удобство, надежност и куп други. Няма перфектна ситуация. Наистина по-новите коли са по-податливи на дефекти, но от друга страна са по-икомични, по-удобни, и с правилна поддръжка по-безпроблемни. По-скъпите са по-кадърно направени, но поддръжкта им е по-скъпа. Така, че човек ако не иска да се занимава с ремонти, да си вземе примерно единг GOLF2, но GOL2 си е 30 годишна кола.
Аз моят Пасат Б6 го избрах заради удобството, конфорта и сравнително ниския разход. За мой късмет и поради съветите в този форум, досега не съм правил сериозни ремонти.
Знам, че имало проблеми с дюзи, глави и др, но ако взимах под внимание всички негативни мнения, щях да си ходя с МЕТРО-то (което не се разваля и поддръжкаа му е минимална :))
Пассат Б5.5 или Б6 за 10000?
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пассат Б5.5 или Б6 ????
Б6 1,9 е колата с чип, без ДПФ
Евтино окачване, здрав мотор, нисък разход и приличен вървеж.

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20223
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат Б5.5 или Б6 ????
За 10000 Б6 е гробница, която няма да излиза от сервизите.
Офертата от предната страница за форумния автомобил е много добра
Офертата от предната страница за форумния автомобил е много добра

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат Б5.5 или Б6 за 10000?
Толкова много простотии в една тема не бях чел скоро. При 2.0 TDI има проблеми, това е вярно. Но не е кочината, която някои хора се опитват да го изкарват. И тези проблеми не се проявяват при всеки един екземпляр. Да се твърди от друга страна, че 1.9 TDI 105 к.с. виждаш ли бил най-невероятния здрав двигател в света - няма нужда, и такива сме виждали на подемника, при това доволно често.
Твърдението пък за "прилична динамика" направо ме накара да проверя отново данните за този автомобил, да не би да съм пропуснал нещо. 1.9TDI: 0-100 - 12.4 сек., максимална скорост - 185км/ч. За сравнение 2.0 TDI, 140 к.с.: 0-100 - 9.8 сек., максимална скорост 209км/ч.) Ако си говорим за еластичност на четвърта, пета или шеста предавка, разликите са още по-фрапиращи. А, да, щях да забравя - освен ако не е доплатено като екстра, 1.9 е с петстепенна скоростна кутия. Разходът на двата двигателя е, познайте - почти един и същ, в повечето случаи при 2.0 TDI e по-нисък.
Сега след смяната на дюзи по сервизна акция, което наистина си беше сериозен проблем (ако се появи, защото далеч не е при всички 2.0 TDI), този проблем го няма. Като добавим и това, че стандартно 2.0 TDI е с повече екстри - аз никога не бих взел 1.9 TDI.
Относно въпростът на автора - Б6 за 10 000 лева - абсурд! Дори да се намери, макар да се съмнявам, ще е с недоказан пробег, ще трябва да се вкарат още значителна сума пари по него, за да стане годен за каране - застраховки, обслужвания, гуми и т.н., поне 2 000 лева.
Винаги съм бил на мнение, че автомобил се купува внесен, обслужен и с всичко платено (колкото и шаблонно да звучи). Дори да има в последствие да се прави нещо допълнително, то няма да е толкова скъпо. Следвал съм тези принципи до сега и никога не съм се прецаквал в избор на автомобил.
Успех в търсенето на автора.
Твърдението пък за "прилична динамика" направо ме накара да проверя отново данните за този автомобил, да не би да съм пропуснал нещо. 1.9TDI: 0-100 - 12.4 сек., максимална скорост - 185км/ч. За сравнение 2.0 TDI, 140 к.с.: 0-100 - 9.8 сек., максимална скорост 209км/ч.) Ако си говорим за еластичност на четвърта, пета или шеста предавка, разликите са още по-фрапиращи. А, да, щях да забравя - освен ако не е доплатено като екстра, 1.9 е с петстепенна скоростна кутия. Разходът на двата двигателя е, познайте - почти един и същ, в повечето случаи при 2.0 TDI e по-нисък.
Сега след смяната на дюзи по сервизна акция, което наистина си беше сериозен проблем (ако се появи, защото далеч не е при всички 2.0 TDI), този проблем го няма. Като добавим и това, че стандартно 2.0 TDI е с повече екстри - аз никога не бих взел 1.9 TDI.
Относно въпростът на автора - Б6 за 10 000 лева - абсурд! Дори да се намери, макар да се съмнявам, ще е с недоказан пробег, ще трябва да се вкарат още значителна сума пари по него, за да стане годен за каране - застраховки, обслужвания, гуми и т.н., поне 2 000 лева.
Винаги съм бил на мнение, че автомобил се купува внесен, обслужен и с всичко платено (колкото и шаблонно да звучи). Дори да има в последствие да се прави нещо допълнително, то няма да е толкова скъпо. Следвал съм тези принципи до сега и никога не съм се прецаквал в избор на автомобил.
Успех в търсенето на автора.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пассат Б5.5 или Б6 за 10000?
dobrin написа:Твърдението пък за "прилична динамика" направо ме накара да проверя отново данните за този автомобил, да не би да съм пропуснал нещо. 1.9TDI: 0-100 - 12.4 сек., максимална скорост - 185км/ч. За сравнение 2.0 TDI, 140 к.с.: 0-100 - 9.8 сек., максимална скорост 209км/ч.) Ако си говорим за еластичност на четвърта, пета или шеста предавка, разликите са още по-фрапиращи.
Да, така са числата фабрично. Срещу малка сума 1,9 ставо почти колкото 2,0 като динамика. След чипосването 0-100 на око ги прави за 10сек, това варианта. Еластичността съответно е почти същата.
dobrin написа:А, да, щях да забравя - освен ако не е доплатено като екстра, 1.9 е с петстепенна скоростна кутия.
Това за съжаление е така
dobrin написа:Разходът на двата двигателя е, познайте - почти един и същ, в повечето случаи при 2.0 TDI e по-нисък.
Почти ама надали. Средния на 2,0 е почти с литър над 1,9. Справка в spritmonitor
dobrin написа:Като добавим и това, че стандартно 2.0 TDI е с повече екстри - аз никога не бих взел 1.9 TDI.
Би ли обяснил за какви екстри говориш? Те са на база оборудване Trend, Comfo, Sport и High, не по мотор...абсолютно са еднакви. Така че 1,9 Comfo е с повече стандартни екстри от 2,0 Trend

dobrin написа:Относно въпростът на автора - Б6 за 10 000 лева - абсурд! Дори да се намери, макар да се съмнявам, ще е с недоказан пробег, ще трябва да се вкарат още значителна сума пари по него, за да стане годен за каране - застраховки, обслужвания, гуми и т.н., поне 2 000 лева.
Това определено е така
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат Б5.5 или Б6 за 10000?
То срещу същата малка сума и 2.0TDI прави 0-100 за 8сек. Но сравняваме стокови автомобили.
За разход много можем да спорим, всичко зависи от това къде и как св управлява автомобила преимуществено. При движение с около и над 130 на магистрала едва ли 1.9 ще даде по-нисък разход. Същото важи и в градски условия.
По отношение на екстрите - в действителност се определят от нивото на оборудване или ако са поръчани допълнително. Но ако сравнявате реални офети, много малко са случаите, в които първият собственик се е стиснал да купи по-мощния двигател, а е бил разточителен в екстрите.
За разход много можем да спорим, всичко зависи от това къде и как св управлява автомобила преимуществено. При движение с около и над 130 на магистрала едва ли 1.9 ще даде по-нисък разход. Същото важи и в градски условия.
По отношение на екстрите - в действителност се определят от нивото на оборудване или ако са поръчани допълнително. Но ако сравнявате реални офети, много малко са случаите, в които първият собственик се е стиснал да купи по-мощния двигател, а е бил разточителен в екстрите.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пассат Б5.5 или Б6 за 10000?
Да, срещу малка сума ще слезе надолу, но няма да се избяга от проблемите! Явно си от "късметлиите" на които не е гръмвала дюза, иначе нямаше да ги пишеш тези неща. Имам 4-5 приятеля с Пасати 2,0 ТДИ, знам им и разход и всичко. Никой от тях няма да си вземе повече Фв, поне такива са им приказките. При дадени над 80к, очакваш да си караш спокойно колата, а не да правиш дюзи. Кофтито е като ти гръмне в Унгария или 2 пъти на път за морето с децата. Да натовариш колата и със свито сърце да чакаш следващата. Такива са случаите и при другите, макар колите да са им за по 58-63к.
В Германия 1,9 е по разпространен, за разлика от тук, където 1,9 вероятно няма и 5% от всички. Странно, нали! Аз като купувах моята имаше само една налична в Порше
П.С. И разликата между 1,9 и 2,0 по спомен беше в порядъка на 1к Евро. Едва ли е проблем за западняка, та да ореже от екстрите...
В Германия 1,9 е по разпространен, за разлика от тук, където 1,9 вероятно няма и 5% от всички. Странно, нали! Аз като купувах моята имаше само една налична в Порше

П.С. И разликата между 1,9 и 2,0 по спомен беше в порядъка на 1к Евро. Едва ли е проблем за западняка, та да ореже от екстрите...
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Пассат Б5.5 или Б6 за 10000?
как пък взе 4е 1.9 го има пове4е в германия просото в германия няма така прословутия BKP двигател а само BMP И естевено BMR,но там горивата и маслата им са съвсем други,а и сервизните им акции вървят от години по-рано за разлика от бг 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Пассат Б5.5 или Б6 за 10000?
Мисля че по темата всички са единодушни - за посочения бюджет, Пасат б6 категорично ще е грешка. 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 62 госта