eng написа:plamen-roni, опитай на примерата да намериш преден мигач, заден стоп или ако е хеч задно стъкло и после сравни цените им с на Басат б4 примерно или на Голф, въпреки че Голфа не е в нейния клас.П11 -ката е супер кола но е голям ръждилник, освен това като дойде на реални 250к-300к., проверявал ли си колко парици е обтегача с веригата (дали не бяха и два обтегача?).
Колега моята е от Италия и да ти кажа няма грам ръжда никъде. Нещо бъркаш от към ръждата аз лично не съм виждал P11 с ръжда,освен ако не е Австрия.Склонност към ръжда имат маздите. Не виждам как може да сравняваш B4 с P11. B5 с P11 съм съгласен. А ти знаеш ли колко струва смяната на ангренажа на B5?