Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
и20 за 24 000 лв е базово ниво на оборудване с 1.4 двигател и 100 к.с. Предлага с доста скромно оборудване - в общи линии предни ел. стъкла и ел. огледала и климатик - това е. В сравнение с текущата промоция на Поло е по-постно, нищо, че е по-скъпо.
Относно текущата промоция на Поло и Голф - ето линк: http://www.volkswagen.bg/1/golf/12
Що се касае до Голфа - 1.2 ТСИ Трендлайн ще стъпи на 30 000 лв. освен това е и 110 к.с. което е по-високия данък. Търся си кола до 25 000 лв. и 100 к.с. затова интересът ми е главно насочен към Поло/и20/Фабия.
Относно текущата промоция на Поло и Голф - ето линк: http://www.volkswagen.bg/1/golf/12
Що се касае до Голфа - 1.2 ТСИ Трендлайн ще стъпи на 30 000 лв. освен това е и 110 к.с. което е по-високия данък. Търся си кола до 25 000 лв. и 100 к.с. затова интересът ми е главно насочен към Поло/и20/Фабия.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
85кс е голфа, хората са доволни колко върви + има изключително дълга скоростна кутия, магистралното каране е на ниски обороти.
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
@fos Готов си да купиш чисто нов автомобил за 30бона и да вземеш по-глупавият избор, за да пестиш по 50лв годишно от данък
Само каското ти е 1000лв.
Не знам има ли изобщо смисъл да коментираш Хюндай i20 спрямо новият Голф
Като не искаш над 100кс,вземи си Голф 1.2 TSI 84кс
Само каското ти е 1000лв.Не знам има ли изобщо смисъл да коментираш Хюндай i20 спрямо новият Голф
Като не искаш над 100кс,вземи си Голф 1.2 TSI 84кс

- CrafterX11
- Мнения: 145
- Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да и с 85 кс има 1.2 тси или пък 1.6 тди 90 кс .Вече сме 2015/16 година до 100кс малкия данък, това трябва е поне 110 до 131кс вече кола под 100 кс трудно се намира особено седан/сув/комби и тн.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Kaквото и да хареса колегата, според мен е най-добре първо да покара тестови автомобил най-вече с този мотор (дано да имат, аз веднъж се бях излъгал да гледам Дачия като излезе новият Логан и викам дай да направя един тест драйв - аз исках дизелов Логан да пробвам, те ми дадоха бензиново Сандеро 0.9 турбо бензин - безбожен кенеф и познайте дали изобщо се замислих дали да си купя такава "кола"
).
Един вид - да прецени дали му лепва на д.то.
Щото според мен тия малки моторчета с или без турбинки ще са мъко моя откъм динамика и комфорт и трябва човек да прецени за себе си дали го устройва това, което колата ще му предложи.
Все пак ще струва 25 000 лева - няма да е кошник за 3000, да кажеш - каквото такова.
П.п. Понеже колегата hooligan_sk ме амбицира да науча повече за малките турбинирани мотори на ФВ от първа ръка, вчера съвсем случайно във фитнеса се заговорих е един познат, който кара Туаран 2010 г. с 1.4 ТФСИ (200 кс с чип, мотор на годината за 2009). Еми гори си му 15-16 бензин в София, 10-тина +++ на спокойно каране извън града, върви на бургия, но във високите обороти е шумен и бучи. Автоматик е колата и предавателните числа са такива, че на 120 км/ч е на 3500 оборота.
Toест забравяш за нисък разход и трябва да се примириш с бученето на високи обороти - както и предполагах.
).Един вид - да прецени дали му лепва на д.то.
Щото според мен тия малки моторчета с или без турбинки ще са мъко моя откъм динамика и комфорт и трябва човек да прецени за себе си дали го устройва това, което колата ще му предложи.
Все пак ще струва 25 000 лева - няма да е кошник за 3000, да кажеш - каквото такова.
П.п. Понеже колегата hooligan_sk ме амбицира да науча повече за малките турбинирани мотори на ФВ от първа ръка, вчера съвсем случайно във фитнеса се заговорих е един познат, който кара Туаран 2010 г. с 1.4 ТФСИ (200 кс с чип, мотор на годината за 2009). Еми гори си му 15-16 бензин в София, 10-тина +++ на спокойно каране извън града, върви на бургия, но във високите обороти е шумен и бучи. Автоматик е колата и предавателните числа са такива, че на 120 км/ч е на 3500 оборота.

Toест забравяш за нисък разход и трябва да се примириш с бученето на високи обороти - както и предполагах.
Последна промяна от connor cane на Сря 16 сеп 2015 9:47, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
И това ли ти беше запознаването с TSI от "първо" лице? Пита един във фитнеса с SUV автомат... Мразя да използвам тая думичка, но ти наистина се ИЗЛАГАШ!!! Как пък в една тема не се изказа адекватно... 

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Говорим за разход - нали твърдиш, че горят колкото дизел, та затова.
Туаран е (ванчето), не Тигуан - моя грешка.
Нямам претенции да разбирам от тези мотори и да имам опит с тях, но момчето си ми каза всичко както си е - защо да си завишава разхода?
Няма нужда да сме коне с капаци, да боготворим сляпо всичката скрап, която ФВ произвеждат, и да оплюваме други марки само защото са различни от ФВ - добре е да се пооглеждаме чат-пат.
Туаран е (ванчето), не Тигуан - моя грешка.
Нямам претенции да разбирам от тези мотори и да имам опит с тях, но момчето си ми каза всичко както си е - защо да си завишава разхода?
Няма нужда да сме коне с капаци, да боготворим сляпо всичката скрап, която ФВ произвеждат, и да оплюваме други марки само защото са различни от ФВ - добре е да се пооглеждаме чат-пат.

- Traytor
- Мнения: 2149
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Човече, защо изобщо сравняваш разхода на Туарана със полото? Още повече чипосан, който вероятно се кара на стъпка... Ще сравняваш разхода на по-голямата и тежка кола, с по-лоша аеродинамика с полото и ще говориш глупости. И какво като е на такива обороти със 120? Да ти снимам нашето дизелово поло SDI със 120км/ч на какви обороти е? И още не сме умрели от шума(гарантирам ти че 14 годишното ни поло бучи повече), а го карам спокойно със 140 на магистралата. Но пак подчертавам, който търси да си вземе поло, явно гледа за градска кола. Какви коне с капаци, какви 5лв... Да скочи човека на Хюндай само защото милееш по тях ли? Каквото и да вземеш в днешно време няма да е здраво като golf 2 и passat b3, mercedes 124 и прочие, един колега беше го казал "колите вече се правят с планирано остаряване"... Ми прав е, всички правят коли които няма да изкарат вечно... И те искат да изкарват пари. Вечни неща няма, вземаш това което ти е на сърце.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Нищо не сравнявам - казвам колко гори дадения мотор на дадената кола с дадените скорости (нормално каране - без настъпване,с настъпване отива на мнооого повечко
). Тоя си чипосва всичките коли, а си кара спокойно - искал да има мощност, като му потрябвала.
Много ясно, че на Поло тоя мотор (даже и без чип) ще върви на бургия и ще гори много по-малко. Обаче базовото Поло не е с него - за 1.4 ТФСИ предполагам трябва доста да се доплати.
Дреме ми за Хюндай - имам опит, карал съм, возил съм се - споделям. За разлика от колегата, който си ги плюе ей така само като ги е гледал отвън.
Всеки да си преценява, но няма нужда да сме едностранчиви и да не се оглеждаме само защото едната възможна кола е ФВ.
). Тоя си чипосва всичките коли, а си кара спокойно - искал да има мощност, като му потрябвала.
Много ясно, че на Поло тоя мотор (даже и без чип) ще върви на бургия и ще гори много по-малко. Обаче базовото Поло не е с него - за 1.4 ТФСИ предполагам трябва доста да се доплати.
Дреме ми за Хюндай - имам опит, карал съм, возил съм се - споделям. За разлика от колегата, който си ги плюе ей така само като ги е гледал отвън.
Всеки да си преценява, но няма нужда да сме едностранчиви и да не се оглеждаме само защото едната възможна кола е ФВ.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Ми да, твърдя. Защото имам 1,4TSI в Голф и 1,6TDI в Октавия. Разликата в разхода е максимум 1л на 100км. В града дизела харчи около 6,5/100, TSI в същите градски условия дава 7,5/100. Проблем?
Изобщо разбираш ли колко е НЕрелевантен примера с бензинов ВАН с автомат и 200кс?
Изобщо разбираш ли колко е НЕрелевантен примера с бензинов ВАН с автомат и 200кс?

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Как ги правите тия разходи в града не знам.
100 коли съм карал и карам - лични, служебни, дизели, бензини, чисто нови, почти нови, старички и доста стари - НЯМА кола, която в София да ми е била под 8.5-9 - без значение бензин или нафта.
Със здраве.
100 коли съм карал и карам - лични, служебни, дизели, бензини, чисто нови, почти нови, старички и доста стари - НЯМА кола, която в София да ми е била под 8.5-9 - без значение бензин или нафта.
Със здраве.
- w_smith
- Мнения: 2327
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Има разлика от 1.4 тси с турбо+чарджър и малко 1.4 тси 122 коня. Този в 200 коньовия туран е турбо+чарджър, поне този е двигателя на 2009 г.
Иначе казано сравнение на ябълки с круши. Не че съм голям фен на тси.
Иначе казано сравнение на ябълки с круши. Не че съм голям фен на тси.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да, така е - този е и с турбо, и с чарджър - върви на оса. 
Принципно турбината и компресора не би трябвало да покачват разхода, а да се отразяват благотворно само на динамиката и мощността - реално печелиш от силно сгъстен компресиран въздух - защо да гори повече от еквивалентен мотор само с турбина или атмосферен такъв?
Аз лично не съм фен на малолитражките бензинки, надути с турбини и компресори - предпочитам по-голям мотор атмосферка, който няма толкова много сложни агрегати за трошене.
И да се возиш и да не се занимаваш с глупости.
Но всеки си знае де.

Принципно турбината и компресора не би трябвало да покачват разхода, а да се отразяват благотворно само на динамиката и мощността - реално печелиш от силно сгъстен компресиран въздух - защо да гори повече от еквивалентен мотор само с турбина или атмосферен такъв?
Аз лично не съм фен на малолитражките бензинки, надути с турбини и компресори - предпочитам по-голям мотор атмосферка, който няма толкова много сложни агрегати за трошене.
И да се возиш и да не се занимаваш с глупости.
Но всеки си знае де.
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
вЕрно ли си толкова наивен?connor cane написа:Принципно турбината и компресора не би трябвало да покачват разхода, а да се отразяват благотворно само на динамиката и мощността - реално печелиш от силно сгъстен компресиран въздух - защо да гори повече от еквивалентен мотор само с турбина или атмосферен такъв?![]()
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да.
Просветли ме къде греша, моля те.
Просветли ме къде греша, моля те.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта