


Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
и20 за 24 000 лв е базово ниво на оборудване с 1.4 двигател и 100 к.с. Предлага с доста скромно оборудване - в общи линии предни ел. стъкла и ел. огледала и климатик - това е. В сравнение с текущата промоция на Поло е по-постно, нищо, че е по-скъпо.
Относно текущата промоция на Поло и Голф - ето линк: http://www.volkswagen.bg/1/golf/12
Що се касае до Голфа - 1.2 ТСИ Трендлайн ще стъпи на 30 000 лв. освен това е и 110 к.с. което е по-високия данък. Търся си кола до 25 000 лв. и 100 к.с. затова интересът ми е главно насочен към Поло/и20/Фабия.
Относно текущата промоция на Поло и Голф - ето линк: http://www.volkswagen.bg/1/golf/12
Що се касае до Голфа - 1.2 ТСИ Трендлайн ще стъпи на 30 000 лв. освен това е и 110 к.с. което е по-високия данък. Търся си кола до 25 000 лв. и 100 к.с. затова интересът ми е главно насочен към Поло/и20/Фабия.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
85кс е голфа, хората са доволни колко върви + има изключително дълга скоростна кутия, магистралното каране е на ниски обороти.
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
@fos Готов си да купиш чисто нов автомобил за 30бона и да вземеш по-глупавият избор, за да пестиш по 50лв годишно от данък
Само каското ти е 1000лв.
Не знам има ли изобщо смисъл да коментираш Хюндай i20 спрямо новият Голф
Като не искаш над 100кс,вземи си Голф 1.2 TSI 84кс

Не знам има ли изобщо смисъл да коментираш Хюндай i20 спрямо новият Голф

Като не искаш над 100кс,вземи си Голф 1.2 TSI 84кс

- CrafterX11
- Мнения: 145
- Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да и с 85 кс има 1.2 тси или пък 1.6 тди 90 кс .Вече сме 2015/16 година до 100кс малкия данък, това трябва е поне 110 до 131кс вече кола под 100 кс трудно се намира особено седан/сув/комби и тн.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Kaквото и да хареса колегата, според мен е най-добре първо да покара тестови автомобил най-вече с този мотор (дано да имат, аз веднъж се бях излъгал да гледам Дачия като излезе новият Логан и викам дай да направя един тест драйв - аз исках дизелов Логан да пробвам, те ми дадоха бензиново Сандеро 0.9 турбо бензин - безбожен кенеф и познайте дали изобщо се замислих дали да си купя такава "кола"
).
Един вид - да прецени дали му лепва на д.то.
Щото според мен тия малки моторчета с или без турбинки ще са мъко моя откъм динамика и комфорт и трябва човек да прецени за себе си дали го устройва това, което колата ще му предложи.
Все пак ще струва 25 000 лева - няма да е кошник за 3000, да кажеш - каквото такова.
П.п. Понеже колегата hooligan_sk ме амбицира да науча повече за малките турбинирани мотори на ФВ от първа ръка, вчера съвсем случайно във фитнеса се заговорих е един познат, който кара Туаран 2010 г. с 1.4 ТФСИ (200 кс с чип, мотор на годината за 2009). Еми гори си му 15-16 бензин в София, 10-тина +++ на спокойно каране извън града, върви на бургия, но във високите обороти е шумен и бучи. Автоматик е колата и предавателните числа са такива, че на 120 км/ч е на 3500 оборота.
Toест забравяш за нисък разход и трябва да се примириш с бученето на високи обороти - както и предполагах.

Един вид - да прецени дали му лепва на д.то.
Щото според мен тия малки моторчета с или без турбинки ще са мъко моя откъм динамика и комфорт и трябва човек да прецени за себе си дали го устройва това, което колата ще му предложи.
Все пак ще струва 25 000 лева - няма да е кошник за 3000, да кажеш - каквото такова.

П.п. Понеже колегата hooligan_sk ме амбицира да науча повече за малките турбинирани мотори на ФВ от първа ръка, вчера съвсем случайно във фитнеса се заговорих е един познат, който кара Туаран 2010 г. с 1.4 ТФСИ (200 кс с чип, мотор на годината за 2009). Еми гори си му 15-16 бензин в София, 10-тина +++ на спокойно каране извън града, върви на бургия, но във високите обороти е шумен и бучи. Автоматик е колата и предавателните числа са такива, че на 120 км/ч е на 3500 оборота.

Toест забравяш за нисък разход и трябва да се примириш с бученето на високи обороти - както и предполагах.
Последна промяна от connor cane на Сря 16 сеп 2015 9:47, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
И това ли ти беше запознаването с TSI от "първо" лице? Пита един във фитнеса с SUV автомат... Мразя да използвам тая думичка, но ти наистина се ИЗЛАГАШ!!! Как пък в една тема не се изказа адекватно... 

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Говорим за разход - нали твърдиш, че горят колкото дизел, та затова.
Туаран е (ванчето), не Тигуан - моя грешка.
Нямам претенции да разбирам от тези мотори и да имам опит с тях, но момчето си ми каза всичко както си е - защо да си завишава разхода?
Няма нужда да сме коне с капаци, да боготворим сляпо всичката скрап, която ФВ произвеждат, и да оплюваме други марки само защото са различни от ФВ - добре е да се пооглеждаме чат-пат.

Туаран е (ванчето), не Тигуан - моя грешка.
Нямам претенции да разбирам от тези мотори и да имам опит с тях, но момчето си ми каза всичко както си е - защо да си завишава разхода?

Няма нужда да сме коне с капаци, да боготворим сляпо всичката скрап, която ФВ произвеждат, и да оплюваме други марки само защото са различни от ФВ - добре е да се пооглеждаме чат-пат.

- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Човече, защо изобщо сравняваш разхода на Туарана със полото? Още повече чипосан, който вероятно се кара на стъпка... Ще сравняваш разхода на по-голямата и тежка кола, с по-лоша аеродинамика с полото и ще говориш глупости. И какво като е на такива обороти със 120? Да ти снимам нашето дизелово поло SDI със 120км/ч на какви обороти е? И още не сме умрели от шума(гарантирам ти че 14 годишното ни поло бучи повече), а го карам спокойно със 140 на магистралата. Но пак подчертавам, който търси да си вземе поло, явно гледа за градска кола. Какви коне с капаци, какви 5лв... Да скочи човека на Хюндай само защото милееш по тях ли? Каквото и да вземеш в днешно време няма да е здраво като golf 2 и passat b3, mercedes 124 и прочие, един колега беше го казал "колите вече се правят с планирано остаряване"... Ми прав е, всички правят коли които няма да изкарат вечно... И те искат да изкарват пари. Вечни неща няма, вземаш това което ти е на сърце.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Нищо не сравнявам - казвам колко гори дадения мотор на дадената кола с дадените скорости (нормално каране - без настъпване,с настъпване отива на мнооого повечко
). Тоя си чипосва всичките коли, а си кара спокойно - искал да има мощност, като му потрябвала.
Много ясно, че на Поло тоя мотор (даже и без чип) ще върви на бургия и ще гори много по-малко. Обаче базовото Поло не е с него - за 1.4 ТФСИ предполагам трябва доста да се доплати.
Дреме ми за Хюндай - имам опит, карал съм, возил съм се - споделям. За разлика от колегата, който си ги плюе ей така само като ги е гледал отвън.
Всеки да си преценява, но няма нужда да сме едностранчиви и да не се оглеждаме само защото едната възможна кола е ФВ.


Много ясно, че на Поло тоя мотор (даже и без чип) ще върви на бургия и ще гори много по-малко. Обаче базовото Поло не е с него - за 1.4 ТФСИ предполагам трябва доста да се доплати.
Дреме ми за Хюндай - имам опит, карал съм, возил съм се - споделям. За разлика от колегата, който си ги плюе ей така само като ги е гледал отвън.

Всеки да си преценява, но няма нужда да сме едностранчиви и да не се оглеждаме само защото едната възможна кола е ФВ.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Ми да, твърдя. Защото имам 1,4TSI в Голф и 1,6TDI в Октавия. Разликата в разхода е максимум 1л на 100км. В града дизела харчи около 6,5/100, TSI в същите градски условия дава 7,5/100. Проблем?
Изобщо разбираш ли колко е НЕрелевантен примера с бензинов ВАН с автомат и 200кс?
Изобщо разбираш ли колко е НЕрелевантен примера с бензинов ВАН с автомат и 200кс?

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Как ги правите тия разходи в града не знам.
100 коли съм карал и карам - лични, служебни, дизели, бензини, чисто нови, почти нови, старички и доста стари - НЯМА кола, която в София да ми е била под 8.5-9 - без значение бензин или нафта.
Със здраве.

100 коли съм карал и карам - лични, служебни, дизели, бензини, чисто нови, почти нови, старички и доста стари - НЯМА кола, която в София да ми е била под 8.5-9 - без значение бензин или нафта.
Със здраве.

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Има разлика от 1.4 тси с турбо+чарджър и малко 1.4 тси 122 коня. Този в 200 коньовия туран е турбо+чарджър, поне този е двигателя на 2009 г.
Иначе казано сравнение на ябълки с круши. Не че съм голям фен на тси.
Иначе казано сравнение на ябълки с круши. Не че съм голям фен на тси.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да, така е - този е и с турбо, и с чарджър - върви на оса. 
Принципно турбината и компресора не би трябвало да покачват разхода, а да се отразяват благотворно само на динамиката и мощността - реално печелиш от силно сгъстен компресиран въздух - защо да гори повече от еквивалентен мотор само с турбина или атмосферен такъв?
Аз лично не съм фен на малолитражките бензинки, надути с турбини и компресори - предпочитам по-голям мотор атмосферка, който няма толкова много сложни агрегати за трошене.
И да се возиш и да не се занимаваш с глупости.
Но всеки си знае де.

Принципно турбината и компресора не би трябвало да покачват разхода, а да се отразяват благотворно само на динамиката и мощността - реално печелиш от силно сгъстен компресиран въздух - защо да гори повече от еквивалентен мотор само с турбина или атмосферен такъв?

Аз лично не съм фен на малолитражките бензинки, надути с турбини и компресори - предпочитам по-голям мотор атмосферка, който няма толкова много сложни агрегати за трошене.
И да се возиш и да не се занимаваш с глупости.
Но всеки си знае де.

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
вЕрно ли си толкова наивен?connor cane написа:Принципно турбината и компресора не би трябвало да покачват разхода, а да се отразяват благотворно само на динамиката и мощността - реално печелиш от силно сгъстен компресиран въздух - защо да гори повече от еквивалентен мотор само с турбина или атмосферен такъв?![]()
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да.
Просветли ме къде греша, моля те.
Просветли ме къде греша, моля те.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala, Google [Bot] и 22 госта