Мой приятел със същия Пасат B3 смени преди време водна помпа и термостат, и колата почна да загрява прекалено. Кара я при някакъв майстор, оня му показал, че водната помпа превърта турбината върху оста, когато се натовари повече. Сменил му помпата, термостат, и датчик за перката на радиатора. Сега колата вдига малко над 70 градуса, до 90 може да се докара с много зор по магистралата. Има си парно, включва си предимно първата степен на вентилатора на водния радиатор, и грижи няма. Е, разходът му бил се вдигнал с примерно към литър газ...много важно. Колата я поддържа с части от вторични суровини основно и въпреки това няма грижи с нея.

Сигурен съм, че човек който знае какво прави, и с правилно подбрани части, може да нагласи колата да е безпроблемна.
На баща ми съм му зачислил B4, но TDI. Сменил съм всички по-основни неща с нови и качествени, колата няма точка ръжда... Има всички предпоставки да се кара още дълго.