Ся ако става въпрос 3 литра с/у 2 литра..
За тия новите ми е мисълта.
При фв си е леш тройка мотор. Нищо общо примерно с мотора на баварците .
Поне тия от близкото минало.
Техния е в пъти по-двигател .
Но пък други неща не са така джиджана. Две убаф наедно няма.
Двулитровия как да е.
Става на фв.
1.6- далеч от него.
Ако има предлагане на даден модел и с два литра, по-добре него. Ако няма- ок, да е 1.6.
И да, всеки понапомпан агрегат идва със своите проблеми.
Аз лично бих прескочил всичко, което е над 190к/с. с два литра обем.
И ако има вариант, да е по дължина монтиран ( ауди) . Имам си лични причини да избирам такъв . За други , ако няма значение, за мен има и то сериозно.
На вкус и цвет таварищи нет....
Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
- samo_pechka
- Мнения: 8946
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Изобщо не съм съгласен за моторите на баварците, особено след 2014-та година, защото 3-ката дизел на BMW с 2 и с 3 турбини са едни от най-големите боклуци правени някога и само могат да мечаят да са същата "леш" като на VW. Не, че на AUDI битурбо 3-ката е много читава де.
- tdi fen
- Мнения: 4662
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Новите БМВ са по- зле освен, че веригата изтраква без никакви симптоми,превъртат и лагерите на коляновия вал, дори човек с специализиран за БМВ сервиз попитан кое би препоръчал казва ,че vag по-добре мотора
- Steels
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
tdi fen написа:Новите БМВ са по- зле освен, че веригата изтраква без никакви симптоми,превъртат и лагерите на коляновия вал, дори човек с специализиран за БМВ сервиз попитан кое би препоръчал казва ,че vag по-добре мотора
Не знам от къде ги имате тези информации, ама B48 и B58, дори и B57 са едни от най-здравите и безпроблемни мотори. Мога да ти говоря от първо лице на приятели, които ги карат. Проблемите за дизела са като при всеки, сензорите на Адблу, при бензина тук там някви течове на антифриз, я от водна помпа или някое уплътнение. Нямам идея от къде ги пишете тези глупости, че на БМВ били зле моторите, ако говорим за F-ките са тоталка.
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
И аз нямам идея как може да пишеш ти пък подобни глупости:
Първо ставаше въпрос за 3-литров дизел. Второ, как може да сравняваш V6 с чугунен блок с редови шестак с алуминиев блок? Трето, ние също сме виждали BMW-та и няма човек, който да не знае за проблемът с веригите им и как се късат изведнъж на 100-150 000 км.
Ти си вярвай в каквото искаш и си купи BMW, щом толкова те кефи, но все пак сме във форум за VW. Няма да е лошо да хвърлиш и един поглед на форума на баварците да видиш колко оплаквания има от "здравите" им мотори.
Steels написа:... Мога да ти говоря от първо лице на приятели, които ги карат...

Първо ставаше въпрос за 3-литров дизел. Второ, как може да сравняваш V6 с чугунен блок с редови шестак с алуминиев блок? Трето, ние също сме виждали BMW-та и няма човек, който да не знае за проблемът с веригите им и как се късат изведнъж на 100-150 000 км.
Ти си вярвай в каквото искаш и си купи BMW, щом толкова те кефи, но все пак сме във форум за VW. Няма да е лошо да хвърлиш и един поглед на форума на баварците да видиш колко оплаквания има от "здравите" им мотори.
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Vlad777 написа: Passat GTE, който е само на предно и може да се зарежда в обикновен контакт с пробег 30-40 км само на ток, а след това минава на бензиновия двигател 1.4 TSI 156 к.с.
И аз ги гледам и днес реших да видя сложния му троен съединител колко пари е и разбрах защо са на прилични цени


Не се сменя отделно, върви с кутията, а тя е 20к+ лв , та един съединител приключва колата... надявам се аз нещо да съм в грешка но проучването ми стигна до тук ...
-
- VW експерт
- Мнения: 13343
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Те тука останах без думи.
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
А после 20 хил за смяна на батерия на електричка били много ...
При такива компоненти със сигурност някой трябва да почне да предлага рециклиране. За съединител да хвърлиш кутия е повече от малоумно.
При такива компоненти със сигурност някой трябва да почне да предлага рециклиране. За съединител да хвърлиш кутия е повече от малоумно.
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Тук имам едни подозрения, че цената е такава, защото е хибрид и най-вероятно електромоторът е там. Като дойде време за смяна и на 15 kW-товата му батерия, може да се наложи пак толкова да изръси човек. И между другото, 20 бона за батерия могат да ти стигнат само за някоя 40 kW-това на Лийф 

- samo_pechka
- Мнения: 8946
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Пффф ... тия пари веке за нищо ги немат...
Пеераска му работа сър сър , преебе се копчи , айде у кофъта
Ще си карам аз трактора и занапред....
Пеераска му работа сър сър , преебе се копчи , айде у кофъта
Ще си карам аз трактора и занапред....
- vanesto
- Мнения: 6332
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Ами те неслучайно над 70% от германците са против спирането на ДВГ, ама сигурно са по-прости от нас, не знам...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20221
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Новината, че големите автопроизводители смятат много агрегати за непригодни за ремонт не е от вчера и не разбирам какво толкова се възбуждат всички, все едно са открили топлата вода... По мои спомени например скоростната кутия на Golf 2 също не подлежеше на ремонт и се сменя с нова, но в реалността е ясно, че не е така. Ремонтират се кутиите без никакъв проблем.
Kутията на Passat GTE е DQ400. Същата е и при Audi. Ето тук има описане един чест проблем, при който според инструкциите не ремонтират, а сменят директно мехатроника за 3-4000 евро, но се оказва, че има много по-евтин вариант да се смени един соленоид и няколко гарнитури за 230 Евро:
При DSG с мокрите съединители, какъвто е и DQ400, съединители се сменят на доста километри. По мои наблюдения на около 250-300 к се започват проблеми с мехатроника, но за съединители не съм чувал да се сменят на коли под 300 000 км., дори знам една, която вече е на близо 500 к и още не е за съединители, макар и да е със сменен мехатроник за 3000 лв.
А в нета виждам, че все пак се продават комплекти съединители за DQ400 - втора употреба, като за някои пише "свалени от нова трансмисия". Дали е вярно - не знам, но при положение, че това е доста масова кутия, с времето със сигурност ще се появят опции.
Ето и как се сменя на тази кутия:
Kутията на Passat GTE е DQ400. Същата е и при Audi. Ето тук има описане един чест проблем, при който според инструкциите не ремонтират, а сменят директно мехатроника за 3-4000 евро, но се оказва, че има много по-евтин вариант да се смени един соленоид и няколко гарнитури за 230 Евро:
При DSG с мокрите съединители, какъвто е и DQ400, съединители се сменят на доста километри. По мои наблюдения на около 250-300 к се започват проблеми с мехатроника, но за съединители не съм чувал да се сменят на коли под 300 000 км., дори знам една, която вече е на близо 500 к и още не е за съединители, макар и да е със сменен мехатроник за 3000 лв.
А в нета виждам, че все пак се продават комплекти съединители за DQ400 - втора употреба, като за някои пише "свалени от нова трансмисия". Дали е вярно - не знам, но при положение, че това е доста масова кутия, с времето със сигурност ще се появят опции.
Ето и как се сменя на тази кутия:
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Впрочем на Октавия PHEV с тази кутия, съединителя се продава като отделна част. Ще му се намери цаката, но за сега това е положението
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20221
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Намерих такава Octavia TMBJW7NX8MY059452 - Date of production 23.10.2020
Кутия DQ400E (0DD) - изглежда DQ400 и DQ400Е е едно и също.
И още една: TMBJW8NX3PY016826 Date of production 18.08.2022
В нея не намирам също да има парт номер за съединителите.
P.S. проверих и Ауди А3 със същата кутия, произведено 15.04.2024 WAUZZZGY2RA134414
Също няма.
Кутия DQ400E (0DD) - изглежда DQ400 и DQ400Е е едно и също.
И още една: TMBJW8NX3PY016826 Date of production 18.08.2022
В нея не намирам също да има парт номер за съединителите.
P.S. проверих и Ауди А3 със същата кутия, произведено 15.04.2024 WAUZZZGY2RA134414
Също няма.
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Моя грешка , сега си прегледах рамите , които пробвах , нещо съм се объркал. Едни и същи е , няма отделно съединител, като ел.двигателя също е с кутията. Отделно компресора на климатика е на ток с Термо помпа е отново сериозна сума, батериите доколкото четох са с 8 клетки всяка по 2500лв след отстъпка, общо взето стряскащи суми , ще си мечтаем за скъпата подръжка на дизелите един ден 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта