
Избор Polo?!
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор Polo?!
Разход не се засича по стрелка.
Оттам насетне няма нужда от коментар.

- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
stefan4o написа:Разход не се засича по стрелка.Оттам насетне няма нужда от коментар.
А защо не? Светва лампата, слагам 8 литра карам 60 км. и пак светва. Това според мен значи, че гори 8 литра на 60 км. Прав ли съм? Плюс това, стрелката винаги е в едно и също положение като светне. Вече я засякох 3-4 пъти. Все едно и също става.

- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
Днес питах един приятел за моя проблем с големия разход "градско" и в процеса на разговора ми стана ясно, че колата когато е студена трябва да включва смукача автоматично. Това трябвало да го разбера като запаля колата когато е студена (10-12 градуса) и примерно не ми стоят оборотите на 800 а трябва да са около 1200 за 1-2 минути. При мен не е така. Залепят си на 800 оборота. Възможно ли е от това да ми е проблема?
Re: Избор Polo?!
Разхода на тази кола градско е 8-9/100, над 10/100 колата има проблем! Заведи я на майстор да я прегледа...
Re: Избор Polo?!
fackir написа:
А защо не? Светва лампата, слагам 8 литра карам 60 км. и пак светва. Това според мен значи, че гори 8 литра на 60 км. Прав ли съм? Плюс това, стрелката винаги е в едно и също положение като светне. Вече я засякох 3-4 пъти. Все едно и също става.
Не е така колега, имам лош опит от периода, в който разсъждавах като теб...


Точно засичане си е пълно-пълно на една и съща бензиностанция!
- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
Отново имам въпрос. На сменени нови кабели и свещи ми излиза от време на време искра от бобината(мястото където влиза кабела в двигателя, не към свещите-уточнявам, защото ме питаха за капачки, комутатори и др. работи.. Не знам точно какво е.) към единият кабел. Почиствам кабела и проблема се оправя за известно време. На какво се дължи този проблем? Възможно ли е да е от бобината? Казаха ми, че вероятно съм имал пробив в бобината. Да сменям ли или да карам така. Може ли заради това да имам по-голям разход от нормално?
Благодаря.
Благодаря.
Последна промяна от fackir на Чет 06 дек 2012 20:11, променено общо 1 път.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор Polo?!
Бобината ти е с напукан корпус. Освен това от разрядите има частични опроводявания.
Купи си нова, за да не даваш тия 100 лева на пътната помощ.
Не може да ти харчи повече.
Купи си нова, за да не даваш тия 100 лева на пътната помощ.
Не може да ти харчи повече.
- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
Ето от тук излиза искра към кабела. Лесно ли се сменя и мога ли сам да го направя? И най важното: Как да разбера дали има пробив, тоест дали работи? Във форума четох, че въпреки, че съм с нови кабели проблема може да е и от кабелите. То като се замисля и от старите кабели правеше така на същото място и пак при почистване се оправяше временно проблема. Тук намерих всичко за поло-тата ни: http://autopower.bg/avtochasti-volkswag ... -9439.html
Последна промяна от fackir на Пет 07 дек 2012 16:51, променено общо 1 път.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор Polo?!
Ако от металното излиза искра си провери замасяването и пусни един кабел допълнително тестово.
- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
От металното излиза искра и не знам дали съм те разбрал правилно, но кабела е леко мазен, все едно е омаслен. Така е. Какво да направя с кабела (като за не опитен потребител на 1 кола
)?

- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
До:freestyler911
Проверих бобината както ме беше посъветвал (Бобина-Миносова клема на акумулатор)няма съпротивление (0,4 ома-съпротивлението на кабелите на уреда ми е толкова).
Днес е много влажно във Варна (вали дъжд)и запалих колата. Няма проблеми. Мърка като коте. Ще полудея. Няма искра от бобината към кабела.
Искам да спомена, че от "ток и напрежение" разбирам доста за разлика от коли. Дълги години работих като Асемблатор и SYS admin. Споменавам го не да се хваля а, за да е ясно, че поне от нещо разбирам
.
Възможно ли е да е от маслени пари и омасляване на въпросния кабел?
Проверих бобината както ме беше посъветвал (Бобина-Миносова клема на акумулатор)няма съпротивление (0,4 ома-съпротивлението на кабелите на уреда ми е толкова).
Днес е много влажно във Варна (вали дъжд)и запалих колата. Няма проблеми. Мърка като коте. Ще полудея. Няма искра от бобината към кабела.
Искам да спомена, че от "ток и напрежение" разбирам доста за разлика от коли. Дълги години работих като Асемблатор и SYS admin. Споменавам го не да се хваля а, за да е ясно, че поне от нещо разбирам

Възможно ли е да е от маслени пари и омасляване на въпросния кабел?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Избор Polo?!
... Ами наблюдавай я... Ще си покаже.... Иначе аз нямам други предположения за момента. Все пак пиши ако решиш проблема по някакъв начин ...
- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
Почистих MAP сензора както беше написал един колега в по стар пост. Ще видим до какъв резултат ще доведе това (Ще намали ли разхода). За сега само колата издава някакви страни звуци все едно има хлабав ремък от почистването на въпросния сензор или от едно маркуче (1), което се беше извадило.
http://i46.tinypic.com/4gtgg0.jpg
Интересувам се за какво са тези маркуча на по-долната снимка 1,2 и 3. Номер 1 беше се откачило като ми правиха МАП сензора. Карах 2-3 КМ. така. Не е проблем нали? Искам да отбележа, че много лесно падат. Да им сложа ли по една скоба? Мисля, че са нещо свързано с маслени пари...бяха мазни отвътре.
http://i47.tinypic.com/2d2izae.jpg
http://i46.tinypic.com/4gtgg0.jpg
Интересувам се за какво са тези маркуча на по-долната снимка 1,2 и 3. Номер 1 беше се откачило като ми правиха МАП сензора. Карах 2-3 КМ. така. Не е проблем нали? Искам да отбележа, че много лесно падат. Да им сложа ли по една скоба? Мисля, че са нещо свързано с маслени пари...бяха мазни отвътре.
http://i47.tinypic.com/2d2izae.jpg
- anatolias
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Избор Polo?!
Тези маркучи са свързани с картерната вентилация. Номер 3 идва от един уловител на маслените пари, номер 2 отива към кутията на въздушния филтър, за да се доизгарят маслените пари, а номер 1 по всяка вероятност /в зависимост от кода на двигателя/ отива към един пластмасов клапан, който е свързан с маркуч към дроселната клапа.
- fackir
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор Polo?!
Някой знае ли как се сменя изгоряла крушка на страничен мигач на калника? Поло 2000г.