Избор Polo?!

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19284
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор Polo?!

Мнениеот stefan4o » Чет 22 ное 2012 19:45


Разход не се засича по стрелка. :beer Оттам насетне няма нужда от коментар.




Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Пет 23 ное 2012 10:09


stefan4o написа:Разход не се засича по стрелка. :beer Оттам насетне няма нужда от коментар.


А защо не? Светва лампата, слагам 8 литра карам 60 км. и пак светва. Това според мен значи, че гори 8 литра на 60 км. Прав ли съм? Плюс това, стрелката винаги е в едно и също положение като светне. Вече я засякох 3-4 пъти. Все едно и също става.
:012:


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Пет 23 ное 2012 14:09


Днес питах един приятел за моя проблем с големия разход "градско" и в процеса на разговора ми стана ясно, че колата когато е студена трябва да включва смукача автоматично. Това трябвало да го разбера като запаля колата когато е студена (10-12 градуса) и примерно не ми стоят оборотите на 800 а трябва да са около 1200 за 1-2 минути. При мен не е така. Залепят си на 800 оборота. Възможно ли е от това да ми е проблема?


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор Polo?!

Мнениеот snuupy93 » Пет 23 ное 2012 14:31


Разхода на тази кола градско е 8-9/100, над 10/100 колата има проблем! Заведи я на майстор да я прегледа...


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот delpi » Пет 23 ное 2012 15:38


fackir написа:
А защо не? Светва лампата, слагам 8 литра карам 60 км. и пак светва. Това според мен значи, че гори 8 литра на 60 км. Прав ли съм? Плюс това, стрелката винаги е в едно и също положение като светне. Вече я засякох 3-4 пъти. Все едно и също става.
:012:


Не е така колега, имам лош опит от периода, в който разсъждавах като теб... :wink: Карах си спокойно по 70-80 км на светната лапма докато един път на 30-тия км след светване на лампата ми загасна колата и от тогава рядко ми се случваше да ми светне въпросната лампичка :wink:

Точно засичане си е пълно-пълно на една и съща бензиностанция!


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Сря 05 дек 2012 22:11


Отново имам въпрос. На сменени нови кабели и свещи ми излиза от време на време искра от бобината(мястото където влиза кабела в двигателя, не към свещите-уточнявам, защото ме питаха за капачки, комутатори и др. работи.. Не знам точно какво е.) към единият кабел. Почиствам кабела и проблема се оправя за известно време. На какво се дължи този проблем? Възможно ли е да е от бобината? Казаха ми, че вероятно съм имал пробив в бобината. Да сменям ли или да карам така. Може ли заради това да имам по-голям разход от нормално?
Благодаря.

Последна промяна от fackir на Чет 06 дек 2012 20:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот freestyler911 » Сря 05 дек 2012 22:30


Бобината ти е с напукан корпус. Освен това от разрядите има частични опроводявания.
Купи си нова, за да не даваш тия 100 лева на пътната помощ.

Не може да ти харчи повече.


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Чет 06 дек 2012 21:13


Ето от тук излиза искра към кабела. Лесно ли се сменя и мога ли сам да го направя? И най важното: Как да разбера дали има пробив, тоест дали работи? Във форума четох, че въпреки, че съм с нови кабели проблема може да е и от кабелите. То като се замисля и от старите кабели правеше така на същото място и пак при почистване се оправяше временно проблема. Тук намерих всичко за поло-тата ни: http://autopower.bg/avtochasti-volkswag ... -9439.html
IMAG0014.jpg

Последна промяна от fackir на Пет 07 дек 2012 16:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот freestyler911 » Чет 06 дек 2012 22:21


Ако от металното излиза искра си провери замасяването и пусни един кабел допълнително тестово.


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Чет 06 дек 2012 23:03


От металното излиза искра и не знам дали съм те разбрал правилно, но кабела е леко мазен, все едно е омаслен. Така е. Какво да направя с кабела (като за не опитен потребител на 1 кола :))?


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Нед 09 дек 2012 13:35


До:freestyler911
Проверих бобината както ме беше посъветвал (Бобина-Миносова клема на акумулатор)няма съпротивление (0,4 ома-съпротивлението на кабелите на уреда ми е толкова).
Днес е много влажно във Варна (вали дъжд)и запалих колата. Няма проблеми. Мърка като коте. Ще полудея. Няма искра от бобината към кабела.
Искам да спомена, че от "ток и напрежение" разбирам доста за разлика от коли. Дълги години работих като Асемблатор и SYS admin. Споменавам го не да се хваля а, за да е ясно, че поне от нещо разбирам :D .
Възможно ли е да е от маслени пари и омасляване на въпросния кабел?


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот freestyler911 » Нед 09 дек 2012 18:39


... Ами наблюдавай я... Ще си покаже.... Иначе аз нямам други предположения за момента. Все пак пиши ако решиш проблема по някакъв начин ...


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Пон 10 дек 2012 16:02


Почистих MAP сензора както беше написал един колега в по стар пост. Ще видим до какъв резултат ще доведе това (Ще намали ли разхода). За сега само колата издава някакви страни звуци все едно има хлабав ремък от почистването на въпросния сензор или от едно маркуче (1), което се беше извадило.
IMAG0019.jpg

http://i46.tinypic.com/4gtgg0.jpg
Интересувам се за какво са тези маркуча на по-долната снимка 1,2 и 3. Номер 1 беше се откачило като ми правиха МАП сензора. Карах 2-3 КМ. така. Не е проблем нали? Искам да отбележа, че много лесно падат. Да им сложа ли по една скоба? Мисля, че са нещо свързано с маслени пари...бяха мазни отвътре.
mapsensorpolo2000.jpg

http://i47.tinypic.com/2d2izae.jpg


Потребителски аватар
anatolias
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Избор Polo?!

Мнениеот anatolias » Вто 11 дек 2012 22:37


Тези маркучи са свързани с картерната вентилация. Номер 3 идва от един уловител на маслените пари, номер 2 отива към кутията на въздушния филтър, за да се доизгарят маслените пари, а номер 1 по всяка вероятност /в зависимост от кода на двигателя/ отива към един пластмасов клапан, който е свързан с маркуч към дроселната клапа.


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Сря 19 дек 2012 0:12


Някой знае ли как се сменя изгоряла крушка на страничен мигач на калника? Поло 2000г.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deodriver, miro slav и 68 госта