
velinsl написа:Интересно при Шкода мощността е 64, при ФВ - 68, въртящия момент пак е с минимална разлика, но я има. Разлика в разходите и т.н.
При Поло има два вида моторизации - 64 к.с. - AEY (монтира се още и в Голф Мк3, Венто) и 68к.с. - AQM, при Фабия е ASY - 64к.с. Според Аутодата - 68коньовият СДИ се монтира в Октавия и Сеат Леон със същия код като при Поло е.
Към автора - виж и тоя модел, според мен също заслужава внимание. Предлага се с ТДИ 90 к.с., което е също доста добър вариант, според мен:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1qz7xr
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1qz7xr
Освен това има екстра като климатроник, която във Фабия няма как да я получиш, там не се предлагаше мисля (за сметка на това пък в Сеат от тая генерация няма ПД двигател със 100к.с.)

