

Tomcat написа:При каране на магистрала бензина при скорост от 140 км/ч е на 4000 оборота на 5та предавка, дизела същата скорост я поддържа на около 3000 оборота.
след направеният тест погледнах средните разходи на гориво - дизела 6 на сто, безина малко над 7.
разликата е 1 литър или 2 лева на 100 километра, ето защо предпочитам бензин.
Tomcat написа:При каране на магистрала бензина при скорост от 140 км/ч е на 4000 оборота на 5та предавка, дизела същата скорост я поддържа на около 3000 оборота на 6та предавака. при рязко ускорение от 140 км/ч бензина дърпа осезаемо по-добре, тъй като максималната му мощност и въртящ момент са доста близо то тези обороти.
Dorian написа:На мен ми е чудно как тогава този нечовешки двигател ABF несе слага в Г4 като е толкова велико нещо,а се слагат 1.6,2.0,1.9TDI.Може би това е било грешка на инженерите на ФВ да не сложат морално остарелия мотор в Г4
Dorian написа:С други думи АБФ-а ще радва още дълго време момченцата като кола мечта за 3000лв. и 150к.с.А да не говорим колко хора са им пробвали възможностите преди това![]()
На мен ми е чудно как тогава този нечовешки двигател ABF несе слага в Г4 като е толкова велико нещо,а се слагат 1.6,2.0,1.9TDI.Може би това е било грешка на инженерите на ФВ да не сложат морално остарелия мотор в Г4
morfei1 написа:ПД-печка на 6-та с 3000 оборота е точно на 170км. по километраж и ГПС. При 4000оборта почти всеки дизел развива пълната си мощност която в случая е 140к.с
Сръвнението за оборти между бензин и дизел си е направо за бисери. Или въобще си нямате и на идея от дизел или това е първата ви кола в живота с такъв тип мотор.
бтв, чувам че сешоара 1.4 TSI доста понъвървявал пък и горял малко. Първия бензинов мотор, който успя да ме впечатли от 12 години насам.
Айде със здраве и да са живи и здрави АБФ-ите
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта