Така е, при VW отклонението е едно и също, при Тойотата се оказа, че при същата скорост показва по-малко от VW, което ме навежда на мисълта, че е по-точен Golf 4 - дизел или бензин?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Така е, при VW отклонението е едно и също, при Тойотата се оказа, че при същата скорост показва по-малко от VW, което ме навежда на мисълта, че е по-точен - Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Мерил съм на Г4 по радар /на ул.Сребърна/ при 51 км./ч. си е 51 км./ч.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Отклонението зависи от скоростта.
Ама айде по темата, че се отплеснахме.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Tomcat написа:При каране на магистрала бензина при скорост от 140 км/ч е на 4000 оборота на 5та предавка, дизела същата скорост я поддържа на около 3000 оборота.
след направеният тест погледнах средните разходи на гориво - дизела 6 на сто, безина малко над 7.
разликата е 1 литър или 2 лева на 100 километра, ето защо предпочитам бензин.
На 4200оборота голфа е на 200км/ч по километраж.С бензиновата кола както казваш си на 140км/ч.Казваш,че голфа ти набирал повече от туарана,еми нормално е голфа е по-лек.А разхода на туарана нещо много ми се вижда 6/100.Ми то голфа ми толкова дава в София.На магистралата ми дава със скорост 130км/ч,(2800оборота) 4,3/100км.Къде е 7+/100.Можеш сам да си ги сметнеш ако не вярваш.На 10.05.тази година ходих до Карнобат,и съм минал 760км до там,и обратно.Като около 30км са в София,и съм изхарчил 33л.нафта,което пресметнато е точно 4,34210526 литра на сто километра.За точността на изчисление гарантирам на 100%.Пълня с обезвъздушаване до капачката всеки път щом зареждам.Последния път когато зареждах сипах 38 литра,а бях минал 590км само в София,което е 6,4/100.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Tomcat написа:При каране на магистрала бензина при скорост от 140 км/ч е на 4000 оборота на 5та предавка, дизела същата скорост я поддържа на около 3000 оборота на 6та предавака. при рязко ускорение от 140 км/ч бензина дърпа осезаемо по-добре, тъй като максималната му мощност и въртящ момент са доста близо то тези обороти.
Бензинката ти тръгва по-бързо от дизела при 140,но не забравяй факта че той е на 6-та не на 5-та(според това което си написал).Ако и 2-те са на 5-та какво става
А не ми стана ясно как Турана на 140 е на 3000об. на 6-та,като моето ТДИ-110к.с на 5-та с 3000об/мин. е на 140км и е точно в разцвета на силите си(било то и само 110
)- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
2.0ТДИ 140к.с. ново при 140км/ч на магистралата дава 5.8-6.0литра разход.
И определено върви чувствително по-малко от ГТИ 16клапана 2.0 150коня и 1.8Т 150коня, да не говорим за удоволствието да му напълниш 3-та скорост до прекъсвач при 160-170км/ч и после да подкачиш 4та скорст и да откараш до 200км/ч и след това 5-та и да обърнеш километража.
Миналата година се закачих с един ентусиаст с Ситроен Ц4 2.0ХДИ 136коня на магистрала Хемус и го изкривих на 10пъти връщах газта за да ме настигне после спряхме на ОМВ-то и вика мойта кола върви много 2.0ХДИ е, какво имаш по-капака, че не мога да те стигна
2.0 16кл. при 130км/ч с 4човека и багаж и клима от време на време миналата година ми даде до морето под 7литра, дори на връщане показ 6.5литра
Не бъркайте само скоростите на дизела и на бензина са коренно разчлини.
Дизела няма никакъв оборотен диапазон, ГТИ 16клапана на 3-та скорост прави почти 170км/ч на 7000об/мин, а дизела на 3-та скорост при 110-120км/ч му идва прекъсвача, бензина на 4-та при 7000об/мин прави 200км/ч, така че бензина може да върне дори и на трета скорост, ако реши да ускорява, а дизела не? щото ще си обърне оборотомера, просто няма никакъв диапазон върви от 2000 до 4000 и всичко свършва, да не говорим за лага (ТДИ е много по-лагаво от 1.8Т, а пък за атмосферен мотор изобщо не трябва да става дума)
Туран е на платформа на Г5 и е малко по-тежък разликата в разхода спрямо Голф5 не трябва да е повече от 1литър (това в най-лошия случай)
Да не говорим, че 2.0 16кл АБФ е железен мотор и няма какво да му се преебе при правилна екплоатация, няма дебитомер (с мап е), няма турбо и още куп периферия, която е налична при автомобилите с принудително пълнене. Единственото скъпо нещо са му свещите и едната ролка

И определено върви чувствително по-малко от ГТИ 16клапана 2.0 150коня и 1.8Т 150коня, да не говорим за удоволствието да му напълниш 3-та скорост до прекъсвач при 160-170км/ч и после да подкачиш 4та скорст и да откараш до 200км/ч и след това 5-та и да обърнеш километража.
Миналата година се закачих с един ентусиаст с Ситроен Ц4 2.0ХДИ 136коня на магистрала Хемус и го изкривих на 10пъти връщах газта за да ме настигне после спряхме на ОМВ-то и вика мойта кола върви много 2.0ХДИ е, какво имаш по-капака, че не мога да те стигна
2.0 16кл. при 130км/ч с 4човека и багаж и клима от време на време миналата година ми даде до морето под 7литра, дори на връщане показ 6.5литра
Не бъркайте само скоростите на дизела и на бензина са коренно разчлини.
Дизела няма никакъв оборотен диапазон, ГТИ 16клапана на 3-та скорост прави почти 170км/ч на 7000об/мин, а дизела на 3-та скорост при 110-120км/ч му идва прекъсвача, бензина на 4-та при 7000об/мин прави 200км/ч, така че бензина може да върне дори и на трета скорост, ако реши да ускорява, а дизела не? щото ще си обърне оборотомера, просто няма никакъв диапазон върви от 2000 до 4000 и всичко свършва, да не говорим за лага (ТДИ е много по-лагаво от 1.8Т, а пък за атмосферен мотор изобщо не трябва да става дума)
Туран е на платформа на Г5 и е малко по-тежък разликата в разхода спрямо Голф5 не трябва да е повече от 1литър (това в най-лошия случай)
Да не говорим, че 2.0 16кл АБФ е железен мотор и няма какво да му се преебе при правилна екплоатация, няма дебитомер (с мап е), няма турбо и още куп периферия, която е налична при автомобилите с принудително пълнене. Единственото скъпо нещо са му свещите и едната ролка

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
С други думи АБФ-а ще радва още дълго време момченцата като кола мечта за 3000лв. и 150к.с.А да не говорим колко хора са им пробвали възможностите преди това
На мен ми е чудно как тогава този нечовешки двигател ABF несе слага в Г4 като е толкова велико нещо,а се слагат 1.6,2.0,1.9TDI.Може би това е било грешка на инженерите на ФВ да не сложат морално остарелия мотор в Г4
На мен ми е чудно как тогава този нечовешки двигател ABF несе слага в Г4 като е толкова велико нещо,а се слагат 1.6,2.0,1.9TDI.Може би това е било грешка на инженерите на ФВ да не сложат морално остарелия мотор в Г4

Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Dorian написа:На мен ми е чудно как тогава този нечовешки двигател ABF несе слага в Г4 като е толкова велико нещо,а се слагат 1.6,2.0,1.9TDI.Може би това е било грешка на инженерите на ФВ да не сложат морално остарелия мотор в Г4
Отговорът е много прост и се нарича екологични изисквания.
Именно поради липсата на дебитомер и ´´другата периферия´´ двигателя,разработен в началото на 90-те години на миналия век не покрива нормите за да се впише и в гамата на Г4.
А иначе ABF ми е най-лЮбимия двигател от гамата на Г3.Лесен и евтин за поддръжка,супер добре се погажда с газта /ГИ естествено/,максимална скорост далеч над 200км/ч особено след някои интервенции в рамките на съвсем скромен бЮджет.Какво повече да желае човек.
-
Atanas14
- Мнения: 749
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Dorian написа:С други думи АБФ-а ще радва още дълго време момченцата като кола мечта за 3000лв. и 150к.с.А да не говорим колко хора са им пробвали възможностите преди това![]()
На мен ми е чудно как тогава този нечовешки двигател ABF несе слага в Г4 като е толкова велико нещо,а се слагат 1.6,2.0,1.9TDI.Може би това е било грешка на инженерите на ФВ да не сложат морално остарелия мотор в Г4
така, ние младежта не можем да си позволим 1.4 с 17 турбини и сешоар, та затва си ги хвалим
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
ПД-печка на 6-та с 3000 оборота е точно на 170км. по километраж и ГПС. При 4000оборта почти всеки дизел развива пълната си мощност която в случая е 140к.с
Сръвнението за оборти между бензин и дизел си е направо за бисери. Или въобще си нямате и на идея от дизел или това е първата ви кола в живота с такъв тип мотор.
бтв, чувам че сешоара 1.4 TSI доста понъвървявал пък и горял малко. Първия бензинов мотор, който успя да ме впечатли от 12 години насам.
Айде със здраве и да са живи и здрави АБФ-ите
Сръвнението за оборти между бензин и дизел си е направо за бисери. Или въобще си нямате и на идея от дизел или това е първата ви кола в живота с такъв тип мотор.
бтв, чувам че сешоара 1.4 TSI доста понъвървявал пък и горял малко. Първия бензинов мотор, който успя да ме впечатли от 12 години насам.
Айде със здраве и да са живи и здрави АБФ-ите

-
Atanas14
- Мнения: 749
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
morfei1 написа:ПД-печка на 6-та с 3000 оборота е точно на 170км. по километраж и ГПС. При 4000оборта почти всеки дизел развива пълната си мощност която в случая е 140к.с
Сръвнението за оборти между бензин и дизел си е направо за бисери. Или въобще си нямате и на идея от дизел или това е първата ви кола в живота с такъв тип мотор.
бтв, чувам че сешоара 1.4 TSI доста понъвървявал пък и горял малко. Първия бензинов мотор, който успя да ме впечатли от 12 години насам.
Айде със здраве и да са живи и здрави АБФ-ите
брях, я ни отвори очите за дизелите, кажи как да ги сравняваме с бензините. че тук сме все по на 18, и си хвалим първите коли.
това за 1.4 и колко бил вървял ще се направя че не съм го чул
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
оф оф оф карайте на динзин
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
@Tomcat, специално на тебе няма какво да ти отварям очите, защото очевидно въобще не познаваш новия си Туран. На 6-та с 140к.с 3000 оборота.............
?
Баце, като си нямаш и идея от коли що въобще говориш. Да точно 1.4 TSI върви 1000 пъти повече от твоя "бърз" АБФ. Междудругото и Турана ти върви повече, само че ти незнаеш как да го караш.
Жалко за Турана
?Баце, като си нямаш и идея от коли що въобще говориш. Да точно 1.4 TSI върви 1000 пъти повече от твоя "бърз" АБФ. Междудругото и Турана ти върви повече, само че ти незнаеш как да го караш.
Жалко за Турана
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
2.0TDI върви много по-малко от неговия АБФ, доста често покарвам кола 2.0ТДИ доста по-лека от Турана.
А и Томката е карал доста коли и нови и стари и знае кво пише, така, че него храни.
Кога ще свалите кюфтета от очите

Тва дизелджийте имате по-големи кюфтета на очите от Опеджий, БМВджи и Хондаджий взети заедно (а те са най-големите сектанти)

А и Томката е карал доста коли и нови и стари и знае кво пише, така, че него храни.
Кога ще свалите кюфтета от очите

Тва дизелджийте имате по-големи кюфтета на очите от Опеджий, БМВджи и Хондаджий взети заедно (а те са най-големите сектанти)

Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Темата се превърна и в лични нападки,кой как не можел да си кара колата.Вие ме изумявате,още малко ще се учите кой как да си ... жената!!!
Има ли смисъл от спора всъщност????Който има пари кара каквото си иска без да се вълнува колко му струва,който няма търси и безплатното с намаление.
Има ли смисъл от спора всъщност????Който има пари кара каквото си иска без да се вълнува колко му струва,който няма търси и безплатното с намаление.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 50 госта