Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот N1P0 » Сря 10 мар 2010 18:07


Pirogov написа: Ти па да ми хапнеш моя.Ставаше въпрос,че селянина е бил некфа кола с мотор 1.9тди,който е 105 коня.Много големи специалисти има тука...Колегата е прав WTCC,БМВ първи вкараха 320d и разцепиха сичко живо.Последваха ги и Сеат с Леончето...Дерзай дупе mhihi



Аз по-голям селянин със себедоказване от тебе не видях в темата. И се наричаш Софиянец ? Къде си учил и за писменост чувал ли си, че изобщо не личи :screwy И къде говориш за специалисти като най-големият и компетентен специалист в темата с три месечен стаж се оказа отново ти :063: И сега всички като ти показаха колко си прав и що за пръчка си се чудиш каква тъпня отново да напишеш. Евала Софиянче :applause:

Направо не издържах :beat_butt2




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Сря 10 мар 2010 18:35


Pirogov написа: Ти па да ми хапнеш моя.Ставаше въпрос,че селянина е бил некфа кола с мотор 1.9тди,който е 105 коня.Много големи специалисти има тука...Колегата е прав WTCC,БМВ първи вкараха 320d и разцепиха сичко живо.Последваха ги и Сеат с Леончето...Дерзай дупе mhihi


Извинявам се за поредния :офф ама да внеса малко инфо,че и аз не се сдържах да се :063: :063: :063: : Единствените дизелови коли в WTCC сериите са на SEAT, а BMW никога не са вкарвали дизел: за справка
http://bmw-motorsport.com/ms/en/races/w ... s_ep_3_1_R

П.П. То се чете преди да се пише! - явно не се отнася за "КОМПЕТЕНТНИТЕ"! mhihi


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот freestyler911 » Сря 10 мар 2010 18:51


Аз не се напъвам да споря за това, щото нито имам време да чета спортните сайтови, нито пък ме влекът.За дизелова кола по състезания сефте сага чух! .... Но нищо, здраве да е щом има хора дето повече знаят , нека да спорят.

А за дизеловото поло 1,4 тди , 105 коня на три цилиндъра... не ми се говори.


mirobg
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 19 дек 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот mirobg » Сря 10 мар 2010 19:26


здравеи колега,
аз няма да участвам в спорове а искам да ти помогна в избора!
Аз съм притежател на предишния модел на поло 1998г.Полото е 1.9 чист дизел.Разликата е повече в купето-малка разлика в мотора Има спор дали е чист дизел или е сди!Маистор ми каза че щом помпата е лукас е сди-незнам колко е вчрно и честно казано не ме итересува!Та по темата: масло кастрол магнетик 100,маслен филтър 20,агренажен ремък 76,пистов ремък 75,горивен филтър 35 уфи,филтър на купето 10,ос на обтегача на пистовия ремък с втуки 80,обтяйна ролка 74,труд 50,общо 520 лв.
предимства:добро вървене,никаква подръжка на предница за 26 000 км(ама никаква),стрелката на температурата забива 90 и не мърда,относително макък разход на гориво ( е гори като го настъпиш кола е все пак)климатик (супер е)голям мотор малко купе!64 коня е,а сди е 75.
недостатъци:помпа лукас -голям боклук (така казват),скоростна кутия (проверяваш редовно нивото на маслото-700 лв втора ръка),маховик 800лв.!чат пат изгоряла свещ 20 лв и клапана на горивния филтър е проблемен.
в заключение мога да кажа собственото си мнение: перфектна количка над 3000 оборота е самолет,вдигал съм с нея на магистрала 160км но става неустоичива при такава скорост.преди карах ауди 1.6 тди,има голяма разлика разбира се но полото по ми допада.
нека другите колеги споделят за 1.4 бензин и и.4 тди!
успех!!


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Dizel_fen » Сря 10 мар 2010 19:58


Кажи на твоя майстор,че AEF е чист дизел(предкамерен) ,независимо че помпата е Lukas.Тази помпа е 1000 пъти по добра от BOSH,но лесно се разцентрова от некачествено гориво.Просто иска горивният филтър да се сменя на 7000 км и да се зарежда само добра нафта и няма да имаш проблеми с нея ,освен с шума.Това Поло има един голям недостатък ,който аз отстраних-Въздушен филтър! Сложен под бронята и посредством 3 разклонения, които прави въздуха, не стига във високите обороти.Аз го качих горе-Конусен K&N и разширих колеторите и затапих ЕГР-а -не можеш да си представиш какво самолетче стана! А звука прилича на бензинов автомобил;.Само остана да махна катализатора и съм готов!

Скоростни кутии няляха вече-разбраха че се търсят има по 400-500 лева здрави навсякаде,те не са проблемни ,а семеринга на избирача на скоростите-той се чупи и остава без масло кутията!Маховика,също го има олекотен даже на по ниска цена от оригиналният. Така ,че е доста добра колица,само да и знаеш слабите места и да ги наблюдаваш. :офф

По темата-3 цилиндъра малко стряскат,но ако е запазен автомобила няма проблем.Предполагам че няма да се ползва за товарна кола.Но има същото купе и 1.9 TDI-90 к.с. за същите пари.Не мога да разбера има Хиляди автомобили по автоборсите, търсете бе хора-или по лесно първата автоборса и айде честито-Пари се дават не са мушмули :dummy:


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Сря 10 мар 2010 20:10


N1P0 написа:
Pirogov написа: Ти па да ми хапнеш моя.Ставаше въпрос,че селянина е бил некфа кола с мотор 1.9тди,който е 105 коня.Много големи специалисти има тука...Колегата е прав WTCC,БМВ първи вкараха 320d и разцепиха сичко живо.Последваха ги и Сеат с Леончето...Дерзай дупе mhihi



Аз по-голям селянин със себедоказване от тебе не видях в темата. И се наричаш Софиянец ? Къде си учил и за писменост чувал ли си, че изобщо не личи :screwy И къде говориш за специалисти като най-големият и компетентен специалист в темата с три месечен стаж се оказа отново ти :063: И сега всички като ти показаха колко си прав и що за пръчка си се чудиш каква тъпня отново да напишеш. Евала Софиянче :applause:

Направо не издържах :beat_butt2
К'во ма mhihi


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Сря 10 мар 2010 20:18


freestyler911 написа:Аз не се напъвам да споря за това, щото нито имам време да чета спортните сайтови, нито пък ме влекът.За дизелова кола по състезания сефте сага чух! .... Но нищо, здраве да е щом има хора дето повече знаят , нека да спорят.

А за дизеловото поло 1,4 тди , 105 коня на три цилиндъра... не ми се говори.
Лапа па :D Никаде,никой не е говорил за такова Поло.Ти си го измисли отнякаде. :screwy


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Сря 10 мар 2010 20:23


Koksan написа:
Pirogov написа: Ти па да ми хапнеш моя.Ставаше въпрос,че селянина е бил некфа кола с мотор 1.9тди,който е 105 коня.Много големи специалисти има тука...Колегата е прав WTCC,БМВ първи вкараха 320d и разцепиха сичко живо.Последваха ги и Сеат с Леончето...Дерзай дупе mhihi


Извинявам се за поредния :офф ама да внеса малко инфо,че и аз не се сдържах да се :063: :063: :063: : Единствените дизелови коли в WTCC сериите са на SEAT, а BMW никога не са вкарвали дизел: за справка
http://bmw-motorsport.com/ms/en/races/w ... s_ep_3_1_R

П.П. То се чете преди да се пише! - явно не се отнася за "КОМПЕТЕНТНИТЕ"! mhihi
http://www.zercustoms.com/news/BMW-Diesel-for-WTCC.html


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Сря 10 мар 2010 22:01


Pirogov написа:
Koksan написа:
Pirogov написа: Ти па да ми хапнеш моя.Ставаше въпрос,че селянина е бил некфа кола с мотор 1.9тди,който е 105 коня.Много големи специалисти има тука...Колегата е прав WTCC,БМВ първи вкараха 320d и разцепиха сичко живо.Последваха ги и Сеат с Леончето...Дерзай дупе mhihi


Извинявам се за поредния :офф ама да внеса малко инфо,че и аз не се сдържах да се :063: :063: :063: : Единствените дизелови коли в WTCC сериите са на SEAT, а BMW никога не са вкарвали дизел: за справка
http://bmw-motorsport.com/ms/en/races/w ... s_ep_3_1_R

П.П. То се чете преди да се пише! - явно не се отнася за "КОМПЕТЕНТНИТЕ"! mhihi
http://www.zercustoms.com/news/BMW-Diesel-for-WTCC.html


И къде тук пише, че двигателя е дизелов? :deal


Потребителски аватар
MaLixx
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот MaLixx » Сря 10 мар 2010 22:50


Стана работата като на пазара :D Та и аз да кажа на колегата.. Дизела има предимство пред бензина с мощността, която показва и разхода,който прави за тази мощност.. но е безпорен факта че ако прави на година по 10000 - 15000 км няма смисал от дизел,защото рано или късно ще дойде реда на съединителя + маховика,който в градски условия се износва доста по - бързо... след това и турбинката ще почне да вие и.. става една приятна сумаааа :) та за по толкова километри на година не може да се избият тия пари. Аз за това карам малолитражка бензин,защото не мога да си позволя толкова икономични дизелови коли.. Успеххх ! 8)


Потребителски аватар
kostadinchy
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sa

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот kostadinchy » Чет 11 мар 2010 14:48


@MaLixx , @Dizel_fen и @mirobg мерси много колеги :)


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот ping23 » Чет 11 мар 2010 19:54


Аре стига с тоя маховик бе вие луди ли сте.....Слушайте са малко и млъкнете и я затворвтвтая тема че се дразна вече.......Суединител + маховик+ още нещо което не го знам кво е точно + Ангренажен ремак и 3 4 5 ролки не помна колко бяха = на 580лв И тва + Работата :039: -За най куция двигател на света 1.4TDI yoda Турбо чисто ново оригинално на VW POLO 1.4TDI = 700лв без монтаж но тва мога и аз да си го сменя...Тербото е немско останалите неща са от Англия от реномирани английски марки цените са с шпинг до пред вас :) и са не ми обеснявайте че частите са куци щтото ше ви дам линк с 10 000 доволни човека + мнения А най вероятно докато ми се наложи да сменям турбо ше карам Cross И познайте пак 1.4TDI


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот ping23 » Чет 11 мар 2010 20:16


btw някой ако иска части за каквато и да е кола мога да му ги намеря на мн ниски цени....каквито и да е части за каквато и да е кола


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот freestyler911 » Чет 11 мар 2010 21:28


ping23 написа:Айде (аре? :shock ) стига с тоя маховик бе вие луди ли сте.....Слушайте сега (са ?? :shock ) малко и млъкнете и я затворете (затворвтвтая ?? :shock ) тема че се дразня (дразна?? :shock ) вече.......Съединител (суединител?? :shock ) + маховик+ още нещо което не го знам кво е точно (да вярно незнаеш какво е... няма и да разбереш, за да е мистериозно mhihi ) + Ангренажен ремък (ремак :shock ) и 3 4 5 ролки не помня(помна??? :shock ) колко бяха = на 580лв И това (тва ?? :shock ) + Работата :039: -За най-куция двигател на света 1.4TDI yoda Турбо чисто ново оригинално на VW POLO 1.4TDI = 700лв без монтаж но това мога и аз да си го сменя...Турбото (тербото :shock :shock ) е немско останалите неща са от Англия от реномирани английски марки цените са с шипинг (шпинг :063: :063: ) до пред вас :) и сега (са :063: ) не ми обеснявайте че частите са куци защото ще (щтото ше :shock :shock ) ви дам линк с 10 000 доволни човека + мнения А най вероятно докато ми се наложи да сменям турбо ще карам Cross И познайте пак 1.4TDI



:неграмотно

И тоя човек ПОМАГА !!!! АМА МНОГО!!


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот ping23 » Чет 11 мар 2010 21:51


freestyler911 написа:
ping23 написа:Айде (аре? :shock ) стига с тоя маховик бе вие луди ли сте.....Слушайте сега (са ?? :shock ) малко и млъкнете и я затворете (затворвтвтая ?? :shock ) тема че се дразня (дразна?? :shock ) вече.......Съединител (суединител?? :shock ) + маховик+ още нещо което не го знам кво е точно (да вярно незнаеш какво е... няма и да разбереш, за да е мистериозно mhihi ) + Ангренажен ремък (ремак :shock ) и 3 4 5 ролки не помня(помна??? :shock ) колко бяха = на 580лв И това (тва ?? :shock ) + Работата :039: -За най-куция двигател на света 1.4TDI yoda Турбо чисто ново оригинално на VW POLO 1.4TDI = 700лв без монтаж но това мога и аз да си го сменя...Турбото (тербото :shock :shock ) е немско останалите неща са от Англия от реномирани английски марки цените са с шипинг (шпинг :063: :063: ) до пред вас :) и сега (са :063: ) не ми обеснявайте че частите са куци защото ще (щтото ше :shock :shock ) ви дам линк с 10 000 доволни човека + мнения А най вероятно докато ми се наложи да сменям турбо ще карам Cross И познайте пак 1.4TDI



:неграмотно

И тоя човек ПОМАГА !!!! АМА МНОГО!!

Приятелю :) писах по този начин,защото бях афектиран от нелепите ти коментарчета.Защо не ми сложи и запетайките или не ти достигат до там познанията по български език?!
Пиши по темата комплексар!!!



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir, humanic и 55 госта