Кажи на твоя майстор,че AEF е чист дизел(предкамерен) ,независимо че помпата е Lukas.Тази помпа е 1000 пъти по добра от BOSH,но лесно се разцентрова от некачествено гориво.Просто иска горивният филтър да се сменя на 7000 км и да се зарежда само добра нафта и няма да имаш проблеми с нея ,освен с шума.Това Поло има един голям недостатък ,който аз отстраних-Въздушен филтър! Сложен под бронята и посредством 3 разклонения, които прави въздуха, не стига във високите обороти.Аз го качих горе-Конусен K&N и разширих колеторите и затапих ЕГР-а -не можеш да си представиш какво самолетче стана! А звука прилича на бензинов автомобил;.Само остана да махна катализатора и съм готов!
Скоростни кутии няляха вече-разбраха че се търсят има по 400-500 лева здрави навсякаде,те не са проблемни ,а семеринга на избирача на скоростите-той се чупи и остава без масло кутията!Маховика,също го има олекотен даже на по ниска цена от оригиналният. Така ,че е доста добра колица,само да и знаеш слабите места и да ги наблюдаваш.
По темата-3 цилиндъра малко стряскат,но ако е запазен автомобила няма проблем.Предполагам че няма да се ползва за товарна кола.Но има същото купе и 1.9 TDI-90 к.с. за същите пари.Не мога да разбера има Хиляди автомобили по автоборсите, търсете бе хора-или по лесно първата автоборса и айде честито-Пари се дават не са мушмули
