



Пасат б5, кой е най добрият и защо?
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ако след всичко си решил да си купиш Пасат 1.8Т,пиши 

-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
..Венто, Голф 4 и много други..... за Пасата незнам, говоря по принцип за АГУ-то. И защо трябва да чакам..просто си я паля на бензин и прехвърлям на газ..все пак е АГУ. Смей се, като си смешко 

- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
respekt86 написа:Дали ще чакаш или не зависи от АГУ-то, но аз не желая кола на газПредишната беше с АГУ и с бутонче си преминавах веднага на газ, но беше фабрично монтирана
Тъй като явно не успяваш да вденеш защо се смее колегата искам да те питам в думата "фабрично" какъв смисъл влагаш? Че не си я монтирал ти ли?


При Мк4 гледам в АДАЦ има БиФуел с 2.0 мотор.
Последна промяна от stefan4o на Чет 24 яну 2013 18:35, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
На Голф 4 има ама цената на колата е 

-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
stefan4o Вентото което имах беше такова(поне така ми казаха в сервиза :D ) за Голф 4 и Кади вече на 100% е така ;) И той не е чувал, затова се смее :) както и да е.. темата не във връзка с това :) Във форумът има теми по този въпрос, ако желаете-разгледайте ги ;)
Последна промяна от respekt86 на Чет 24 яну 2013 23:23, променено общо 1 път.
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Много интересно беше,когато отначало колегата zfa159 "по оплю" малко Б5-цата(5.5)и след това нарасна някакво напрежение,докато той по смекчи нещата,като каза,че не само Пасатите са толкова зле,а че имало и други такива.И тогава някои колеги въздъхнаха с облекчение,това малко ми прилича на една поговорка"Я нe caкaм нa мeн дa e дoбpe. Я caкaм нa Bутe дa му e злe."
Та нали темата е точно за Пасат б5,защо всеки да не каже мнението си обективно?

Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Здравейте колеги,
Кой е най добрият пасат Б5 незнам, защото съм карал само 1 за сега. 1999/2000г., пасат 1.8Т 150кс ръчна,highline. Пише, че е произведен 1999г, но пуснат 2000г.. дали е така наистина незнам.
Досега близо година го карам и съм доволен(като се има в предвид,че колата е стара).
Добре вози, има доста място, двигателят добре се справя с тежеста на купето, и също когато е натоварена. За градски условия е по добре по малка и икономична кола, но аз си го карам без проблем. Силата на 1.8Т е извън градско. Като разход на гориво не е зле, като се има в предвид тежест на купе и мотор. Карал съм преди мазда, форд, опел и ауди и съм бил доволен от всичките като им оправях проблемите на време. Пасат Б5 лично за мен не е лош автомобил.
Успех
Кой е най добрият пасат Б5 незнам, защото съм карал само 1 за сега. 1999/2000г., пасат 1.8Т 150кс ръчна,highline. Пише, че е произведен 1999г, но пуснат 2000г.. дали е така наистина незнам.
Досега близо година го карам и съм доволен(като се има в предвид,че колата е стара).
Добре вози, има доста място, двигателят добре се справя с тежеста на купето, и също когато е натоварена. За градски условия е по добре по малка и икономична кола, но аз си го карам без проблем. Силата на 1.8Т е извън градско. Като разход на гориво не е зле, като се има в предвид тежест на купе и мотор. Карал съм преди мазда, форд, опел и ауди и съм бил доволен от всичките като им оправях проблемите на време. Пасат Б5 лично за мен не е лош автомобил.
Успех
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Добре,темата е хванала в друга посока,явно се разбра,че не ги мразя за ремонт В5-те и 5.5 и Ауди-тата,обичам си ги,ама няма да си купя такава.
Понеже ме питахте какво да се купи в крайна сметка.
Аз се чудих доста (бях си харесал А4 преди 3 години...ама после много бързо размислих
),Минах към Лагуна 2 след 2000 година,примерно 2.2 ДЦИ автоматик или 1.9 ДЦИ автоматик (ама автомат 1.9 е доста по-рядко срещана).Готина кола със сравнително малко забележки като производствени глупости (което В5 и В5.5 изобилстват),с яко електроника,ама сравнително безпроблемна (примерно тя се пали с карта и копче,това VW го откриват някъде 2006-та
).Най-якото е,че горе-долу средното ниво на оборудване на Лагуна-та е колкото highline-a на В5.5 ,което мен ме шокира ама...факт...отделно 2005-та,6-та са по 7000лв. Та,хубава и евтина поддръжка и проста ходова част,чудни спирачки с евтини дискове и накладки (300мм дискове к-т с накладки за отпред,на водещата марка при тях са под 300лв), здрав автоматик,ниска начална цена,просторна и удобна кола с хубава возия (карах доста такива).Стигаме обаче до моторите...Реално погледнато и 1.9 и 2.2 имат проблеми и то не малки - ядат блок,трошат колянови валове и все скъпи неща по тях най-редовно си заминават,когато станат на повече км..причината е пак материала и ресурса,който са им сметнали...Допитах се до хора,които правят само френски дизелови двигатели - казаха да забравя за дизел,освен ако гарантирано не е под 200 000,защото ресурса му е около 300 000,след което грохва и трябва една торба с пари,за да стане и никога не е същия...Важи и за 1.9 и за 2.2 и за последния на тези лагуни - 2.0 ДЦИ. Реално заради това се отказах (искам си дизел). Бензинките им са готини,имат много сполучливи мотори,ама аз искам печка
.Поради същите причини отпаднаха и Пежо и Ситроен. Японка няма да си взема,защото съм правил и Тойота (и то Авенсис) и Мазда 6 и какво ли не,които са били на под 6-7 години и положението с материалите е все едно пред мен гледам 30 годишна В5-ца (представете си В5 на 30 години как ще изглежда
)..та и те отпаднаха.Само за Акорд чух хубави неща,ама те не ми харесват,не съм и правил такава,за да я огледам като идея какво представлява...
Чух хубави неща за Соната, дето ги карат таксита, ама пък там нещо интериора не ми хареса, иначе CRDI моторите били добри, както и бензиновите, както и автоматика (дизел с ръчна кутия няма много смисъл, дали ще строшиш съединител за 1500лв или автоматик за 2000,е все тая,пък типтроника така или иначе може да се кара в стил ръчна кутия).
В крайна сметка излиза,че може би най-удачното решение е Октавия. Защо,ами защото примерно това е Голф 4 ама малко по-просторен и го има и комби и т.н. Вариантите са Октавия са два - или е Октавия 1,което се прави от 97-ма до 2004-та с всичките мотори на голф 4 и т.н. (тези не ми харесват) или по-сладкото нещо - Октавия Тур.Малко хора знаят за тяхната идея - това е Октавия,на базата на едно,само че с променена леко визия,изцяло нов интериор вътре,старите мотори на Голф 4,ама произведена след 2004-та. Т.е. поддържаш ходова част на 4-ка (която е като на Голф 2),а реално е ходова част на кола 2008 година. При моторите,всички знаят,примерно помпа-дюза при Голф 4 е доста сполучлив,без значение дали 105,115 или 131 коня..все е готин.Същото се слага и на тях.Има ги 4 моушън,което при тях си го водят 4х4 ама си е 4 моушън системата реално. Същевременно,понеже е кола на под 6-7 години,има реален шанс да не е на 850 000км,което не е за пренебрегване.Октавия 2 отпада от класацията,тя е базирана на Голф 5 и положението е както казват старите хора - майка плаче,грамофон свири (преден лагер за 220лв и то FAG, SKF-a беше към 400..свеж пример от онзи ден :) ) и далеч не е само това,имат си много болежки и те,основно от материалите и заводските недомислици по купето.
Октавия Тур има един много дразнещ за мен недостатък - скапания чех я е проектирал с фар за H4 крушка в стил Москвич 408
.Това и то си има решение ама като видях кола с едносекционен фар и то 2009-та година, щях да умра просто
.Аз съм и измислил решението за това,ако се спра на такава каляска - един биксенонов прожектор к-т с лупа вътре на рефлектора и заспива,ако нямат читави тунинг фарове за тях,с лупички :) .А,да,в тази връзка - мисля,че нямат заводски ксенон тур-овете,ама не съм сигурен,аз поне не съм видял.
Та до тук съм стигнал аз с моят избор за кола.
Понеже ме питахте какво да се купи в крайна сметка.
Аз се чудих доста (бях си харесал А4 преди 3 години...ама после много бързо размислих




Чух хубави неща за Соната, дето ги карат таксита, ама пък там нещо интериора не ми хареса, иначе CRDI моторите били добри, както и бензиновите, както и автоматика (дизел с ръчна кутия няма много смисъл, дали ще строшиш съединител за 1500лв или автоматик за 2000,е все тая,пък типтроника така или иначе може да се кара в стил ръчна кутия).
В крайна сметка излиза,че може би най-удачното решение е Октавия. Защо,ами защото примерно това е Голф 4 ама малко по-просторен и го има и комби и т.н. Вариантите са Октавия са два - или е Октавия 1,което се прави от 97-ма до 2004-та с всичките мотори на голф 4 и т.н. (тези не ми харесват) или по-сладкото нещо - Октавия Тур.Малко хора знаят за тяхната идея - това е Октавия,на базата на едно,само че с променена леко визия,изцяло нов интериор вътре,старите мотори на Голф 4,ама произведена след 2004-та. Т.е. поддържаш ходова част на 4-ка (която е като на Голф 2),а реално е ходова част на кола 2008 година. При моторите,всички знаят,примерно помпа-дюза при Голф 4 е доста сполучлив,без значение дали 105,115 или 131 коня..все е готин.Същото се слага и на тях.Има ги 4 моушън,което при тях си го водят 4х4 ама си е 4 моушън системата реално. Същевременно,понеже е кола на под 6-7 години,има реален шанс да не е на 850 000км,което не е за пренебрегване.Октавия 2 отпада от класацията,тя е базирана на Голф 5 и положението е както казват старите хора - майка плаче,грамофон свири (преден лагер за 220лв и то FAG, SKF-a беше към 400..свеж пример от онзи ден :) ) и далеч не е само това,имат си много болежки и те,основно от материалите и заводските недомислици по купето.
Октавия Тур има един много дразнещ за мен недостатък - скапания чех я е проектирал с фар за H4 крушка в стил Москвич 408





Та до тук съм стигнал аз с моят избор за кола.
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ако говориш за тоя модел на Октавия:

Имаш вариант с биксенон заводски. Шурея си сложи такива фарове на неговата. За съжаление обаче си остава Шкода. Личи си по шумоизолацията. Иначе е много приличен автомобил
Фаровете мисля са от RS-варианта.
Ще останеш разочарован обаче от нивото на оборудване. Климатрониците в тия автомобили са по-скоро изключение, отколкото честа находка. Бора комби също не е лош вариант, мисля
Получаваш светещи духалки на парното и готско табло, каквото в Шкода няма да получиш
Ама пак е с хаШ четири лампи отпред де 

Имаш вариант с биксенон заводски. Шурея си сложи такива фарове на неговата. За съжаление обаче си остава Шкода. Личи си по шумоизолацията. Иначе е много приличен автомобил

Ще останеш разочарован обаче от нивото на оборудване. Климатрониците в тия автомобили са по-скоро изключение, отколкото честа находка. Бора комби също не е лош вариант, мисля



- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Да,точно за тази става дума,тъкмо ми отпада един проблем :) .Чудесно,ама Бора няма 2008-ма година,дето да е със старите мотори и да е здрава на кокал :) Климатроник наистина трудно се намира,ама не е никакъв проблем да си го направя от климатик на троник,така или иначе тялото и управленията,които ползват са си Голф 4,а Голф 4 с климатроник има,да се замеряме с тях.Пък и аз нали от товя живея - ръгам вътре и си има :) Шумоизолацията - ти да видиш на В5 какво е положението спрямо А4...в пъти е различна дебелината на кората на пода... Идеята е,че уплътнения и т.н. стареят с времето и така или иначе дали е Шкода на 5 години или е Ауди А4 на 10-12,е все тая,да,като ново,разликата е огромна,ама след това вече... (карах няколко шкоди и аудита,сравнявах,сравнявах...не го казвам наизуст).Иначе ясно,че си е шкодарка...ама поне е с две еднакви огледала,а дясното не е някакво детско 

- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ами аз правя пряко сравнение на шума в купето с Пасат Б5.5 2002 година на баща ми, който е с 1.9 ПД 130 коня. Шкодата на шурея е 2003 година с мотор 2.0 ТДИ 140к.с. (не е оригиналният). В Шкодата е фрапиращо по-шумно.
Не съм им гледал дебелината на изолацията, просто споделям впечатления. Все пак Пасат си е кола в по-горен сегмент (смятам с това ще се съгласиш?). Шкодата с тоя си мотор 2.0 ТДИ върви плашещо добре (доколкото знам колата е била оригинално с 1.9 ТДИ ПД 130к.с., който е подменен гаранционно) и може да засрами доста претендиращи за динамика автомобили
Дето се вика на твоето каране ще ти пасне - с лекота си лепи 200 колата 



- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
zfa159 написа:
Бате с цялото ми уважение,ама оставам с впечатлението,че всички трябва да караме Голф 2,Пасат Б3 и всички деяния на съветското производство,защото дори и да се развалят,са евтини

- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
zfa159 написа:,Минах към Лагуна 2 след 2000 година,примерно 2.2 ДЦИ автоматик или 1.9 ДЦИ автоматик (ама автомат 1.9 е доста по-рядко срещана).Готина кола със сравнително малко забележки като производствени глупости (което В5 и В5.5 изобилстват),с яко електроника,ама сравнително безпроблемна (примерно тя се пали с карта и копче,това VW го откриват някъде 2006-та).=


Само това прочетох и ми стана ясно какъв "майстор" си

Я го напиши това във форума на Рено и си вземи пуканки, че сериала ще е дълъг.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Soze13 написа:zfa159 написа:,Минах към Лагуна 2 след 2000 година,примерно 2.2 ДЦИ автоматик или 1.9 ДЦИ автоматик (ама автомат 1.9 е доста по-рядко срещана).Готина кола със сравнително малко забележки като производствени глупости (което В5 и В5.5 изобилстват),с яко електроника,ама сравнително безпроблемна (примерно тя се пали с карта и копче,това VW го откриват някъде 2006-та).=
![]()
![]()
Само това прочетох и ми стана ясно какъв "майстор" си![]()
Я го напиши това във форума на Рено и си вземи пуканки, че сериала ще е дълъг.

Аз нали си ги гледам по цял ден и съм чел и горовил с хора,дето ги правят по цял ден,преди да се хвърля на такава талига,вярвай ми,знам какво пиша.Като ми цитираш 100 теми с проблеми от форума,какво от това,всичко опира до конкретна бройка.Повечето им проблеми са общите за всичките коли - някой бай х*й,такъв всезнаещ,разбиращ от всичко и вечно прав за всичко,влиза със секачките вътре и я прави "по-модерна", от колкото са я измислили производителите или и преравя софт-а,за да я направи на 150 000 и да пали по-лесно на студено,понеже мотора е издухал на коп*ле или тегли 45 жици за да не светят какви ли не лампи по таблото...нормално е това да го купиш и да ти побелее косата после от проблеми с електрото.На фона на В5, френската кочина няма такива проблеми с нещата,защото не и гният кабелите и комфорт модула и не се намира на място,където може да се напълни с вода, ако си разлееш чая на пода


Мислите като абсолютни коне с капаци,отваряте форума и четете какъв проблем има човека и го приемате за масов за някоя кола,понеже 500 човека го имат,ама на какво се дължи,не мислите въобще...
Защо 90% от В5 нямат читаво парно - защото никой никога не им е сменял антифриза.Има чудни екземпляри с перфектен антифриз и са си с оригиналните радиатори и веят по 200 градуса вътре...значи могло все пак и проблема с парното не е вроден на тая кола...
Защо 90% от В5 не им работят ел. стъклата на поне една врата - щото никой никога не им е смазал водачите,уплътненията,трескат си вратите като хамали и т.н. и всичко се чупи и става на сол (отделно,че не е гига качествено,ама все пак,има го субективния фактор на ползването).
Защо 90% от В5 имат драми с климатроницитие - защото повечето хора не правят елементарната поддръжка на климатика,не му сменят маслото,не му доливат фреон,не сменят дори ф-ра на купето.Когато някой някога им свали таблото, зае*ава кабелите да се трият по металната греда отдолу и те се късат и окъсяват и горят контролерите като пуканки и спират какви ли не функции... Това не са вродени проблеми на колата и не се отнасят за 100% от произведените бройки, а ги пише в сервизния раздел за Пасат през два реда...
Отказвам се вече наистина,няма да си отворя устата повече въобще в тая тема, ограничили сте си мисленето до едни форуми и четете като луди какво пише там и това ви води за носа все едно тук пише всичко и някой ви гарантира "да бе,дай 8000лв за В5 или за Лагуна 2, ако не е хубав(а), ще ти ги върна аз лично ! "

- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Е как само ти единствен реши, че Лагуна 2 е читава, като дори французите си признават, че е най-проблемния им модел правен някога?! Мързи ме да ровя и ще съм много извън темата.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stefan4o и 57 госта