
Пасат б5, кой е най добрият и защо?
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ако след всичко си решил да си купиш Пасат 1.8Т,пиши 

-
respekt86
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
..Венто, Голф 4 и много други..... за Пасата незнам, говоря по принцип за АГУ-то. И защо трябва да чакам..просто си я паля на бензин и прехвърлям на газ..все пак е АГУ. Смей се, като си смешко 
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
respekt86 написа:Дали ще чакаш или не зависи от АГУ-то, но аз не желая кола на газПредишната беше с АГУ и с бутонче си преминавах веднага на газ, но беше фабрично монтирана
Тъй като явно не успяваш да вденеш защо се смее колегата искам да те питам в думата "фабрично" какъв смисъл влагаш? Че не си я монтирал ти ли?
Щото аз фабрична уредба на газ не съм чувал на Венто и на Голф 4 да има. При Мк4 гледам в АДАЦ има БиФуел с 2.0 мотор.
Последна промяна от stefan4o на Чет 24 яну 2013 18:35, променено общо 1 път.
-
IRRITATING
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
На Голф 4 има ама цената на колата е 

-
respekt86
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
stefan4o Вентото което имах беше такова(поне така ми казаха в сервиза :D ) за Голф 4 и Кади вече на 100% е така ;) И той не е чувал, затова се смее :) както и да е.. темата не във връзка с това :) Във форумът има теми по този въпрос, ако желаете-разгледайте ги ;)
Последна промяна от respekt86 на Чет 24 яну 2013 23:23, променено общо 1 път.
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Много интересно беше,когато отначало колегата zfa159 "по оплю" малко Б5-цата(5.5)и след това нарасна някакво напрежение,докато той по смекчи нещата,като каза,че не само Пасатите са толкова зле,а че имало и други такива.И тогава някои колеги въздъхнаха с облекчение,това малко ми прилича на една поговорка"Я нe caкaм нa мeн дa e дoбpe. Я caкaм нa Bутe дa му e злe."
Та нали темата е точно за Пасат б5,защо всеки да не каже мнението си обективно?
Та нали темата е точно за Пасат б5,защо всеки да не каже мнението си обективно?Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Здравейте колеги,
Кой е най добрият пасат Б5 незнам, защото съм карал само 1 за сега. 1999/2000г., пасат 1.8Т 150кс ръчна,highline. Пише, че е произведен 1999г, но пуснат 2000г.. дали е така наистина незнам.
Досега близо година го карам и съм доволен(като се има в предвид,че колата е стара).
Добре вози, има доста място, двигателят добре се справя с тежеста на купето, и също когато е натоварена. За градски условия е по добре по малка и икономична кола, но аз си го карам без проблем. Силата на 1.8Т е извън градско. Като разход на гориво не е зле, като се има в предвид тежест на купе и мотор. Карал съм преди мазда, форд, опел и ауди и съм бил доволен от всичките като им оправях проблемите на време. Пасат Б5 лично за мен не е лош автомобил.
Успех
Кой е най добрият пасат Б5 незнам, защото съм карал само 1 за сега. 1999/2000г., пасат 1.8Т 150кс ръчна,highline. Пише, че е произведен 1999г, но пуснат 2000г.. дали е така наистина незнам.
Досега близо година го карам и съм доволен(като се има в предвид,че колата е стара).
Добре вози, има доста място, двигателят добре се справя с тежеста на купето, и също когато е натоварена. За градски условия е по добре по малка и икономична кола, но аз си го карам без проблем. Силата на 1.8Т е извън градско. Като разход на гориво не е зле, като се има в предвид тежест на купе и мотор. Карал съм преди мазда, форд, опел и ауди и съм бил доволен от всичките като им оправях проблемите на време. Пасат Б5 лично за мен не е лош автомобил.
Успех
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Добре,темата е хванала в друга посока,явно се разбра,че не ги мразя за ремонт В5-те и 5.5 и Ауди-тата,обичам си ги,ама няма да си купя такава.
Понеже ме питахте какво да се купи в крайна сметка.
Аз се чудих доста (бях си харесал А4 преди 3 години...ама после много бързо размислих
),Минах към Лагуна 2 след 2000 година,примерно 2.2 ДЦИ автоматик или 1.9 ДЦИ автоматик (ама автомат 1.9 е доста по-рядко срещана).Готина кола със сравнително малко забележки като производствени глупости (което В5 и В5.5 изобилстват),с яко електроника,ама сравнително безпроблемна (примерно тя се пали с карта и копче,това VW го откриват някъде 2006-та
).Най-якото е,че горе-долу средното ниво на оборудване на Лагуна-та е колкото highline-a на В5.5 ,което мен ме шокира ама...факт...отделно 2005-та,6-та са по 7000лв. Та,хубава и евтина поддръжка и проста ходова част,чудни спирачки с евтини дискове и накладки (300мм дискове к-т с накладки за отпред,на водещата марка при тях са под 300лв), здрав автоматик,ниска начална цена,просторна и удобна кола с хубава возия (карах доста такива).Стигаме обаче до моторите...Реално погледнато и 1.9 и 2.2 имат проблеми и то не малки - ядат блок,трошат колянови валове и все скъпи неща по тях най-редовно си заминават,когато станат на повече км..причината е пак материала и ресурса,който са им сметнали...Допитах се до хора,които правят само френски дизелови двигатели - казаха да забравя за дизел,освен ако гарантирано не е под 200 000,защото ресурса му е около 300 000,след което грохва и трябва една торба с пари,за да стане и никога не е същия...Важи и за 1.9 и за 2.2 и за последния на тези лагуни - 2.0 ДЦИ. Реално заради това се отказах (искам си дизел). Бензинките им са готини,имат много сполучливи мотори,ама аз искам печка
.Поради същите причини отпаднаха и Пежо и Ситроен. Японка няма да си взема,защото съм правил и Тойота (и то Авенсис) и Мазда 6 и какво ли не,които са били на под 6-7 години и положението с материалите е все едно пред мен гледам 30 годишна В5-ца (представете си В5 на 30 години как ще изглежда
)..та и те отпаднаха.Само за Акорд чух хубави неща,ама те не ми харесват,не съм и правил такава,за да я огледам като идея какво представлява...
Чух хубави неща за Соната, дето ги карат таксита, ама пък там нещо интериора не ми хареса, иначе CRDI моторите били добри, както и бензиновите, както и автоматика (дизел с ръчна кутия няма много смисъл, дали ще строшиш съединител за 1500лв или автоматик за 2000,е все тая,пък типтроника така или иначе може да се кара в стил ръчна кутия).
В крайна сметка излиза,че може би най-удачното решение е Октавия. Защо,ами защото примерно това е Голф 4 ама малко по-просторен и го има и комби и т.н. Вариантите са Октавия са два - или е Октавия 1,което се прави от 97-ма до 2004-та с всичките мотори на голф 4 и т.н. (тези не ми харесват) или по-сладкото нещо - Октавия Тур.Малко хора знаят за тяхната идея - това е Октавия,на базата на едно,само че с променена леко визия,изцяло нов интериор вътре,старите мотори на Голф 4,ама произведена след 2004-та. Т.е. поддържаш ходова част на 4-ка (която е като на Голф 2),а реално е ходова част на кола 2008 година. При моторите,всички знаят,примерно помпа-дюза при Голф 4 е доста сполучлив,без значение дали 105,115 или 131 коня..все е готин.Същото се слага и на тях.Има ги 4 моушън,което при тях си го водят 4х4 ама си е 4 моушън системата реално. Същевременно,понеже е кола на под 6-7 години,има реален шанс да не е на 850 000км,което не е за пренебрегване.Октавия 2 отпада от класацията,тя е базирана на Голф 5 и положението е както казват старите хора - майка плаче,грамофон свири (преден лагер за 220лв и то FAG, SKF-a беше към 400..свеж пример от онзи ден :) ) и далеч не е само това,имат си много болежки и те,основно от материалите и заводските недомислици по купето.
Октавия Тур има един много дразнещ за мен недостатък - скапания чех я е проектирал с фар за H4 крушка в стил Москвич 408
.Това и то си има решение ама като видях кола с едносекционен фар и то 2009-та година, щях да умра просто
.Аз съм и измислил решението за това,ако се спра на такава каляска - един биксенонов прожектор к-т с лупа вътре на рефлектора и заспива,ако нямат читави тунинг фарове за тях,с лупички :) .А,да,в тази връзка - мисля,че нямат заводски ксенон тур-овете,ама не съм сигурен,аз поне не съм видял.
Та до тук съм стигнал аз с моят избор за кола.
Понеже ме питахте какво да се купи в крайна сметка.
Аз се чудих доста (бях си харесал А4 преди 3 години...ама после много бързо размислих
),Минах към Лагуна 2 след 2000 година,примерно 2.2 ДЦИ автоматик или 1.9 ДЦИ автоматик (ама автомат 1.9 е доста по-рядко срещана).Готина кола със сравнително малко забележки като производствени глупости (което В5 и В5.5 изобилстват),с яко електроника,ама сравнително безпроблемна (примерно тя се пали с карта и копче,това VW го откриват някъде 2006-та
).Най-якото е,че горе-долу средното ниво на оборудване на Лагуна-та е колкото highline-a на В5.5 ,което мен ме шокира ама...факт...отделно 2005-та,6-та са по 7000лв. Та,хубава и евтина поддръжка и проста ходова част,чудни спирачки с евтини дискове и накладки (300мм дискове к-т с накладки за отпред,на водещата марка при тях са под 300лв), здрав автоматик,ниска начална цена,просторна и удобна кола с хубава возия (карах доста такива).Стигаме обаче до моторите...Реално погледнато и 1.9 и 2.2 имат проблеми и то не малки - ядат блок,трошат колянови валове и все скъпи неща по тях най-редовно си заминават,когато станат на повече км..причината е пак материала и ресурса,който са им сметнали...Допитах се до хора,които правят само френски дизелови двигатели - казаха да забравя за дизел,освен ако гарантирано не е под 200 000,защото ресурса му е около 300 000,след което грохва и трябва една торба с пари,за да стане и никога не е същия...Важи и за 1.9 и за 2.2 и за последния на тези лагуни - 2.0 ДЦИ. Реално заради това се отказах (искам си дизел). Бензинките им са готини,имат много сполучливи мотори,ама аз искам печка
.Поради същите причини отпаднаха и Пежо и Ситроен. Японка няма да си взема,защото съм правил и Тойота (и то Авенсис) и Мазда 6 и какво ли не,които са били на под 6-7 години и положението с материалите е все едно пред мен гледам 30 годишна В5-ца (представете си В5 на 30 години как ще изглежда
)..та и те отпаднаха.Само за Акорд чух хубави неща,ама те не ми харесват,не съм и правил такава,за да я огледам като идея какво представлява...Чух хубави неща за Соната, дето ги карат таксита, ама пък там нещо интериора не ми хареса, иначе CRDI моторите били добри, както и бензиновите, както и автоматика (дизел с ръчна кутия няма много смисъл, дали ще строшиш съединител за 1500лв или автоматик за 2000,е все тая,пък типтроника така или иначе може да се кара в стил ръчна кутия).
В крайна сметка излиза,че може би най-удачното решение е Октавия. Защо,ами защото примерно това е Голф 4 ама малко по-просторен и го има и комби и т.н. Вариантите са Октавия са два - или е Октавия 1,което се прави от 97-ма до 2004-та с всичките мотори на голф 4 и т.н. (тези не ми харесват) или по-сладкото нещо - Октавия Тур.Малко хора знаят за тяхната идея - това е Октавия,на базата на едно,само че с променена леко визия,изцяло нов интериор вътре,старите мотори на Голф 4,ама произведена след 2004-та. Т.е. поддържаш ходова част на 4-ка (която е като на Голф 2),а реално е ходова част на кола 2008 година. При моторите,всички знаят,примерно помпа-дюза при Голф 4 е доста сполучлив,без значение дали 105,115 или 131 коня..все е готин.Същото се слага и на тях.Има ги 4 моушън,което при тях си го водят 4х4 ама си е 4 моушън системата реално. Същевременно,понеже е кола на под 6-7 години,има реален шанс да не е на 850 000км,което не е за пренебрегване.Октавия 2 отпада от класацията,тя е базирана на Голф 5 и положението е както казват старите хора - майка плаче,грамофон свири (преден лагер за 220лв и то FAG, SKF-a беше към 400..свеж пример от онзи ден :) ) и далеч не е само това,имат си много болежки и те,основно от материалите и заводските недомислици по купето.
Октавия Тур има един много дразнещ за мен недостатък - скапания чех я е проектирал с фар за H4 крушка в стил Москвич 408
.Това и то си има решение ама като видях кола с едносекционен фар и то 2009-та година, щях да умра просто
.Аз съм и измислил решението за това,ако се спра на такава каляска - един биксенонов прожектор к-т с лупа вътре на рефлектора и заспива,ако нямат читави тунинг фарове за тях,с лупички :) .А,да,в тази връзка - мисля,че нямат заводски ксенон тур-овете,ама не съм сигурен,аз поне не съм видял.Та до тук съм стигнал аз с моят избор за кола.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ако говориш за тоя модел на Октавия:

Имаш вариант с биксенон заводски. Шурея си сложи такива фарове на неговата. За съжаление обаче си остава Шкода. Личи си по шумоизолацията. Иначе е много приличен автомобил
Фаровете мисля са от RS-варианта.
Ще останеш разочарован обаче от нивото на оборудване. Климатрониците в тия автомобили са по-скоро изключение, отколкото честа находка. Бора комби също не е лош вариант, мисля
Получаваш светещи духалки на парното и готско табло, каквото в Шкода няма да получиш
Ама пак е с хаШ четири лампи отпред де 

Имаш вариант с биксенон заводски. Шурея си сложи такива фарове на неговата. За съжаление обаче си остава Шкода. Личи си по шумоизолацията. Иначе е много приличен автомобил
Фаровете мисля са от RS-варианта.Ще останеш разочарован обаче от нивото на оборудване. Климатрониците в тия автомобили са по-скоро изключение, отколкото честа находка. Бора комби също не е лош вариант, мисля
Ама пак е с хаШ четири лампи отпред де 
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Да,точно за тази става дума,тъкмо ми отпада един проблем :) .Чудесно,ама Бора няма 2008-ма година,дето да е със старите мотори и да е здрава на кокал :) Климатроник наистина трудно се намира,ама не е никакъв проблем да си го направя от климатик на троник,така или иначе тялото и управленията,които ползват са си Голф 4,а Голф 4 с климатроник има,да се замеряме с тях.Пък и аз нали от товя живея - ръгам вътре и си има :) Шумоизолацията - ти да видиш на В5 какво е положението спрямо А4...в пъти е различна дебелината на кората на пода... Идеята е,че уплътнения и т.н. стареят с времето и така или иначе дали е Шкода на 5 години или е Ауди А4 на 10-12,е все тая,да,като ново,разликата е огромна,ама след това вече... (карах няколко шкоди и аудита,сравнявах,сравнявах...не го казвам наизуст).Иначе ясно,че си е шкодарка...ама поне е с две еднакви огледала,а дясното не е някакво детско 

- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ами аз правя пряко сравнение на шума в купето с Пасат Б5.5 2002 година на баща ми, който е с 1.9 ПД 130 коня. Шкодата на шурея е 2003 година с мотор 2.0 ТДИ 140к.с. (не е оригиналният). В Шкодата е фрапиращо по-шумно.
Не съм им гледал дебелината на изолацията, просто споделям впечатления. Все пак Пасат си е кола в по-горен сегмент (смятам с това ще се съгласиш?). Шкодата с тоя си мотор 2.0 ТДИ върви плашещо добре (доколкото знам колата е била оригинално с 1.9 ТДИ ПД 130к.с., който е подменен гаранционно) и може да засрами доста претендиращи за динамика автомобили
Дето се вика на твоето каране ще ти пасне - с лекота си лепи 200 колата 
Дето се вика на твоето каране ще ти пасне - с лекота си лепи 200 колата - feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
zfa159 написа:
Бате с цялото ми уважение,ама оставам с впечатлението,че всички трябва да караме Голф 2,Пасат Б3 и всички деяния на съветското производство,защото дори и да се развалят,са евтини
Не е така бе мен.След 5-10 години няма да ги има,какво да правим тогава...Филма е или евтина,базова чисто нова (ако имаш кентаври и хай-лайн нова не е проблем) или да се молиш на всевишния да не ти е на 4 милиона километра колицата...Другото е бошлаф.Това,че една била такава,друга онакава,трета била хубава ама...Не става.Имаш крава-пиеш мляко.Искаш пасат-поддържаш пасат,искаш голф или корса-поддържаш такива.- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
zfa159 написа:,Минах към Лагуна 2 след 2000 година,примерно 2.2 ДЦИ автоматик или 1.9 ДЦИ автоматик (ама автомат 1.9 е доста по-рядко срещана).Готина кола със сравнително малко забележки като производствени глупости (което В5 и В5.5 изобилстват),с яко електроника,ама сравнително безпроблемна (примерно тя се пали с карта и копче,това VW го откриват някъде 2006-та).=
Само това прочетох и ми стана ясно какъв "майстор" си
Я го напиши това във форума на Рено и си вземи пуканки, че сериала ще е дълъг.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Soze13 написа:zfa159 написа:,Минах към Лагуна 2 след 2000 година,примерно 2.2 ДЦИ автоматик или 1.9 ДЦИ автоматик (ама автомат 1.9 е доста по-рядко срещана).Готина кола със сравнително малко забележки като производствени глупости (което В5 и В5.5 изобилстват),с яко електроника,ама сравнително безпроблемна (примерно тя се пали с карта и копче,това VW го откриват някъде 2006-та).=
![]()
![]()
Само това прочетох и ми стана ясно какъв "майстор" си![]()
Я го напиши това във форума на Рено и си вземи пуканки, че сериала ще е дълъг.
Аз нали си ги гледам по цял ден и съм чел и горовил с хора,дето ги правят по цял ден,преди да се хвърля на такава талига,вярвай ми,знам какво пиша.Като ми цитираш 100 теми с проблеми от форума,какво от това,всичко опира до конкретна бройка.Повечето им проблеми са общите за всичките коли - някой бай х*й,такъв всезнаещ,разбиращ от всичко и вечно прав за всичко,влиза със секачките вътре и я прави "по-модерна", от колкото са я измислили производителите или и преравя софт-а,за да я направи на 150 000 и да пали по-лесно на студено,понеже мотора е издухал на коп*ле или тегли 45 жици за да не светят какви ли не лампи по таблото...нормално е това да го купиш и да ти побелее косата после от проблеми с електрото.На фона на В5, френската кочина няма такива проблеми с нещата,защото не и гният кабелите и комфорт модула и не се намира на място,където може да се напълни с вода, ако си разлееш чая на пода
.Както се сещаш,преди да кажа нещо за колата,съм прочел,попитал съм хората,които ги правят (с които работим съвместно за някои неща),разпитал съм хора по оторизираните им сервизи (които са доста грамотни) и сме си говорили за живота от нещата. За справка - вземи си пуканки и прочети темите за В5 де,всичко изписано ли се е случило и на твоята - не,айде помисли си защо - защото е по-читава бройка и никой не си е оставил ръцете по нея като поддръжка и ремонти преди да стане твоя и да му береш ядовете...ама това никак не пречи да има 50 000 теми за всевъзможни проблеми и с пасаторите
Мислите като абсолютни коне с капаци,отваряте форума и четете какъв проблем има човека и го приемате за масов за някоя кола,понеже 500 човека го имат,ама на какво се дължи,не мислите въобще...
Защо 90% от В5 нямат читаво парно - защото никой никога не им е сменял антифриза.Има чудни екземпляри с перфектен антифриз и са си с оригиналните радиатори и веят по 200 градуса вътре...значи могло все пак и проблема с парното не е вроден на тая кола...
Защо 90% от В5 не им работят ел. стъклата на поне една врата - щото никой никога не им е смазал водачите,уплътненията,трескат си вратите като хамали и т.н. и всичко се чупи и става на сол (отделно,че не е гига качествено,ама все пак,има го субективния фактор на ползването).
Защо 90% от В5 имат драми с климатроницитие - защото повечето хора не правят елементарната поддръжка на климатика,не му сменят маслото,не му доливат фреон,не сменят дори ф-ра на купето.Когато някой някога им свали таблото, зае*ава кабелите да се трият по металната греда отдолу и те се късат и окъсяват и горят контролерите като пуканки и спират какви ли не функции... Това не са вродени проблеми на колата и не се отнасят за 100% от произведените бройки, а ги пише в сервизния раздел за Пасат през два реда...
Отказвам се вече наистина,няма да си отворя устата повече въобще в тая тема, ограничили сте си мисленето до едни форуми и четете като луди какво пише там и това ви води за носа все едно тук пише всичко и някой ви гарантира "да бе,дай 8000лв за В5 или за Лагуна 2, ако не е хубав(а), ще ти ги върна аз лично ! "

- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Е как само ти единствен реши, че Лагуна 2 е читава, като дори французите си признават, че е най-проблемния им модел правен някога?! Мързи ме да ровя и ще съм много извън темата.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта