Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Правилно ! Всеки може да си пише както си иска,стига да е на кирилица.1.4 тди не се различава по нищо от другите дизели,с изключение на трите цилиндъра,което мен ме радва,защото е нещо по-различно За колегата с темата - което ти е на сърце.Дизел или бензин.Все едно.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Не, просто нямам време и нерви да ти показвам колко си велик!
По темата: Кое е това нещо, което се сменя при смяна на съединител, и не е притискател, не е феродов диск, не е и маховик ?
Друго по темата: Има начин да се ремонтира демпферния маховик, който е така болезнено скъп... Начина не е сложен, но за да се захване някой с това , е нужен освен повреден махови, а и здрав маховик.
Ремонт на демпферен маховик (от каквато и кола да е), може да се направи до 100 лева.!
Относно съединител+маховик+притискател+"онова" другото нещо, което не го знаеш... + труд 580 лева е абсурдно. За моя таралясник , съединител с притискател и "онова" нещо, е 370 лева. Най малко 70 лева труд...
А маховик нов нямам идея колко струва на моята кола...
И боксера на импрезата е различен... Ама части? Ами майстори които искат, и знаят да работят по този различен мотор?
По темата: Кое е това нещо, което се сменя при смяна на съединител, и не е притискател, не е феродов диск, не е и маховик ?
Друго по темата: Има начин да се ремонтира демпферния маховик, който е така болезнено скъп... Начина не е сложен, но за да се захване някой с това , е нужен освен повреден махови, а и здрав маховик.
Ремонт на демпферен маховик (от каквато и кола да е), може да се направи до 100 лева.!
Относно съединител+маховик+притискател+"онова" другото нещо, което не го знаеш... + труд 580 лева е абсурдно. За моя таралясник , съединител с притискател и "онова" нещо, е 370 лева. Най малко 70 лева труд...
А маховик нов нямам идея колко струва на моята кола...
И боксера на импрезата е различен... Ама части? Ами майстори които искат, и знаят да работят по този различен мотор?
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
freestyler911 написа:Не, просто нямам време и нерви да ти показвам колко си велик!
По темата: Кое е това нещо, което се сменя при смяна на съединител, и не е притискател, не е феродов диск, не е и маховик ?
Друго по темата: Има начин да се ремонтира демпферния маховик, който е така болезнено скъп... Начина не е сложен, но за да се захване някой с това , е нужен освен повреден махови, а и здрав маховик.
Ремонт на демпферен маховик (от каквато и кола да е), може да се направи до 100 лева.!
Относно съединител+маховик+притискател+"онова" другото нещо, което не го знаеш... + труд 580 лева е абсурдно. За моя таралясник , съединител с притискател и "онова" нещо, е 370 лева. Най малко 70 лева труд...
А маховик нов нямам идея колко струва на моята кола...
И боксера на импрезата е различен... Ама части? Ами майстори ,които искат и знаят да работят по този различен мотор?
freestyler911 написа:Не, просто нямам време и нерви да ти показвам колко си велик!
По темата: Кое е това нещо, което се сменя при смяна на съединител,(без запетая) и не е притискател, не е феродов диск, не е и маховик ?
Друго по темата: Има начин да се ремонтира демпферния маховик, който е така болезнено скъп... Начинът не е сложен, но за да се захване някой с това , е нужен освен повреден махови, но и здрав маховик.
Ремонт на демпферен маховик (от каквато и кола да е), може да се направи до 100 лева.!
Относно съединител+маховик+притискател+"онова" другото нещо, което не го знаеш... + труд 580 лева е абсурдно. За моя таралясник , съединител с притискател и "онова" нещо, е 370 лева. Най малко 70 лева труд...
А маховик нов (в българския език прилагателното е преди съществителното)нямам идея колко струва на моята кола...
И боксерът на импрезата е различен... Ами части? Ами майстори, които искат и знаят да работят по този различен мотор?
_______________________________________________________________________________________________________
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A2-1-4-Turbo ... 1e5aa93b2f
http://cgi.ebay.co.uk/VOLKSWAGEN-POLO-1 ... 3efa186054
Труд = 180лв
____________________________________________________
http://cgi.ebay.de/Zahnriemensatz-VW-PO ... 33592cac23
_____________________________________________________
6N 1.4 AEX
http://cgi.ebay.de/Zahnriemen-Satz-VW-G ... 35a30b32d5
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
ping23 написа:_______________________________________________________________________________________________________
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A2-1-4-Turbo ... 1e5aa93b2f
http://cgi.ebay.co.uk/VOLKSWAGEN-POLO-1 ... 3efa186054
Труд = 180лв
____________________________________________________
http://cgi.ebay.de/Zahnriemensatz-VW-PO ... 33592cac23
_____________________________________________________
6N 1.4 AEX
http://cgi.ebay.de/Zahnriemen-Satz-VW-G ... 35a30b32d5
Ти май не знаеш какво е Маховик!? ))
Линка който си дал е за комплект Съединител, притискател и аксиален лагер(това дето му викаш третото нещо)! До тука добре ... тъй като гледам излиза от порядъка на 240-250лв с доставката - това нещо в България е около 350-500лв на реномирани фирми .. не на някаква измислена гаражно-производтсво! Може и да са качествени, но може и да не са! (както и незнаеш какво ще ти пратят - не само ти пазаруваш от Еbay!)
Отностно комплекта за ремъците - доста общо е написано(Ремък или ремъци, ролка или ролки, обтяжна ролка или ролки - какво ще ти пратят в крайна сметка?) и няма пратка до България - пак греда а и принципно ... Gates правят предимно ремъци!
Та ... то и от България можеш да си купиш Менте части за тия пари - че и по-евтино!
А това за ново тубо за 700лв .. не знам пак къде си го чел - ама е смешно!
А Демпферния маховик - си е скъпо удоволствие - има китове за минаване от Демпферен към обикновен, но и там се прави трудно, а и има много вибрации след това!
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Пазарувам от ebay,много преди ти да знаеш че съществува Постнах го това,защото стряскате хората с някакви цени от порше.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
ping23 написа:Пазарувам от ebay,много преди ти да знаеш че съществува Постнах го това,защото стряскате хората с някакви цени от порше.
Ми не знам ти от кога пазаруваш ... ама аз лично от 2003г. ....
Щом пазаруваш отдавна, трябва да знаеш колко ментета и боклуци има в такъв случай .. а не да подбираш неща по цени ей така .. отгоре отгоре, както и всички други тънкости в този тип пазаруване!!
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Koksan написа:ping23 написа:Пазарувам от ebay,много преди ти да знаеш че съществува Постнах го това,защото стряскате хората с някакви цени от порше.
Ми не знам ти от кога пазаруваш ... ама аз лично от 2003г. ....
Щом пазаруваш отдавна, трябва да знаеш колко ментета и боклуци има в такъв случай .. а не да подбираш неща по цени ей така .. отгоре отгоре, както и всички други тънкости в този тип пазаруване!!
Както казах,когато аз съм пазарувал в Ebay ти не си знаел че съществува.
Спри с глупостите!
По твоятата логика дай да си купиме по една Жигула защото частите са й по евтини
Има защо тди-то да е по скъпо от бензина с 2000лв (поне моето поло беше с толкова по скъпо когато го купих).
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
ping23 написа:
Както казах,когато аз съм пазарувал в Ebay ти не си знаел че съществува.
Спри с глупостите!
По твоятата логика дай да си купиме по една Жигула защото частите са й по евтини
Има защо тди-то да е по скъпо от бензина с 2000лв (поне моето поло беше с толкова по скъпо когато го купих).
Пич ... не ти разбрах въобще логиката с жигулата, а и какво ще рече ... "Стига с тези глупости"
Каква глупост съм написал??? Просто коментирах цените на частити които си посочил, а и още повече аз съм този ... който не веднъж писа за скъпи части .. не за ЕВТИНИ!!!!
Човека пита - заслужава ли си .... коментираме цените .. той преценява дали си заслужава ... в нито един мой пост не съм казал нещо което ДА НЕ Е ВЯРНО!!!
Всеки си преценява по джоба ... ако няма проблем като си купи колата да извади още 3000лв да я направи за каране ... Нека! ако има пари да я поддържа .. НЕКА!
НЕ СЪМ ЗАДЪЛЖИЛ НИКОЙ ДА СИ КУПИ НИЩО!!!!
както споменах .. и аз имам приятели дето си купуват накладки за по 15лв .. ама аз давам 100лв ... всеки сам си преценява и сам си оценява живота!!!
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
"частити"Koksan написа:ping23 написа:
Както казах,когато аз съм пазарувал в Ebay ти не си знаел че съществува.
Спри с глупостите!
По твоятата логика дай да си купиме по една Жигула защото частите са й по евтини
Има защо тди-то да е по скъпо от бензина с 2000лв (поне моето поло беше с толкова по скъпо когато го купих).
Пич ... не ти разбрах въобще логиката с жигулата, а и какво ще рече ... "Стига с тези глупости"
Каква глупост съм написал??? Просто коментирах цените на частити които си посочил, а и още повече аз съм този ... който не веднъж писа за скъпи части .. не за ЕВТИНИ!!!!
Човека пита - заслужава ли си .... коментираме цените .. той преценява дали си заслужава ... в нито един мой пост не съм казал нещо което ДА НЕ Е ВЯРНО!!!
Всеки си преценява по джоба ... ако няма проблем като си купи колата да извади още 3000лв да я направи за каране ... Нека! ако има пари да я поддържа .. НЕКА!
НЕ СЪМ ЗАДЪЛЖИЛ НИКОЙ ДА СИ КУПИ НИЩО!!!!
както споменах .. и аз имам приятели дето си купуват накладки за по 15лв .. ама аз давам 100лв ... всеки сам си преценява и сам си оценява живота!!!
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Koksan написа:ping23 написа:
Както казах,когато аз съм пазарувал в Ebay ти не си знаел че съществува.
Спри с глупостите!
По твоятата логика дай да си купиме по една Жигула защото частите са й по евтини
Има защо тди-то да е по скъпо от бензина с 2000лв (поне моето поло беше с толкова по скъпо когато го купих).
Пич ... не ти разбрах въобще логиката с жигулата, а и какво ще рече ... "Стига с тези глупости"
Каква глупост съм написал??? Просто коментирах цените на частити които си посочил, а и още повече аз съм този ... който не веднъж писа за скъпи части .. не за ЕВТИНИ!!!!
Човека пита - заслужава ли си .... коментираме цените .. той преценява дали си заслужава ... в нито един мой пост не съм казал нещо което ДА НЕ Е ВЯРНО!!!
Всеки си преценява по джоба ... ако няма проблем като си купи колата да извади още 3000лв да я направи за каране ... Нека! ако има пари да я поддържа .. НЕКА!
НЕ СЪМ ЗАДЪЛЖИЛ НИКОЙ ДА СИ КУПИ НИЩО!!!!
както споменах .. и аз имам приятели дето си купуват накладки за по 15лв .. ама аз давам 100лв ... всеки сам си преценява и сам си оценява живота!!!
Последното нещо което ще напиша в тази тема е:След като изказваш мнение пишеш следното-"Според мен дизела не си заслужава защото ................... бензина си заслужава защото. ..........
Както направих аз.
Карал съм поло дизел и бензин и 100% предпочитам дизел по следните причини:
1.Не ми бърка дирктно в джоба веднъж на 3 4 дни (Толкова често зареждах когато карах бензин)
2.Като сметнах разходите излиза че грубо за 5 месеца спестявам 1000лв и ако ще се женя за тая кола
като сменя турбо,маховик и каквото друго според теб ще се наложи да се смени след година и половина ще съм го избил и даже ще съм напред.А дали ще се наложи е божа работа не си ги купуваме от магазина колите.
Сам знаеш че като си купиш дори и бензин можеш да се преебеш.Сменяш маслото и хоп изненадаааааа.
Така че ако трябва да избирам между две коли еднакво подържани и карани дизел и бензин взимам дизела.
3.До късмет е http://www.youtube.com/watch?v=95LWY0n2 ... L&index=14
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Аз неможах да разбера няколко неща от всичката тая каша която написахте:
1.При този двигател ли се налага по-честата смяна на съединител и там другите работи като маховик и прочие... или при повечето дизелови автомобили (след 2000 година)?
2.Само при този дизелов двигател ли частите са толкова скъпи(след 2000 година)?
Щото ако е така по вашата логика то тая кола е ужасно скъпа за поддръжка или по-точно по-новите дизелови автомобили!
3. Ако наистина дизеловите автомобили са толкова скъпи за подръжка, защо ги карат колкова много?
Не споря, че на дизеловия автомогил частите са по-скъпи. Това наистина е така. Но вие искарахте че този двигател е най-големия боклук а бензиновите са направо песен
Заключете тая тема, че ми писна вече бе хора!
1.При този двигател ли се налага по-честата смяна на съединител и там другите работи като маховик и прочие... или при повечето дизелови автомобили (след 2000 година)?
2.Само при този дизелов двигател ли частите са толкова скъпи(след 2000 година)?
Щото ако е така по вашата логика то тая кола е ужасно скъпа за поддръжка или по-точно по-новите дизелови автомобили!
3. Ако наистина дизеловите автомобили са толкова скъпи за подръжка, защо ги карат колкова много?
Не споря, че на дизеловия автомогил частите са по-скъпи. Това наистина е така. Но вие искарахте че този двигател е най-големия боклук а бензиновите са направо песен
Заключете тая тема, че ми писна вече бе хора!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Ако си 100% сигурен че купуваш читав дизел, е по добре. Ще го караш внимателно, сменяш консумативи навреме, нямаш проблеми.За тази операция, колата се закача в сервиз на ваг-ком и си показва километри ала бала.
Вземаш никси или ваското, плащаш съответната сума (или бири) и ти казват , да, купувай, не, не си струва парите. Вариант втори, отиваш купуваш кола от представителството , втора ръка, и в рамките на гаранцията и въртиш 2 смени на маслото (18-20 000 километра), ако има нещо ще се усети!
Ако случиш на кола, пак се примиряваш за повече вибрации, по шумен мотор в ниските обороти и градското каране, както и с по скъпата поддръжка , ремонти и консумативи.
При бензиновата кола. По евтина поддръжка, по евтини консумативи и ремонти, по малко вибрации и шумове. По лесно се познава в какво състояние е двигателя (поне за мене). Няма турбо проблемите, няма проблема с маховика... Няма филтри за твърди частици.... Няма я така скъпата за поправка дизел помпа....
Бензинов автомобил по лесно се избира и намира.Ако ще се кара по 20 000 км. годишно е добре.
Дизел, ако се кара над 30 000 годишно, и ако е голяма кола (за мене дизела е за от бора нагоре...), и се избира бавно без да се бърза и се гледа не на 4 очи а на 1000 .... Щото после може да се окаже таралеж в гащите.! А ако пък е автоматик ... става още по интересно като започва да изключва от скорост....
Вземаш никси или ваското, плащаш съответната сума (или бири) и ти казват , да, купувай, не, не си струва парите. Вариант втори, отиваш купуваш кола от представителството , втора ръка, и в рамките на гаранцията и въртиш 2 смени на маслото (18-20 000 километра), ако има нещо ще се усети!
Ако случиш на кола, пак се примиряваш за повече вибрации, по шумен мотор в ниските обороти и градското каране, както и с по скъпата поддръжка , ремонти и консумативи.
При бензиновата кола. По евтина поддръжка, по евтини консумативи и ремонти, по малко вибрации и шумове. По лесно се познава в какво състояние е двигателя (поне за мене). Няма турбо проблемите, няма проблема с маховика... Няма филтри за твърди частици.... Няма я така скъпата за поправка дизел помпа....
Бензинов автомобил по лесно се избира и намира.Ако ще се кара по 20 000 км. годишно е добре.
Дизел, ако се кара над 30 000 годишно, и ако е голяма кола (за мене дизела е за от бора нагоре...), и се избира бавно без да се бърза и се гледа не на 4 очи а на 1000 .... Щото после може да се окаже таралеж в гащите.! А ако пък е автоматик ... става още по интересно като започва да изключва от скорост....
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Много странно туко що се обадих да си поръчам разни чарколяци за колата и решх да ги попитам дали случайно нямат кит за минаване от демферен маховик към обикновен и познайте VW Polo 1.4TDI
6n2 2000г е с обикновен маховик.Помислих че е станала грешка и дадох още една рама на същото Polo и там обикновен...Звъннах на 3 майстора и те потвърдиха....
6n2 2000г е с обикновен маховик.Помислих че е станала грешка и дадох още една рама на същото Polo и там обикновен...Звъннах на 3 майстора и те потвърдиха....
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Въпрос
Полота 6N /1.4 60кс/ и 6N2 /1.4 60кс/ - една и съща скоростна кутия ли използват ?
Също тия 2 мотора еднакви ли са ?
Полота 6N /1.4 60кс/ и 6N2 /1.4 60кс/ - една и съща скоростна кутия ли използват ?
Също тия 2 мотора еднакви ли са ?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта