Избор на голф..

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
viktorzlatkov
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 11 авг 2013 23:51
Автомобил:
Двигател:

Избор на голф..

Мнениеот viktorzlatkov » Пон 09 сеп 2013 21:40


Здравейте хора значи днес ходихме с баща ми да оглеждаме голфовете.Минахме през авто къщите на Димитровград и Хасково..Първо видяхме GOLF IV ,90 коня ,дизелче (без червено на TDI),2000 година ..Педалите му бяха запазени,но кормилото беше яко изгаряло,салона много зле и беше на 130 000 километра ,и ме се видя невъзможно да е на толкова.Беше с зимни гуми.Цената беше завишена,а не беше сменено нищо..След това имаше още един черен 105 коня бензин,дето ме грабна 2003 година (последната година на IV ките).....След това отидохме на оглед на един S.R. 2000г. видимо изглеждаше добре ,скоростите включваха...Беше обслужен ,а другите не ..Човека се нави да прави намаление.След това пък огледах оферти в cars.И колите там са много по евтини..Та има вариант да отидем на оглед в някой съседен град ,се спазарим с някой пич..Тези търговци по авто-къщите си хакат ~1000-1500 лв в гушата при положение ,че колата няма нищо платено...Друга оферта на баща ми е поло 2003 ,но гледам 55 коня...Т'ва е малко нали? Та какво да избера Полото може ли да се сравнява с Голфа ? И от къде да зимам Голф авто къща или частно лице?Мисълта ми е дали си струват парите по авто къщите.. :beer :love.vwclub

Последна промяна от viktorzlatkov на Пон 09 сеп 2013 22:08, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: Избор на голф..

Мнениеот plamen-roni » Пон 09 сеп 2013 22:05


Бензинов голф 110к.с няма такова животно. Огледай недей да бързаш.Трябва да знаеш какво ти се кара дизел или бензин(на която можеш да и сложиш газ ако няма)А иначе дали е по добре от човек или от автокъща е много дискутиран въпрос и никой не може да ти отговори и двете си имат + и -. Според мен е по добре да е карана в България ще има гражданска,винетка,гуми,акумулатор,може би ще е и обслужена(това са само предположения но всичко това е един чувал с пари).Купиш ли я от автокъща стартово започваш с регистрация която ти е 500лв. и от там на хорото за обслужване,гуми и т.н.


viktorzlatkov
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 11 авг 2013 23:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на голф..

Мнениеот viktorzlatkov » Пон 09 сеп 2013 22:08


plamen-roni написа:Бензинов голф 110к.с няма такова животно. Огледай недей да бързаш.Трябва да знаеш какво ти се кара дизел или бензин(на която можеш да и сложиш газ ако няма)А иначе дали е по добре от човек или от автокъща е много дискутиран въпрос и никой не може да ти отговори и двете си имат + и -. Според мен е по добре да е карана в България ще има гражданска,винетка,гуми,акумулатор,може би ще е и обслужена(това са само предположения но всичко това е един чувал с пари).Купиш ли я от автокъща стартово започваш с регистрация която ти е 500лв. и от там на хорото за обслужване,гуми и т.н.

Да, извинявам се за грешката Golf 4,1.6,16V,105 коня :)


zak14
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 12 юни 2013 17:40
Автомобил: VW Golf MK6
Двигател: TDI
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на голф..

Мнениеот zak14 » Пон 09 сеп 2013 22:20


Здравей приятел. Прав е колегата по горе, че те е ориентирал първо бензин или дизел желаеш. Понеже спомена 1,9 ТДИ, 90 к.с., аз съм с този двигател. Мега стегнат и икономичен двигател. Ако всичко ти е наред, разход от 5 ( смесен) ти пасва напълно. Бензиновите са с близо 2- 3 л. по-висок разход.Купувайки от автокъща, имай вредвид едни 1000 лв. веднага за ремъци, масла, КАТ и т.н. Зависи и какво търсиш, разбира се. Ако е икономичност, определено дизеловия с риск да бъда нападнат от колеги. Виж също и 110 к.с от същия мотор. Аз съм доволен. Успех и не бързай. Просто като съвет, замисли се да си вземеш регистриран автомобил. Там спестяваш едни 350 лв. Успех.


Потребителски аватар
dido_81
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 11:21
Автомобил: VW Golf 4 FSI
Двигател: BAD 2002
Местоположение: Варна

Re: Избор на голф..

Мнениеот dido_81 » Вто 10 сеп 2013 7:56


само искам да кажа на колегата,че има бензинов голф 110 к.с.- 1.6 16v FSI!!!успех в избора... :th_up


Потребителски аватар
Th3_ghost
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 05 яну 2013 16:11
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: 1.6 AKL
Местоположение: Разград

Re: Избор на голф..

Мнениеот Th3_ghost » Вто 10 сеп 2013 8:06


dido_81 написа:само искам да кажа на колегата,че има бензинов голф 110 к.с.- 1.6 16v FSI!!!успех в избора... :th_up


Да има,но в последствие ако реши да му слага газ няма да може,заради бензиновите инжектори,които се намират в самите цилиндри.


Потребителски аватар
Deroni
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на голф..

Мнениеот Deroni » Вто 10 сеп 2013 11:25


plamen-roni написа:Бензинов голф 110к.с няма такова животно. Огледай недей да бързаш.Трябва да знаеш какво ти се кара дизел или бензин(на която можеш да и сложиш газ ако няма)А иначе дали е по добре от човек или от автокъща е много дискутиран въпрос и никой не може да ти отговори и двете си имат + и -. Според мен е по добре да е карана в България ще има гражданска,винетка,гуми,акумулатор,може би ще е и обслужена(това са само предположения но всичко това е един чувал с пари).Купиш ли я от автокъща стартово започваш с регистрация която ти е 500лв. и от там на хорото за обслужване,гуми и т.н.

има 1,6 FSI 110 коня.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на голф..

Мнениеот xploda » Вто 10 сеп 2013 12:48


viktorzlatkov написа:Т'ва е малко нали?


Прекалено малко е и става само и единствено за градско и за супер спокоен човек, пенсионер например. Забрави за каквото и да е ръчкане или извънградско с такава мишка.

viktorzlatkov написа:Та какво да избера


Вейрон например :mhihi
Пиши някакъв бюджет, за какво ще се използва предимно колата, предпочитания откъм гориво да могат да те насочат колегите малко по-адекватно.

viktorzlatkov написа:Полото може ли да се сравнява с Голфа ?


Не, ПОЛОвера е по-малка кола от голфа.

viktorzlatkov написа:от къде да зимам Голф авто къща или частно лице?


Частно лице и по възможност да не е "нов внос, обслужен, всичко сменено, качваш се и караш". За мен идеалния вариант е от човек, който я има поне от година-две и я е ползвал за лична, не служебна.

viktorzlatkov написа:Мисълта ми е дали си струват парите по авто къщите


Ни най-малко. Да вземеш кола от автокъща е същото, като да чукаш проститутка без кондом - от 1000 човека само на няколко ще им се размине без "последствия" :mhihi


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Избор на голф..

Мнениеот IRRITATING » Вто 10 сеп 2013 12:53


От частно лице да не е по различно В България се кара до разпад без да се прави нищо и малко преди да се разпадне се продава Здравите коли хората си ги карат


viktorzlatkov
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 11 авг 2013 23:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на голф..

Мнениеот viktorzlatkov » Вто 10 сеп 2013 13:09


xploda написа:
viktorzlatkov написа:Т'ва е малко нали?


Прекалено малко е и става само и единствено за градско и за супер спокоен човек, пенсионер например. Забрави за каквото и да е ръчкане или извънградско с такава мишка.

viktorzlatkov написа:Та какво да избера


Вейрон например :mhihi
Пиши някакъв бюджет, за какво ще се използва предимно колата, предпочитания откъм гориво да могат да те насочат колегите малко по-адекватно.

viktorzlatkov написа:Полото може ли да се сравнява с Голфа ?


Не, ПОЛОвера е по-малка кола от голфа.

viktorzlatkov написа:от къде да зимам Голф авто къща или частно лице?


Частно лице и по възможност да не е "нов внос, обслужен, всичко сменено, качваш се и караш". За мен идеалния вариант е от човек, който я има поне от година-две и я е ползвал за лична, не служебна.

viktorzlatkov написа:Мисълта ми е дали си струват парите по авто къщите


Ни най-малко. Да вземеш кола от автокъща е същото, като да чукаш проститутка без кондом - от 1000 човека само на няколко ще им се размине без "последствия" :mhihi

Много як начин на изказване имаш! Много ме кефи ! :D Макса ми е 4.5 - 5 хиляди.. От към гориво предпочитания нямам вече..Бях решен да е бензин ,а вече не знам..Много проблеми пишете на тия бензини с скоростната кутия....Колата ще ми трябва да ходя с нея до Пловдив ..Димитровград - Пловдив всяка седмица.. Баща ми ме мята на Golf тъй като сме големи фенове и двамата..Опелите не ме радват грам..Той кара пасат от 2000 г. ,аз ще съм на голф.И аз го карам пасата де TDI 131...Че и голфа ми е мечта от малък.. :D Затва и карах курсовете за шофьор отново на голф.. :D 90 коня TDI.. Голям фен съм им няма как да не ми е първата кола голфче ;D


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на голф..

Мнениеот xploda » Вто 10 сеп 2013 14:22


IRRITATING написа:От частно лице да не е по различно В България се кара до разпад без да се прави нищо и малко преди да се разпадне се продава Здравите коли хората си ги карат


Не съм съгласен. Гаранция, че колата ще е читава няма, тва е факт. Даже и в магазина вече се циганят за всяко нещо и гледат да те оскубят при все, че колата е нова и в гаранция. Дето се казва кола и жена се взимат на късмет. Е, да, ама шанса да случиш на кола, взета от частно лице е много по-голям, отколкото с кола, взета от автокъща. Като казах частно лице, ненапразно уточних от човек, който я има поне от година две, а не хора, които се занимават с внос на коли, но не са автокъщи. Най-малкото ще е регистрирана и с платени там екотакси, данъци и т.н.

viktorzlatkov написа:Макса ми е 4.5 - 5 хиляди..

Голф 4, Пасат 5, Бора, Октавиа 1, А3, А4, Толедо 2, Леон 1, макс 2000-та година. Всичко от ВАГ групата т.е. отдолу всичко им е еднакво на отделните модели, само външно се различават. Пасата и А4-ката са с по многото халуминиеви носачи. Всички носачи + труда = 1000+ лв. При всеки държи различно. Някои карат 100 000км. с един комплект, други на 30 000км. сменят. Ако караш, като пенсионер и намаляш до 10км./ч на всяка незначителна неравност(не дупка) може верно да си откараш до 100 000км. с един комплект носачи :mhihi
Голфа, А3-ката, Октавиата, Бората, Леона и Толедото са все голфове отдолу. Толедото, Бората и Октавията ги брой за голфове с багажници. Нямаш го скъпото окачване.
От всички тези коли, ако искаш да ти е тънко гледаш да са с 1.8(по-малките не ти трябват) двигателя без турбо, 125 катъра къде е. За газ е идеален. Всички останали бензинови двигатели също се газифицират, но са по-скъпи за поддръжка, защото са вече V образни, като това е и причина за по-голям разход, като цяло. 1.8 турбинирания би бил идеалния за газ....като нов :mhihi Щото да го вземеш сега един господ знае колко живот има останал в турбината. Ново CHRA за турбото 250 евра с доставката. Отделно трябва да го свалиш, някой да ги смени нещата и да ги балансира. За щастие вече има кадърни турбо сервизи, разбиращи си от работата, та цялата дандания ще ти се върже около 800лв. ГИ - обикновено до 150к.с. кола и 4 цилиндъра - 800лв. Хубаво ГИ за 4 цилиндъра 1100-1300лв. За 5-6 цилиндъра 2200-2300лв.
Ролки, ремъци, филтри за 1.8 - към 300лв. За труд поне 100лв. Отделните части - на идентични цени с тези на БМВ и Мерджан, което лично на мен не ми харесва.
Дизелите. 131, 150, 116 к.с. и мисля 101 имаше един, та тези са ти помпа-дюза моторите. Водят се здрави, но на тези години колко от здравето им ще е останало никой не знае. Ремонта - 4 цифрен за нови части.
Всички мотори са с турбини. По принцип са по-скъпи, но можеш да минеш по-тънко само със смяна на CHRA, което е идентично на смяна на цяла турбина. Тези с променлива геометрия трябва да ги чистиш всяка година или на определени километри, зависи колко караш. Евентуален сериозен проблем - ГНП-тата. Пак сериозна цифра. Отделно всичко що е с турбо има голям шанс да е чипосано или да е било чипосано. Възможни сериозни ремонти за сериозни пари.

viktorzlatkov написа:Много проблеми пишете на тия бензини с скоростната кутия....


Тва важи за 1.6 и то някои модификации. Потърси във форума, че тези не ги знам наизуст. Реално обаче, за твоите цели такива малки двигатели не ти трябват.

viktorzlatkov написа:Колата ще ми трябва да ходя с нея до Пловдив ..Димитровград - Пловдив всяка седмица..

1.8 125 к.с. е твоят мотор ми се струва.

viktorzlatkov написа:Голям фен съм им няма как да не ми е първата кола голфче ;D


Аз така навремето си виках и тръгнах за Сивик, па си взех голф. После повторих и потретих, а преди два месеца тръгнах за Г4, па си взех Сивик :mhihi Та мисълта ми е не бързай и не казвай голяма дума. Щото и мен ВАГ групата много ми харесва, но са си overpriced цените както и да го погледнеш. 5000лв. за 13-14г. кола :no На мен ми се виждат множко. То си ми личи и по избора де, но все пак Сивика го взех за под 3 макарона. Пак 99г. с клима, ел. стъкла и огледала, 2 зимни гуми на 1 сезон и т.н. За подобен голф или еквивалента му трябваше да се изръся около 4 бона за нов внос т.е. нерегистриран. Частите на цвика учудващо и за мен по-ниски с едно 25-30% от голфските, а разхода отново учудващ за мен е като на дизел + 2л. :eek
Не казвам, че цвика е най-добрата кола, просто има много алтернативи на голфОт и производните му :c020


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Избор на голф..

Мнениеот Freakylol » Вто 10 сеп 2013 15:37


xploda, има по 320лв клиентска цена цялата предница за пасат/а4 вече, не го плаши така :mhihi Но като цяло пасат няма нищо общо с а4 по-скоро с а6 има общо. Много по-просторна и широка е от тясната а4ка.. която както каза колегата за мен е а3 с багажник, нищо, че е на друга платформа.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на голф..

Мнениеот xploda » Вто 10 сеп 2013 15:49


Freakylol написа:xploda, има по 320лв клиентска цена цялата предница за пасат/а4 вече, не го плаши така :mhihi Но като цяло пасат няма нищо общо с а4 по-скоро с а6 има общо. Много по-просторна и широка е от тясната а4ка.. която както каза колегата за мен е а3 с багажник, нищо, че е на друга платформа.


Аз само за окачването казах, че е еднакво. А6 е ясно, че е по-по от пасатор, ама А6-ца за 5 макарона...
320 за цяла предница, ма какви? Много евтино ми се вижда, даже и турските комплекти са по 500лв. Ние взимахме на колега с А4 Август месец с отстъпките за 710 ли беше 720 ли, нещо такова, ама си бяха TRW-та де.


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Избор на голф..

Мнениеот Freakylol » Вто 10 сеп 2013 17:35


От Пловдив знам, че идват.. нещо с К почваше. Вече 4 коли знам с такова окачване, едното е даже 1 година с него без проблеми, но всичко е относително.


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Избор на голф..

Мнениеот Freakylol » Вто 10 сеп 2013 17:36


От Пловдив знам, че идват.. нещо с К почваше. Вече 4 коли знам с такова окачване, едното е даже 1 година с него без проблеми, но е относително кога ще се предаде било скъпо или евтино окачване.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта