


Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Здравейте колеги. На път съм да си закупя Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4. Какво Ви е мнението. Да поясня колата е на 170 х. км. закупена от VW представителство в Италия и обслужвана там. По номера на рамата проверих тук пак чрез VW и те потвърдиха километрите. Също казаха, че е сменена водната помпа около 120 х.км. и ремъка на ангренажа без ролките. Моля кажете мнението си. Както и къде им е слабото място.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
"слабото" място им е некачественото гориво както на всеки по-съвременен дизел . ако сипваш читава нафта , добавка и масло не би следвало да имаш проблем при тези километри.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 16 апр 2012 14:25
- Автомобил: Passat b7 2.0 TDI
- Двигател: 2012 CFFB
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
На тези години и километри, ангренажния комплект не би трябвало да е сменян. По сервизна книга първата смяна е на 210 000. Иначе моята кола е същата с изключение на 4Х4 и за 4 години и 90 000 км съм сменял само тампони по окачването отпред.
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
nuHu3 написа:На тези години и километри, ангренажния комплект не би трябвало да е сменян. По сервизна книга първата смяна е на 210 000. Иначе моята кола е същата с изключение на 4Х4 и за 4 години и 90 000 км съм сменял само тампони по окачването отпред.
От Фолксваген така казаха, че е сменена помпата и ремъка. Предполагам, че е протекла. За смяната на 210 000 км. също потвърдиха. Скъпили са тампоните? С какво масло следва да се кара.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 16 апр 2012 14:25
- Автомобил: Passat b7 2.0 TDI
- Двигател: 2012 CFFB
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Сменил съм задните тампони на предните носачи. В Хоби Кар ми отказаха смяна по гаранция и ми казаха цена около 300 лв за части и труд. В Бургаското представителство ми уважиха гаранцията. Виждам, че си от Русе та да знаеш за тукашния сервиз. Иначе маслото е 5w30 по стандарт 507.00. В опаковка VAG литъра е около 60лв. В опаковка на Castrol мисля че беше около 40
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Взимай я веднага.
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
donMaranzano написа:Взимай я веднага.
Благодаря Ви колеги. Първоначалното впечатление е добро. Тихо работи и добре ускорява. Само че няма резервна гума 17 цола. Обясниха, че така излизали от представителството. Мисля да я взема. Сега карам Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. и съм доволен. Реших минавам на по-горен клас . Още веднъж благодаря и ще пиша.
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
nuHu3 написа:Сменил съм задните тампони на предните носачи. В Хоби Кар ми отказаха смяна по гаранция и ми казаха цена около 300 лв за части и труд. В Бургаското представителство ми уважиха гаранцията. Виждам, че си от Русе та да знаеш за тукашния сервиз. Иначе маслото е 5w30 по стандарт 507.00. В опаковка VAG литъра е около 60лв. В опаковка на Castrol мисля че беше около 40
Нямам впечатление от сервиза.
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Nikol99 написа:donMaranzano написа:Взимай я веднага.
Благодаря Ви колеги. Първоначалното впечатление е добро. Тихо работи и добре ускорява. Само че няма резервна гума 17 цола. Обясниха, че така излизали от представителството. Мисля да я взема. Сега карам Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. и съм доволен. Реших минавам на по-горен клас . Още веднъж благодаря и ще пиша.
Колега, слушай сега какво ти казвам аз. Няма гаранция за нищо в този живот. Моята е подбирах и е абсолютно реална с реални км на 218 000, но си гори масло от порядъка на 600мл на 1000 км.Писах имейл до VW, те нали са си долни курви ми отговориха, че е нормално до 1 литър. Лъжат копелета, да си прикрият дефектите. Така, че гаранция за нищо няма. Това, което зависи от теб си го направил, реални км.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4





-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
polovera_9n3 написа: Направо не доумявам- че и от ФВ го давали нормално
Доста активен си във форума,би трябвало да знаеш това нещо.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Сега чак научавам.... Досега единствената кола с разход на масло над литър на 1000 км, която съм карал без течове от мотора беше една Х5 ца 3.0 бензин. Лапаше към 2 кила на 1000км. тя вече е история. История ще стане и полото, ако докара такъв разход. 
Има в завода, в който работя един тигуан 2.0тди 2012. И той не гори и грам масло. Друг колега пак от завода с кади тди 2008ма- и той на 15 000 сменя без да долива и грам, а нивото си е на макс от смяна до смяна. Колегата Хаху с б5 от 1999 - и той не долива.... затова ми стана чудно....

Има в завода, в който работя един тигуан 2.0тди 2012. И той не гори и грам масло. Друг колега пак от завода с кади тди 2008ма- и той на 15 000 сменя без да долива и грам, а нивото си е на макс от смяна до смяна. Колегата Хаху с б5 от 1999 - и той не долива.... затова ми стана чудно....

- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
BWM и те си лапат доста масло.Ремонтът не е много скъп. Има няма грубо около 800 лева и всичко заспива. Колкото един демпферен маховик, че и по-малко.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Колеги какви BMWта , какви X5ци какви 5 лева ?! Защо му засирате темата но човека с това колко десетки литра масло ви харчат 15 годишните дръгели и какво е останало по тях дето не сте сменяли ... Дали му дреме на фара ? Отворете си отделна тема и там си се оплаквайте на воля.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Хубава кола, но си договори максимално ниска цена. Б7 се обезценява адски бързо и проблема не е дизелгейт. 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта