Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Nikol99 » Пон 07 мар 2016 16:35


Здравейте колеги. На път съм да си закупя Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4. Какво Ви е мнението. Да поясня колата е на 170 х. км. закупена от VW представителство в Италия и обслужвана там. По номера на рамата проверих тук пак чрез VW и те потвърдиха километрите. Също казаха, че е сменена водната помпа около 120 х.км. и ремъка на ангренажа без ролките. Моля кажете мнението си. Както и къде им е слабото място.




Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот stoev87 » Вто 08 мар 2016 9:28


"слабото" място им е некачественото гориво както на всеки по-съвременен дизел . ако сипваш читава нафта , добавка и масло не би следвало да имаш проблем при тези километри.


nuHu3
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 16 апр 2012 14:25
Автомобил: Passat b7 2.0 TDI
Двигател: 2012 CFFB
Местоположение: Ruse

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот nuHu3 » Вто 08 мар 2016 9:31


На тези години и километри, ангренажния комплект не би трябвало да е сменян. По сервизна книга първата смяна е на 210 000. Иначе моята кола е същата с изключение на 4Х4 и за 4 години и 90 000 км съм сменял само тампони по окачването отпред.


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Nikol99 » Вто 08 мар 2016 9:42


nuHu3 написа:На тези години и километри, ангренажния комплект не би трябвало да е сменян. По сервизна книга първата смяна е на 210 000. Иначе моята кола е същата с изключение на 4Х4 и за 4 години и 90 000 км съм сменял само тампони по окачването отпред.


От Фолксваген така казаха, че е сменена помпата и ремъка. Предполагам, че е протекла. За смяната на 210 000 км. също потвърдиха. Скъпили са тампоните? С какво масло следва да се кара.


nuHu3
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 16 апр 2012 14:25
Автомобил: Passat b7 2.0 TDI
Двигател: 2012 CFFB
Местоположение: Ruse

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот nuHu3 » Вто 08 мар 2016 9:53


Сменил съм задните тампони на предните носачи. В Хоби Кар ми отказаха смяна по гаранция и ми казаха цена около 300 лв за части и труд. В Бургаското представителство ми уважиха гаранцията. Виждам, че си от Русе та да знаеш за тукашния сервиз. Иначе маслото е 5w30 по стандарт 507.00. В опаковка VAG литъра е около 60лв. В опаковка на Castrol мисля че беше около 40


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот donMaranzano » Вто 08 мар 2016 11:16


Взимай я веднага.


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Nikol99 » Вто 08 мар 2016 14:45


donMaranzano написа:Взимай я веднага.



Благодаря Ви колеги. Първоначалното впечатление е добро. Тихо работи и добре ускорява. Само че няма резервна гума 17 цола. Обясниха, че така излизали от представителството. Мисля да я взема. Сега карам Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. и съм доволен. Реших минавам на по-горен клас . Още веднъж благодаря и ще пиша.


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Nikol99 » Вто 08 мар 2016 14:47


nuHu3 написа:Сменил съм задните тампони на предните носачи. В Хоби Кар ми отказаха смяна по гаранция и ми казаха цена около 300 лв за части и труд. В Бургаското представителство ми уважиха гаранцията. Виждам, че си от Русе та да знаеш за тукашния сервиз. Иначе маслото е 5w30 по стандарт 507.00. В опаковка VAG литъра е около 60лв. В опаковка на Castrol мисля че беше около 40


Нямам впечатление от сервиза.


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот donMaranzano » Вто 08 мар 2016 14:57


Nikol99 написа:
donMaranzano написа:Взимай я веднага.



Благодаря Ви колеги. Първоначалното впечатление е добро. Тихо работи и добре ускорява. Само че няма резервна гума 17 цола. Обясниха, че така излизали от представителството. Мисля да я взема. Сега карам Пасат 1,9 ТДИ 110 к.с. и съм доволен. Реших минавам на по-горен клас . Още веднъж благодаря и ще пиша.


Колега, слушай сега какво ти казвам аз. Няма гаранция за нищо в този живот. Моята е подбирах и е абсолютно реална с реални км на 218 000, но си гори масло от порядъка на 600мл на 1000 км.Писах имейл до VW, те нали са си долни курви ми отговориха, че е нормално до 1 литър. Лъжат копелета, да си прикрият дефектите. Така, че гаранция за нищо няма. Това, което зависи от теб си го направил, реални км.


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 08 мар 2016 15:03


:eek какъв е тоя разход на масло бе колеги :banghead :banghead :banghead в друга тема за прокълнатия голф- на 500 грама на 1000 - доволен, сега 600 на 1000..... Моята за 10 - 11 000 не гори и грам, никога не съм доливал и капка.... Ако започне да го лапа маслото-повече от литър за 10 000км- веднага пълен основен ремонт на мотора, или смяна на колата.... Направо не доумявам- че и от ФВ го давали нормално :screwy


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13396
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 08 мар 2016 15:22


polovera_9n3 написа: Направо не доумявам- че и от ФВ го давали нормално :screwy

Доста активен си във форума,би трябвало да знаеш това нещо.


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 08 мар 2016 15:30


Сега чак научавам.... Досега единствената кола с разход на масло над литър на 1000 км, която съм карал без течове от мотора беше една Х5 ца 3.0 бензин. Лапаше към 2 кила на 1000км. тя вече е история. История ще стане и полото, ако докара такъв разход. :beer
Има в завода, в който работя един тигуан 2.0тди 2012. И той не гори и грам масло. Друг колега пак от завода с кади тди 2008ма- и той на 15 000 сменя без да долива и грам, а нивото си е на макс от смяна до смяна. Колегата Хаху с б5 от 1999 - и той не долива.... затова ми стана чудно.... :dontknow


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот donMaranzano » Вто 08 мар 2016 15:54


BWM и те си лапат доста масло.Ремонтът не е много скъп. Има няма грубо около 800 лева и всичко заспива. Колкото един демпферен маховик, че и по-малко.


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот stoev87 » Вто 08 мар 2016 16:23


Колеги какви BMWта , какви X5ци какви 5 лева ?! Защо му засирате темата но човека с това колко десетки литра масло ви харчат 15 годишните дръгели и какво е останало по тях дето не сте сменяли ... Дали му дреме на фара ? Отворете си отделна тема и там си се оплаквайте на воля.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот hooligan_sk » Вто 08 мар 2016 16:52


Хубава кола, но си договори максимално ниска цена. Б7 се обезценява адски бързо и проблема не е дизелгейт. :th_up



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта