VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
При мен се отваря линка.А съм гледал в тубата Руснаците как подават с кабели от акумулатора директно на моторите.Ама това не го препоръчвам!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ето как се прави....
- speedermarto
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 20 юни 2012 12:06
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: ALH
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги.
Колата за градско каране е супер. Върви чудесно, пуши приемливо разхода е приличен (сега лятото с климатик и градско каране към 7,5 - 8).
Като я опъна на магистрала върви до 140 с мъка до 150 и заглъхва и не върна ли газта забива и минава в limp mode. Гася паля и се оправя. Актуатора се движи правилно, не е ръждив. Най-вероятно не е задръстена геометрия тъй като дори и на 3-та с пълна газ не забива и няма симптоми за пренадув (до колкото мога да преценя).
Записва 17958 - Charge Pressure: Control Deviation
Сменени са: всички филтри, вакуум резервоар(че беше със сцепен щуцер), всички вакуум маркучи, нов N75 pierburg. Почистен е ЕГР, водородно почистване на мотора (до колко има ефект не знам, но май върви повече) и е деактивиран ЕГР през ваг ком.
Идеи?
Цяла зима под 10/100 не е падала даже към 11 често. Доста колеги виждам с такива разходи та дали е нормално или си имам проблеми с колата?
Направих 2 лога на 3-та от 1500 до 4000 оборота.
Колата за градско каране е супер. Върви чудесно, пуши приемливо разхода е приличен (сега лятото с климатик и градско каране към 7,5 - 8).
Като я опъна на магистрала върви до 140 с мъка до 150 и заглъхва и не върна ли газта забива и минава в limp mode. Гася паля и се оправя. Актуатора се движи правилно, не е ръждив. Най-вероятно не е задръстена геометрия тъй като дори и на 3-та с пълна газ не забива и няма симптоми за пренадув (до колкото мога да преценя).
Записва 17958 - Charge Pressure: Control Deviation
Сменени са: всички филтри, вакуум резервоар(че беше със сцепен щуцер), всички вакуум маркучи, нов N75 pierburg. Почистен е ЕГР, водородно почистване на мотора (до колко има ефект не знам, но май върви повече) и е деактивиран ЕГР през ваг ком.
Идеи?

Цяла зима под 10/100 не е падала даже към 11 често. Доста колеги виждам с такива разходи та дали е нормално или си имам проблеми с колата?
Направих 2 лога на 3-та от 1500 до 4000 оборота.
- Прикачени файлове
-
- logs.rar
- (1.87 KиБ) Свален 76 пъти
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега,турбината не може да достигне искания надув.Провери пак маркучетата ,да не сте ги объркали при смяната.Пуши ли черно?Прегледай турбо пътищата за пробив
- speedermarto
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 20 юни 2012 12:06
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: ALH
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Припушва нормално. Като бях на 4.0 порция почти не пушеше. Сега съм на 3.0 и припушва леко, но нищо необичайно. Гледах схемата на вакумите изглеждат ми правилно подредени... За турбо пътищата ще разследвам утре, благодаря за съвета!
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Като запалиш,вакуума успява ли да дръпне докрай лоста?.Вакуум помпата как е?Спирачките добри ли са.Провери внимателно маркучетата
- speedermarto
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 20 юни 2012 12:06
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: ALH
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Одеве я гледах. Тегли си до долу лостчето без да запецва. Нямам драма със спирачките. Маркучетата са всичките нови и влизат доста трудно на щуцерите. Мистерията е голяма... Заради теб сега се съмнявам в турбо пътя. Да не изпуска кулера от дупка или някой маркуч. Бая разглабяне е за да стигна до него, но ще разследвам.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, имам проблем с VCDS 12.12. Преди седмица опитах да направя диагностика и ми даваше няква грешка, вече не помня каква,но нещо от сорта, да се свържа със съплайъра... реших да преинсталирам всичко, сложих програмата на ново, слагам си от Контрол Панела Порт 1,2,3,4, каквото реша, тръгвам да тествам -Port status OK, Interface Not Found, опитах се да ъпдейтна драйвера на кабела от папката - Ross-Tech, уж го ъпдейтва, нищо. Отивам до колата, слагам на контакт, пак е Not Found... дали кабела е заминал или нещо се е оплескало? С Windows 10 съм, с последни ъпдейти...
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги! Станах собственик на VW Touran 1.9 TDI 105 к.с.. Взех колата с грешка за DPF-a. Реших да активирам регенерацията с vcds-то обаче не приема кодовете. Не иска да се стартира процеса, също така пробвах и с Delphi но същата работа. На какво може да се дължи това?
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Моля някой да обясни по подробно тая таблица, че нищо не разбирам... не ми излиза long coddinga..какво е term 15 ON term 58 OFF ???Целта ми е да си включа needle test.. ??
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
терм 15 (ON ) е когато завъртиш ключa на КОНТАКТ позиция.
Лонг кодинг явно нямаш в софтуера на колата за този контролер
needle мисля че са стрелките
scales е скалата под стрелките
тук може да си избереш от тази кодировка като дадеш на контакт кое да ти свети ( стрелките , скалата или и двете )
Това което търсиш за тест на стрелките е в 17 Инструменти OUTPUT TEST
Успех
Лонг кодинг явно нямаш в софтуера на колата за този контролер
needle мисля че са стрелките
scales е скалата под стрелките
тук може да си избереш от тази кодировка като дадеш на контакт кое да ти свети ( стрелките , скалата или и двете )
Това което търсиш за тест на стрелките е в 17 Инструменти OUTPUT TEST
Успех
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Всъщност това, което търси колегата е 1. Евентуално 6 ако има датчик за нивото на течността за чистачки.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 02 юни 2017 12:45
- Автомобил: VW Passsat
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
От близо 2 месеца ми свети лампата "engine light on" на Passat 6 FSI и вчера и направих диагностика с VCDS (Release 12.12) и ми показа посочената грешката по-долу.
До колкото е разбрах: "задна ламбда сонда е изгоряла и има нужда от смяна?".
Дали някой, може да потвърди, че правилно съм разбрал грешката "изплюта" от VAG-COM-a?
До колкото е разбрах: "задна ламбда сонда е изгоряла и има нужда от смяна?".
Дали някой, може да потвърди, че правилно съм разбрал грешката "изплюта" от VAG-COM-a?
Код: Избери всички
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 06F 906 056 GN HW: Hardware No
Component and/or Version: MED9.5.10 G00 3369
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00101 470 71265
VCID: 7BF511673A10BBC6C11-802E
1 Fault Found:
008342 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1
P2096 - 002 - Too Lean - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 31.4 %
Speed: 3.0 km/h
Temperature: 84.0°C
Readiness: 0000 0001
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта