VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
По хоризонталата на графиката е температурата на горивото в градуси по Фаренхайт, а по вертикалата е моментра на впръскване в минути от ъгловия градус преди горна мъртва точка.
Мястото където се пресичат двете жълти линии трябва да е между зелената и червената линия. За предпочитане близо и малко над синята.
Мястото където се пресичат двете жълти линии трябва да е между зелената и червената линия. За предпочитане близо и малко над синята.
- ВладимирЗахариев
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 16 дек 2015 9:15
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: AGR 1998
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Благодаря за бързите отговори, колеги!
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Може и така:
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ако е така --- има ли зор. Така я оставихме / уж палела по лесно ---- AHF
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, как се гледат живи данни през VCDS?
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Така, аванса е много голям(too advanced). Нагласете го максимум до зелената линия.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
swifter написа:Така, аванса е много голям(too advanced). Нагласете го максимум до зелената линия.
някой може ли да обясни + и - или до какво води това ( голям аванс ) . Може ли да се кара така и влия ли на нещо ?
Мерси
- nikolay_ss
- Мнения: 1127
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Двигателя ще ти дрънчи повече като си в предварение, може и завишен разход да имаш, но не съм сигурен за разхода, според мен за AHF най-добре е да е около 55-60.
- ВладимирЗахариев
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 16 дек 2015 9:15
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: AGR 1998
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги,
Карам голф4 1998ма 90к.с. тди AGR.
Прикачвам ви Лог-файла, който направих онзи ден.
След 3000об. на 4-та наби муцуна онзи ден.
Даде грешка:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Readiness: N/A
Дайте идеи каква може да е причината. Аз имам нещо впредвид,
но не съм сигурен и ми се ще още някое друго мнение.
Благодаря ви предварително!
Поздрави,
Захариев
Карам голф4 1998ма 90к.с. тди AGR.

Прикачвам ви Лог-файла, който направих онзи ден.
След 3000об. на 4-та наби муцуна онзи ден.


00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Readiness: N/A
Дайте идеи каква може да е причината. Аз имам нещо впредвид,

Благодаря ви предварително!
Поздрави,
Захариев

- emanuil.stankov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 22 авг 2016 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 21:05
- Автомобил: VW JETTA TDI
- Двигател: CFF 2011
- Местоположение: London
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
За първата, дръпнато от нета:Пренадува турбото, възможни причини-връзки по маркучите,управление на турбината, клапан N75,
За второто- бутон за стъклото предна лява врата.
За второто- бутон за стъклото предна лява врата.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 05 фев 2018 21:27
- Автомобил: VW Golf 5 Plus
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, карам Golf 5 Plus 2008 , имам следната грешка , но не разбирам , моля за помощ.....
- Прикачени файлове
-
- 27720786_1823963310949884_1349506563_n.jpg (69.66 KиБ) Видяна 1758 пъти
-
- 27720736_1823963324283216_1997068596_n.jpg (76.59 KиБ) Видяна 1758 пъти
-
- 27848012_1823963307616551_464325670_n.jpg (59.52 KиБ) Видяна 1758 пъти
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
emanuil.stankov написа:Колеги помагайте колата е голф 4 1.9 101кс. ПД
https://imgur.com/a/mvTc4
https://imgur.com/a/Y1Ldm
За втората грешка - платката под бутоните за управление на стъклата от шофьорската врата подава грешни сигнали към комфорт модула. В най-добрия случай се е зацапала и иска чистене, а в най-лошия графитените подложки които опират по платката когато натискаш бутоните са се износили. В този случай най-добре смени всички бутони (те вървят заедно в пакет). В олх-а се продават за по 10-15 лв. Аз скоро си взех и съм доволен.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 09 май 2016 10:54
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1_9 TDI AFN
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
Чудя се дали са нормални стойностите на дебитомера, все си мисля, че не е наред :
https://goo.gl/q3dT7H
Става въпрос Пасат б5 1.9 тди афн . Ако случайно не знаете, тук на log.malonetuning.com може да качите лог файл от програмата и ви създава хубавата графика.
Чудя се дали са нормални стойностите на дебитомера, все си мисля, че не е наред :
https://goo.gl/q3dT7H
Става въпрос Пасат б5 1.9 тди афн . Ако случайно не знаете, тук на log.malonetuning.com може да качите лог файл от програмата и ви създава хубавата графика.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
в движение ли го направи Лога --- че нещо много играят стойносите :)
П.С .... като се ориентирах по графиката май си форсирал на място и изглежда дава нужните стойности.
По -добре да правиш лог в движение и педала да е на ламарина от 1500 оборота до 4000
П.С .... като се ориентирах по графиката май си форсирал на място и изглежда дава нужните стойности.
По -добре да правиш лог в движение и педала да е на ламарина от 1500 оборота до 4000
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта