Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот dlug » Сря 30 окт 2013 11:43


teac написа:... Ако не се е оправило със смяна на копчето, презапой другия краий на кабелите към платката...

Аз лично препоръчвам когато така или иначе сте отворили бравата за смяна на микре (или за друго) да си презапоите всички спойки (не само другият край на кабелите). Аз пропуснах да го направя веднъж и после свалях отново бравата за презапояване на студена спойка. След презапояването всичко се оправи. Та не си удвоявайте работата просто :th_up




Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот pavel1828 » Пон 04 ное 2013 22:30


Здравейте колеги аз също си поставих външни бутони преди 2 години благодарение на колегата Миланов който е описал как но НЕ ПРОБИВАЙТЕ КОЛОНКАТА ,аз пробих самата врата.Утре ще постна снимки да се добие представа точно къде.Бутона не се вижда,трябва да се наведете за да го забележете.Лека вечер,ако на някой му трябват имам задна лява брава за части.Микрето външното мисля е износено но вътрешните са като нови.


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Milanov » Вто 05 ное 2013 9:51


Здравейте Колеги, последно време се оказва, че и задната пета врата е проблемна, там ситуацията е следната.
Осветлението на багажника е отделено от основното осветление в купето.
Плъзгача / това е като едно време имаше такива техники който се усилваха така с плъзгане, не знам дали ме разбирате/ има среден край на който се подава маса, а от двете му страни има две пътечки като едната е по къса!
Едната подава маса към компа, другата , която е по къса... съответно се активира по късно, подава маса към плафон.
Отваряйки вратата вие плъзвате плъзгача и той подава маса към двете пътечки, съответно първо на по дългата и компа изписва отворена вратата, НО вратата не е отворена, след като я повдигнете подава маса на плафона!
Немска мисъл!
При разваляне на този плъзгач, моят съвет е да се сложи бутон от аларма, както съм обяснил и за другите врати.
Това, че ще се пали плафон и компа едновременно не е проблем.
За този плъзга става на въпрос:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=123449

По въпроса съм писал и в други теми.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Вто 05 ное 2013 10:54


Колега, за сега при мене тоя плъзгач работи.

Ако го разглобя и изчистя и смажа с вазелин, дали ще удължа живота му ?
Незнам точно при разглобяването му дали после може да се възстанови.

Ако ми се наложи да го сменя с алармаджийски бутон (това за мене е истински контакт), къде е най добре да се постави той ???
Буксата само ли се използва от старият плъзгач ?

Двете отделни пътечки се вързват предполагам на късо, както ти си обяснил.

Ако има снимка на монтиран бутон на задният капак ще е ок.


===============


А дали на вратите или на колонката ще се пробива за нови бутони, -все две ламарини се борят, но за мене е по убобно на колонката. На вратите е по изкелиферчено.
Аз сам ги дупчих и си иска - здрави нерви, мощна дрелка, охлаждане на свредлото в флуид, Желателно е свредлото да е за пробиване на ламарина- подобно е на свредло за дупчене на дърво, с вдлъбнати режещи страни. При пробиване на малките отвори за рапидките си иска опит за да не се чупи тънкото свредло във втората ламарина отдолу.


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Milanov » Вто 05 ное 2013 11:27


В темата бях качил снимки, не знам защо са изчезнали.
За съжаление продадох Б5,5.
Тук процедурата е елементарна, сваля се задната кора, Внимание има скрити два болта под дръжките.
Изважда се конектора който влиза в бравата.
Зачистете леко двата крайни проводника и ги съберете на едно.
Зачистете проводника от новия бутон и го усучете около двете крайни жици.
Направете спайка, след това изолирайте.
Целта е при отворена врата да се подаде маса към двата края на конектора.
Монтаж на бутона се прави в самата врата, най добре отстрани, отдясно.
При затваряне на вратата бутона се натиска и прибира на вътре, ако е дълъг може да го скъсите.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Вто 05 ное 2013 13:07


Отдясно на ключалката ли ??? До нея ?


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Milanov » Вто 05 ное 2013 15:37


На моят пасат го бях сложил, отдясно на бравата, тоест като отвориш вратата се вижда, но впоследствие, на други пасати го слагах от страни на вратата, там по-малко се вижда!
Въпрос на вкус, най важното е да се сложи така, че при затваряне да се натисне.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Вто 05 ное 2013 17:01


Milanov написа:На моят пасат го бях сложил, отдясно на бравата, тоест като отвориш вратата се вижда, но впоследствие, на други пасати го слагах от страни на вратата, там по-малко се вижда!
Въпрос на вкус, най важното е да се сложи така, че при затваряне да се натисне.


Е това е истината, като не се вижда и не работи, както е по оригиналният начин, каква е файдата.

А казват че жените били по суетни !

Моето мнение за микретата е -че мястото им е в електронните схеми. Пък ако ще не Немеца да ги е сложил в тия коли ами и извънземните- и тия грешат !

Та ние заради един бутон на колата си се чудиме къде да го завреме и как да се изкилиферчиме.
Аз отдавна разбрах че това престараване е излишно.
Работи ли- работи, сложено ли е добре-да, вписва ли се в колата - да- Е тогава няма проблем. Са разбирасе -ако си направиш някаква огрмна дупка на колонката и го завреш на криво тоя бутон е съвсем друга тема, но да се преиграва заради такова нещо е излишно. Аз го оставям на тунинг маняците- виж, Те вече имат оправдание са суетата си.


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот pavel1828 » Вто 05 ное 2013 18:25


Обещаните снимки.Извинявам се за лошото качество. Кабела който трябва да се замаси при пасат б5,5 е кафяво-черен.
Прикачени файлове
05112013403.jpg
05112013397.jpg
05112013396.jpg


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Milanov » Сря 06 ное 2013 9:31


Това място е добро за бутона, НО ще пробие уплътнителя.
Когато направих тази "БГ рационализация", през 2010г., страница 14 от настоящата тема, го мислех това място за бутона!
След мен колега постави бутона на самата врата, но от към пантите, което е добро, НО по трудоемко.
Ще ползвам коментатора да напиша, Колеги с Голф 4, при вас кабела е КАФЯВО-БЯЛ.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 06 ное 2013 12:02


Нали и аз това гледах и мислих. На вратата (срещу колонката) е по трудно за дупчене и самата врата се движи- а си иска и стабилна повърхност и натиск при пробиване.
Така че най доброто място си остава на колонката-както е исмислено от както съществуват тия коли и бутони.

Даже като слагах алармата- на едно БВМ -майстора ми показа -как бяха оставили заводски на колонката место за монтаж на истински бутон-беше покрито с гумена тапа. Човека дойде с БМВ-то за да каже че има проблем с другият глупав бутон-микре и алармата му се базикаше естествено.

А колегата ако е монтирал бутоните скрито , но пък се прокъса уплатнението от тях, това не е добре.
Също е важен факта -дали там няма да има много повече кал и вода, която да прецака новомонтираният бутон по бързо от нормалното.

За това на колонката за Мене си остава най- доброто место - и по отношение на пробиване и по отношение на замърсяване :th_up .
Хората са го измислили !


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот pavel1828 » Пон 11 ное 2013 21:03


Колеги година и половина две не се е пробило уплътнението а на мой приятел е доста преди мен.Снимки http://pavel1828.snimka.bg/automobiles/kopcheta.786719


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Вто 12 ное 2013 9:56


Пробило, непробило- функцията на уплътнението е да уплътнява отдолу да не влиза кал и вода, когато бъде деформирано то спира да изпълнява тази си основна функция. В допълнение самият бутон, който е предпоставка за това уплътнението да се деформира започва да се замърсява по интензивно поради факта че стои възможно най ниско и на место където постоянно краката на пасажерите се допират при качване и слизане и в следствие на което те цапат уплътнението с кал и вода. Тези предпоставки ще разрушат рано или късно и бутона и уплътнението.

Там определено не е най удачното место за това !

Колега ти вече си го сложил там, но местото за този бутон е на колонката.


Още нещо което се досещам е че, когато уплътнението се пробие, вече регулираният бутон ще потъне по дълбоко и не е ясно дали ще работи коректно.


vladiiva
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 09 окт 2013 10:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот vladiiva » Вто 12 ное 2013 18:32


Искам да ви споделя и мойте впечетления.Напълно съм сагласен че трябва да се смени модула.При мен проблема беше следния.Като заключвам с централното шофьорската не се заклучваше,за сметка на това идикатора на вратата свети че е заклюлено.После на запален мотор като затварям шофьорската врата моментално се отключваше багажника.Смених модула.Става лестно.За около 1 час всичко.Всичко се оправи.Но имах също и изпокъсани кабели в колонката на вратата.Проверете първо там.При мен не проработи даже и след като поправих кабелите.Най-вероятно беше изгорял модула.Както и да е смених го и всичко се оправи.Поръчах модула от eBay.Китайски £20 но работи и е чисто нов.След като го смених го отворих и установих че вътре повечето чаркове бяха като заварени.Най-верочтно от това дето е станало с кабелите.


Потребителски аватар
teac
Мнения: 107
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот teac » Сря 13 ное 2013 9:01


Колега, за кой модул говориш?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта