VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Тълкуване на тези грешки някой ще може ли да направи?
(2-ри или 3-ти канал) Другото което се чудя е това температурата на входящият въздух ли е? И ако да защо е 48 градуса при положение, че правих замерването на 18 градуса външна температура?
http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/cf9cb52aa9697f42b1561d135db217b9/28082011265v
(16-ти канал) А тука тези стойности какво показват (виждам че са в нормите), но пък са различни и играят? Нормално ли е?
http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/b6f32a35d8423896abe9eb1f7ce8ba22/28082011267h

VAG-COM
Re: VAG-COM
всичко си е във рамките на нормалното!
нещо е пипано по колата (вкл/изкл)по тези елементи(впръсквачи,клапан за бензинови пари и разтоварващия клапан на турбото) и за това неизправностите са временни.след изтриване не се възстановяват!
по втория проблем - да това е температурата на входящия въздух и е реална!
по третото- това е ламбда контролът и там данните са добри!
нещо е пипано по колата (вкл/изкл)по тези елементи(впръсквачи,клапан за бензинови пари и разтоварващия клапан на турбото) и за това неизправностите са временни.след изтриване не се възстановяват!
по втория проблем - да това е температурата на входящия въздух и е реална!
по третото- това е ламбда контролът и там данните са добри!
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VAG-COM
rudoni написа:всичко си е във рамките на нормалното!
нещо е пипано по колата (вкл/изкл)по тези елементи(впръсквачи,клапан за бензинови пари и разтоварващия клапан на турбото) и за това неизправностите са временни.след изтриване не се възстановяват!
по втория проблем - да това е температурата на входящия въздух и е реална!
по третото- това е ламбда контролът и там данните са добри!
Да но тези 6 грешки ми излизат периодично през 20тина дни (без да барникам нищо по мотора). И се налага да ги трия. Когато ги има колата в сервизен режим ли е? И ако не как мога да разбера че е в сервизен режим? Другото което ме тормози е, че понякога турбото надува 0.4 бара, а друг път 0.5 бара. Това на 4-та и 5-та предавка до ламарината. Да имам ли съмнения за заминаващ N75?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Газова имаш ли?
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VAG-COM
Не нямам газово.
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Колата е голф 4, 1.6 бензин, имам следната грешка.
Engine Fault
Terminal 30 Open cirkuit нещо подобно беше,какво може да е
Engine Fault
Terminal 30 Open cirkuit нещо подобно беше,какво може да е

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VAG-COM
GREEN_lADY постоянно ли излиза тая грешка? Провери 10 предпазител(10А)той е от терминал 30 към компа(предполагам е и за поддържане паметта на компа)поне според схемата.
- labarone
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 05 яну 2010 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: VAG-COM
Здравейте колеги! Закупих си Vag-Com 409.1 за моето поло 9N. Въпроса ми е има ли някъде литература за тази джижавка. Смисъл такъв знам как се сканира и трият грешки, но искам да разбера почти всички възможности на кабела. Примерно на колко литра да включва резерва на горивото, на колко километра да ми се показва смяната на маслото, къде мога да видя реалните километри и подобни глезотийки 

Re: VAG-COM
то реални километри няма как да видиш ,но за непрофи работа може да си чистиш "грешките" и да гледаш "живите "данни от работата на мотора.приятно четене ,триене и гледане!с цялото ми уважение! 

- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
van4ooo написа:GREEN_lADY постоянно ли излиза тая грешка? Провери 10 предпазител(10А)той е от терминал 30 към компа(предполагам е и за поддържане паметта на компа)поне според схемата.
Всеки път е ,иначе на колата и няма нищо (няма оплакване) всичко е наред,но ми излиза всеки път,иначе къде е този предпазител,за бушоните ли говориш?Или тези релета,които са в таблото под волана

- STEYN
- Мнения: 342
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 13:34
- Автомобил: A4 B6
- Двигател: AVF
- Местоположение: BAPHA
Re: VAG-COM
Колеги купих си кабел за диагностика, всичко както си му е реда с лиценз и т.н.
Въпроса ми е следния - закачам го към Ибизата, но не всички контролери ми се отварят.
Нормално ли е това? За примен давам там където са Engine, Engine II, Engine III, Engine Other отговор и следене на данни имам само от Engine. Към останалите контролери връзка няма.
Не би ли трябвало абсолютно всички контролери да работят или това вече зависи и от типа на буксата.
Въпроса ми е следния - закачам го към Ибизата, но не всички контролери ми се отварят.
Нормално ли е това? За примен давам там където са Engine, Engine II, Engine III, Engine Other отговор и следене на данни имам само от Engine. Към останалите контролери връзка няма.
Не би ли трябвало абсолютно всички контролери да работят или това вече зависи и от типа на буксата.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VAG-COM
зависи от типа на колата ти.ако е w12 ще имаш повече модули за двигател 

Re: VAG-COM
STEYN написа:Колеги купих си кабел за диагностика, всичко както си му е реда с лиценз и т.н.
Въпроса ми е следния - закачам го към Ибизата, но не всички контролери ми се отварят.
Нормално ли е това? За примен давам там където са Engine, Engine II, Engine III, Engine Other отговор и следене на данни имам само от Engine. Към останалите контролери връзка няма.
Не би ли трябвало абсолютно всички контролери да работят или това вече зависи и от типа на буксата.
отваряш програмат и кликваш на автоматично сканиране! там ще ти се посочи какви контролери има в твоята кола и ще бъдат диагностирани!пробвай!

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 17 апр 2011 17:28
- Автомобил: Pasat B5 4motion
- Двигател: ATJ 2000
- Местоположение: Radnevo
Re: VAG-COM
rudoni написа:STEYN написа:Колеги купих си кабел за диагностика, всичко както си му е реда с лиценз и т.н.
Въпроса ми е следния - закачам го към Ибизата, но не всички контролери ми се отварят.
Нормално ли е това? За примен давам там където са Engine, Engine II, Engine III, Engine Other отговор и следене на данни имам само от Engine. Към останалите контролери връзка няма.
Не би ли трябвало абсолютно всички контролери да работят или това вече зависи и от типа на буксата.
отваряш програмат и кликваш на автоматично сканиране! там ще ти се посочи какви контролери има в твоята кола и ще бъдат диагностирани!пробвай!
Извинявам се че пишав чужда тема но тьрся някои с ВАГ ком в раиона на гр Раднево
- STEYN
- Мнения: 342
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 13:34
- Автомобил: A4 B6
- Двигател: AVF
- Местоположение: BAPHA
Re: VAG-COM
Каква може да е причината от време на време при опит да стартирам VAG-COM/VCDS Lite да ми изписва Error : Failed on starting main module 

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта