VAG-COM
- aRcIs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VAG-COM
Там е проблема че отговор няма.
Определено проблема е в кабела, но търся вариант как може да се отстрани.
Определено проблема е в кабела, но търся вариант как може да се отстрани.
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: VAG-COM
къде се даваше на ваг ком да се тества таблото километраж,датчик за темп,датчик за горивото,оборотомер?
колеги може ли да се оправи този проблем с датчика на темп на таблото ми показва 95 градуса,колата не загрева,на ваг ком си подаржа 85 градуса(нито повече нито по малко) проверена е с ваг ком тестовете на датчиците там кове на средата на 90 градуса,как мога да го оправа че ме дразни иксам да цепи средата на 90 градуса???
колеги може ли да се оправи този проблем с датчика на темп на таблото ми показва 95 градуса,колата не загрева,на ваг ком си подаржа 85 градуса(нито повече нито по малко) проверена е с ваг ком тестовете на датчиците там кове на средата на 90 градуса,как мога да го оправа че ме дразни иксам да цепи средата на 90 градуса???
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: VAG-COM
[quote="na4o4o"]къде се даваше на ваг ком да се тества таблото километраж,датчик за темп,датчик за горивото,оборотомер?
На Engine(01)/Instruments(17) там са стойностите които те интересуват!
На Engine(01)/Instruments(17) там са стойностите които те интересуват!
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: VAG-COM
maerto написа:na4o4o написа:къде се даваше на ваг ком да се тества таблото километраж,датчик за темп,датчик за горивото,оборотомер?
На Engine(01)/Instruments(17) там са стойностите които те интересуват!
не тези теста е следният оборотомера на 2000, датчика на темп на средата, за горивото на средата и на скоростомера на 80 км.
Re: VAG-COM
Здравейте, искам да попитан някой който разбира от тия неща...
Миналата седмица ръчках нещо по менюто на климатроника и без да искам смених някакви настройки.
Възможно ли е да съм цъкнал нещо по EGR-а защото от тогава колата гасне супер тъпо (притриса)
днес свалих въпросния клапан и си беше чист.Колата е поло 1.4тди амф.
Благодаря предварително!
Миналата седмица ръчках нещо по менюто на климатроника и без да искам смених някакви настройки.
Възможно ли е да съм цъкнал нещо по EGR-а защото от тогава колата гасне супер тъпо (притриса)
днес свалих въпросния клапан и си беше чист.Колата е поло 1.4тди амф.
Благодаря предварително!
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: VAG-COM
Здравейте колеги. Имам проблем с VAG-COM-а инсталирах си нова версия 11.11.4 връзвам кабела с колата и на теста ми изписва, че не вързан с колата. Кабела ми VAG 908 трябва ли да си купувам нов кабел.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: VAG-COM
Защо си мисля,че когато кабела не е оригинален,като го "вържеш" към по-нова версия и се поврежда!Не съм много сигурен,но имаше нещо такова!По запознатите да кажат!
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация
Здравейте, наскоро си взех въпросното голфче, което е 2000г. 1.9тди, 90к.с, 4motion.При замерване с мултицет на клемата на акумолатора на 10 амперовия обхват мултицета ми показа 0,35A.Замерването направих поради бързото падане на акумолатора.След тези показания започнах да вадя предпазителие един по един за да видя къде ще изчезне консумацията, но уви не изчезна при нито един от извадените предпазитали. Консумацията изчезна,когато откачик 110 амперовия кабел(така поне пише), който се намира на плюсовата шина на акумулатора. Другото, което забелязах е ,че при неработещ плафон на предна дясна врата(този който свети червено и бяло когато вратата е отворена),започнах да меря с мултицета напрежението на буксата и какво да видя 5v. След това замерих едното пинче към маса и показанията бяха 12v.Като замерих другото пинче към маса 5v. Оказа се ,че кабелчето за маса вече не е такова и по него вървят 5v.Също така не ми свети и плафона в багажника,но там нямам никакво напрежение.Ако някои има идея какво се случва моля да сподели.Поздрави.
Здравейте, ето това са грешките от диагностиката,майстора ми каза ,че най вероятно ми е заминал комфорт модула,също така ми каза,че модула ми е маркиран а това означава,че е свалян,а аз забелязах барано тук там точно там,има ли вариант грешките да идват от прекълцани кабели,който са окасили и в резултат на това да се шашави всичко.Не знам какво точно означават тези грешки например:О3А2-"Централно заключване,възел за затваряне отзад отляво Грешно оборудване"-какво ще рече грешно оборудване.АКо някои е виждал нещо подобно моля да сподели.Поздрави.
Ето това е цялата тема която бях пуснал в "Дизелови агрегати" viewtopic.php?f=5&t=357245
Здравейте, ето това са грешките от диагностиката,майстора ми каза ,че най вероятно ми е заминал комфорт модула,също така ми каза,че модула ми е маркиран а това означава,че е свалян,а аз забелязах барано тук там точно там,има ли вариант грешките да идват от прекълцани кабели,който са окасили и в резултат на това да се шашави всичко.Не знам какво точно означават тези грешки например:О3А2-"Централно заключване,възел за затваряне отзад отляво Грешно оборудване"-какво ще рече грешно оборудване.АКо някои е виждал нещо подобно моля да сподели.Поздрави.
Ето това е цялата тема която бях пуснал в "Дизелови агрегати" viewtopic.php?f=5&t=357245
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Колеги, искам да питам, Bluetooth адаптер върши ли същата работа като кабел? Мога ли да го ползвам с VCDS?
- alexx_1990
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VAG-COM
Carfan написа:marchq написа:Днеска си направих една диагностика и отново са се появили грешките? А тази 00561 е нова и за първи път ми излиза? Моля наистина някои да изкаже мнение по въпросаКакво значат и как да ги оправя БЛАГОДАРЯ!
5 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
Да не си сложил газов инжекцион?
Колеги аз съм с газов инжекцион и при мен я има тази грешка, но при мен излиза всеки ден !! Къде да търся проблема освен в ламбдата !!!
- radiboi
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kjustendil
Re: VAG-COM
Здравейте!
Имам проблем с програмата - VAG-COM Release 409-1.
Проблема е ,че като стартирам програмата изчиствам някоя грешка и тя сама се затваря.
В смисъл работи някъде около 2-3 минути и се затваря сама. При следващото стартиране на програмата тя моментално се затваря и не може да се отвори , дори и след рестарт на компютъра. Инсталирах след това и две по-стари версии и пак същото.
И още един проблем този път с една грешка която ми отчита на ламбда сондата:
1.Falt Found:
17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--
Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.
Имам проблем с програмата - VAG-COM Release 409-1.
Проблема е ,че като стартирам програмата изчиствам някоя грешка и тя сама се затваря.
В смисъл работи някъде около 2-3 минути и се затваря сама. При следващото стартиране на програмата тя моментално се затваря и не може да се отвори , дори и след рестарт на компютъра. Инсталирах след това и две по-стари версии и пак същото.
И още един проблем този път с една грешка която ми отчита на ламбда сондата:
1.Falt Found:
17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--
Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VAG-COM
radiboi написа:17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--
Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.
да си провериш сондата и кабелите към нея.
- radiboi
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kjustendil
Re: VAG-COM
kris11 написа:radiboi написа:17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--
Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.
да си провериш сондата и кабелите към нея.
Ами кабелите след смяната на сондата ги връзвах един по един и ги изолирах с тиксо, защото втората сонда нямаше буксата която ми трябваше.
Да не би да е от това,че не съм ги запоявал ,а само съм ги връзвал и изолирал ?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
radiboi написа:kris11 написа:radiboi написа:17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--
Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.
да си провериш сондата и кабелите към нея.
Ами кабелите след смяната на сондата ги връзвах един по един и ги изолирах с тиксо, защото втората сонда нямаше буксата която ми трябваше.
Да не би да е от това,че не съм ги запоявал ,а само съм ги връзвал и изолирал ?
Не знам дали е от това проблема ти,но е хубаво кабелите да са запоени и изолирани с термосвиваем шлаух.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта