VAG-COM

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
aRcIs
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VAG-COM

Мнениеот aRcIs » Нед 04 ное 2012 11:03


Там е проблема че отговор няма.
Определено проблема е в кабела, но търся вариант как може да се отстрани.




Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: VAG-COM

Мнениеот na4o4o » Нед 04 ное 2012 16:20


къде се даваше на ваг ком да се тества таблото километраж,датчик за темп,датчик за горивото,оборотомер?

колеги може ли да се оправи този проблем с датчика на темп на таблото ми показва 95 градуса,колата не загрева,на ваг ком си подаржа 85 градуса(нито повече нито по малко) проверена е с ваг ком тестовете на датчиците там кове на средата на 90 градуса,как мога да го оправа че ме дразни иксам да цепи средата на 90 градуса???


Потребителски аватар
maerto
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
Автомобил: VW Golf 4 2001
Двигател: 1.6 16V AUS
Местоположение: sofia/silistra

Re: VAG-COM

Мнениеот maerto » Нед 04 ное 2012 20:15


[quote="na4o4o"]къде се даваше на ваг ком да се тества таблото километраж,датчик за темп,датчик за горивото,оборотомер?

На Engine(01)/Instruments(17) там са стойностите които те интересуват!


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: VAG-COM

Мнениеот na4o4o » Нед 04 ное 2012 20:56


maerto написа:
na4o4o написа:къде се даваше на ваг ком да се тества таблото километраж,датчик за темп,датчик за горивото,оборотомер?

На Engine(01)/Instruments(17) там са стойностите които те интересуват!

не тези теста е следният оборотомера на 2000, датчика на темп на средата, за горивото на средата и на скоростомера на 80 км.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот ping23 » Нед 04 ное 2012 21:04


Здравейте, искам да попитан някой който разбира от тия неща...
Миналата седмица ръчках нещо по менюто на климатроника и без да искам смених някакви настройки.
Възможно ли е да съм цъкнал нещо по EGR-а защото от тогава колата гасне супер тъпо (притриса)
днес свалих въпросния клапан и си беше чист.Колата е поло 1.4тди амф.
Благодаря предварително!


Потребителски аватар
actros1846
Мнения: 458
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Кичево

Re: VAG-COM

Мнениеот actros1846 » Пон 19 ное 2012 13:22


Здравейте колеги. Имам проблем с VAG-COM-а инсталирах си нова версия 11.11.4 връзвам кабела с колата и на теста ми изписва, че не вързан с колата. Кабела ми VAG 908 трябва ли да си купувам нов кабел.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот k_garchev » Пон 19 ное 2012 17:12


Защо си мисля,че когато кабела не е оригинален,като го "вържеш" към по-нова версия и се поврежда!Не съм много сигурен,но имаше нещо такова!По запознатите да кажат!


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VAG-COM

Мнениеот SLR » Съб 24 ное 2012 2:57


Някой може ли да ми помогне с работеща версия на ВАГКОМ 409.1


montresor
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация

Мнениеот montresor » Съб 24 ное 2012 9:26


Здравейте, наскоро си взех въпросното голфче, което е 2000г. 1.9тди, 90к.с, 4motion.При замерване с мултицет на клемата на акумолатора на 10 амперовия обхват мултицета ми показа 0,35A.Замерването направих поради бързото падане на акумолатора.След тези показания започнах да вадя предпазителие един по един за да видя къде ще изчезне консумацията, но уви не изчезна при нито един от извадените предпазитали. Консумацията изчезна,когато откачик 110 амперовия кабел(така поне пише), който се намира на плюсовата шина на акумулатора. Другото, което забелязах е ,че при неработещ плафон на предна дясна врата(този който свети червено и бяло когато вратата е отворена),започнах да меря с мултицета напрежението на буксата и какво да видя 5v. След това замерих едното пинче към маса и показанията бяха 12v.Като замерих другото пинче към маса 5v. Оказа се ,че кабелчето за маса вече не е такова и по него вървят 5v.Също така не ми свети и плафона в багажника,но там нямам никакво напрежение.Ако някои има идея какво се случва моля да сподели.Поздрави.


Doc1.doc
(123 KиБ) Свален 148 пъти


Здравейте, ето това са грешките от диагностиката,майстора ми каза ,че най вероятно ми е заминал комфорт модула,също така ми каза,че модула ми е маркиран а това означава,че е свалян,а аз забелязах барано тук там точно там,има ли вариант грешките да идват от прекълцани кабели,който са окасили и в резултат на това да се шашави всичко.Не знам какво точно означават тези грешки например:О3А2-"Централно заключване,възел за затваряне отзад отляво Грешно оборудване"-какво ще рече грешно оборудване.АКо някои е виждал нещо подобно моля да сподели.Поздрави.

Ето това е цялата тема която бях пуснал в "Дизелови агрегати" viewtopic.php?f=5&t=357245


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот StrEagle » Вто 27 ное 2012 11:44


Колеги, искам да питам, Bluetooth адаптер върши ли същата работа като кабел? Мога ли да го ползвам с VCDS?


Потребителски аватар
alexx_1990
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 3:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот alexx_1990 » Пон 17 дек 2012 14:44


Carfan написа:
marchq написа:Днеска си направих една диагностика и отново са се появили грешките? А тази 00561 е нова и за първи път ми излиза? Моля наистина някои да изкаже мнение по въпроса :( Какво значат и как да ги оправя БЛАГОДАРЯ!


5 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

Да не си сложил газов инжекцион?


Колеги аз съм с газов инжекцион и при мен я има тази грешка, но при мен излиза всеки ден !! Къде да търся проблема освен в ламбдата !!!


Потребителски аватар
radiboi
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kjustendil

Re: VAG-COM

Мнениеот radiboi » Сря 19 дек 2012 10:03


Здравейте!
Имам проблем с програмата - VAG-COM Release 409-1.
Проблема е ,че като стартирам програмата изчиствам някоя грешка и тя сама се затваря.
В смисъл работи някъде около 2-3 минути и се затваря сама. При следващото стартиране на програмата тя моментално се затваря и не може да се отвори , дори и след рестарт на компютъра. Инсталирах след това и две по-стари версии и пак същото.
И още един проблем този път с една грешка която ми отчита на ламбда сондата:

1.Falt Found:

17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--

Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот kris11 » Сря 19 дек 2012 12:58


radiboi написа:17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--

Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.

да си провериш сондата и кабелите към нея.


Потребителски аватар
radiboi
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kjustendil

Re: VAG-COM

Мнениеот radiboi » Сря 19 дек 2012 13:40


kris11 написа:
radiboi написа:17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--

Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.

да си провериш сондата и кабелите към нея.


Ами кабелите след смяната на сондата ги връзвах един по един и ги изолирах с тиксо, защото втората сонда нямаше буксата която ми трябваше.
Да не би да е от това,че не съм ги запоявал ,а само съм ги връзвал и изолирал ?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 19 дек 2012 14:02


radiboi написа:
kris11 написа:
radiboi написа:17526 - Oxygen /Lambda/ sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P 1118-35-00--

Ще помоля някой да ми обясни какво означава тази грешка.

да си провериш сондата и кабелите към нея.


Ами кабелите след смяната на сондата ги връзвах един по един и ги изолирах с тиксо, защото втората сонда нямаше буксата която ми трябваше.
Да не би да е от това,че не съм ги запоявал ,а само съм ги връзвал и изолирал ?


Не знам дали е от това проблема ти,но е хубаво кабелите да са запоени и изолирани с термосвиваем шлаух.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта