Та да започнем отначало това е дигиталното табло или Digifiz монтира се на гти-ки 112 коня (PB) 139 (KR) 160кс (г60). Има два вида до 7'000об/мин и до 8'000об/мин

Естествено има дигитални табла със новата и със старата инсталация (голф 2 ) като новата инсталация е идентична със на голф3 и корадо(тук може да бъркам със сирокото)
Новата :

Старата:

Такааам продължаваме. Какво включва пълния комплект дигифиз:
1.Самото табло снимки има по-нагоре.
2. Стойки за таблото

3. Панелчето за настройка на часовника пак има няколко вида:

4. Тъй като няма вече жило трябва ни датчик за скорост а той е именно(идентичен е с датчик от голф3):

5. Ръчка с MFA тук зависи с кои пера сте вие има много модели всички ги знаем може да се ползва и от голф 3 и от пасат б3

6. Една маса датчици за мфа-то датчик за температура на маслото
7. Датчик за външна температура
8. Вакуум маркуч от колектора към таблото за да си изчислява разхода.
9. Задължително инсталацията независимо каква без нея трудно ще подкарате таблото дори да се преправя изцяло трябват ви поне буксите за самото табло:

10. Не съм сигурен дали оригиналната кошница в резервоара се сработва със уреда за отчитане на литрите бензин на дигифиза някой по-запознат ако може да се изкаже по въпроса.
Такам да речем че сме изчерпали пълния комплект ако нещо съм забравил подсетете ме да го добавя!
Да започнем с "по-интересната" част...
Първо да проверим дали всичко по таблото е наред преди да се хвърлим да го монтираме. Аз предпочитам да го "светкам" извън колата и тогава да го монтирам. Ето как става това:
Имаме два букси всяка от които се разцепва на две SL SK WL WK при нашата задача не е нужно да разглабяме буксите:
WL 1+ бяло син
WL 2+ черно бял
Wl 3- сив
WL 4- кафяв
WL 5- сив и?
WL 6- жълто червен
WL 7 вероятно + бяло син
WK1+ сиво-бял
WK2+ синьо бял
WK3+ черно зелен
WK4- син
WK5- червено бял
WK6- сиво червен
WK7(сигнал обороти вероятно + ) зелен
SL
1 вероятно + (ниво бензин) лилаво черен
2- зелено черен
3
4
5 вероятно + жълт (за маслото е)
6+ сиво син
7+ черен
8- синьо жълт
9+ бяло жълт
SK
1 - бяло червен
2 - жълто червен
3 - синьо черен
4 + червен
5 - кафяво бял
6
7
8 - жълто син
9 + сиво зелен
тази таблица до ден два ще я по оправя имам едно две табла да тествам и ако има промени ще я редактирам.
Принципа е такъв свързвате слагате директно на акумулатор и първо трябва да светне така:

След няколко секунди трябва да се смени на така:

Тъй като това съм го правил преди доста време вече съм го позабравил, но утре/вдругиден ще го направя пак и ще се редактирам ако съм пропуснал/сгрешил нещо.
За днес толкова!
Утре ще продължа с написано на български всяко кабелче за какво е и къде трябва да отиде при новата инсталация със U1 и U2 букси т.е. наръчник за преправяне от стара към нова инсталация.
Надявам се темата да е полезна за повечето

EDIT First blood
Плановете за вечерта отпадат така че продължаваме:
Купили сме табло с някаква инсталация искаме да го сложим на голф 2 с новата инсталация или на голф 3 или на каквото там е със същите букси

Първа стъпка е да намерим U1 U2 букси голям жокер е да си намерите готов кабел за километраж от голф2/3 с такивабукси.

Та реже се буксата на километража на тоя кабел и вече имаме 80% готовност да започнем.
Следващата стъпка е да погледнете това дори да не знаете немски е все едно ако не се оправяте дори с това по добре не започвайте!


С помощта на РАСО и чичку гугъл
утре ще продължа
