Замяна на обикновени фарове с оригинални ксенон

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Drakezoid
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
Автомобил: Passat B5_5
Двигател: 1_8Т AWT 2002

Замяна на обикновени фарове с оригинални ксенон

Мнениеот Drakezoid » Вто 11 юни 2024 11:33


Здравейте колеги.
Автомобила ми е Passat 5.5 комби 1.8Т
Купих си оригиналните ксенонови фарове за този модел пасат и пасват идеално.
При включване на дълги светва H7 секцията с дългите и пада една фокусна леща на ксенона на късите.
Проблема ми е, че автомобила е с монтиран допълнително DRL модул и той подава напрежение и ток на дългите постоянно.
Някаква бобинка на въпросната фокусна леща се възбужда постоянно и е готова да изгори.
Дадоха ми следните вариянти:
1 прекъсване на кабела до тази бобинка
2 реленце нормално затворено и при включване на къси да отваря веригата към бобинката(трябва да мисля изглаждаща и гасяща група за релето)
3 горното, но реализирано с електронна схема.

Дайте някакъв акъл ако някой го е правил и при кой майстор.
Папазов ми отказа. Издирвам Дилян сега.

Втория ми проблем е с реглажа на фаровете. Как се случва при такава конверсия?
Ясно, че автоматичното регулиране няма да работи.
Няма да работи и реглажа с врътките.
Предполагам остава само реглаж с врътките на самия фар?




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6117
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Замяна на обикновени фарове с оригинални ксенон

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 юни 2024 18:20


Ползвай диод , който пуска ток в едната посока


Потребителски аватар
Drakezoid
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
Автомобил: Passat B5_5
Двигател: 1_8Т AWT 2002

Re: Замяна на обикновени фарове с оригинални ксенон

Мнениеот Drakezoid » Вто 11 юни 2024 20:12


Дон Кихот > Ако включа обикновен изправителен диод в обратна посока единствено ще постигна да блокирам напрежението към бобинката. Все едно съм прекъснал кабел. Не виждам практическа полза.
Ако използвам ценеров диод( и това го мислих) няма да ми се случи, тъй като DRL модула не регулира мощноста по напрежение, а реже част от синусоидата. Фазово регулиране чрез триаци мисля беше схемата.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта