От доста време проучвах въпроса относно възможността двигател 1600см3 да стане 1800 см3. Доста неща изчетох и постепенно си набавих необходимите части:
1.Колянов вал от 1.8
2.Бутала от 1.8 (биелите нямат разлика)
3.Разпределителен вал от 1.8(главата и размерите на клапаните са същите)
4. Комплект съединител и маховик от 1.8(210мм)
Тези дни използвахме хубавото време и настъпи момента на истината
Свалихме стария двигател на земята и се започна....
Ето тук се вижда ясно разликата в буталата - на 1.6 са по-високите:
Коплекти нови сегменти и лагери
Тук пък се вижда разликата в коляновите валове - на 1.8 е с по-тънките противотежести:
Съединителите - 190мм на 1.6 и 210мм на 1.8
Нов колектор
Работната маса
Имаше и заигравки с везната, защото едното бутало излезе 20гр по-тежко от другите...
Новите бутала вече са си на мястото...
Обратно в коша...
Идва ред и на разпределителния вал..
Първи конвулсии на новия мотор - само на колектор
http://vwclub.bg/~li4o/16_18/070125_155703.3gp
В момента мотора си мърка и дори вече му навих около 100 км - засега нямам никакви проблеми, надявам се и в бъдеще няма скрити лимонки...
Проект Голф2 1.6 -> 1.8 -->1.8 PB ъпдейт на 3-та стр.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Проект Голф2 1.6 -> 1.8 -->1.8 PB ъпдейт на 3-та стр.
Последна промяна от Li4o на Сря 19 мар 2008 14:19, променено общо 11 пъти.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Виж тази,обаче имаш ли металната тръбичка защото е по различна http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2064645
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Поздравления и от мен за ентусиазна.
Това с масления охладител е много добра идея, ще ми интерсно като вържеш като хората да споделиш разликата и лесно ли се намира такъв кулер и от какъв мотор трябва да се търси.
Лично 1.8 8V съм забелязъл, че не понася да го гърчищ продължително с 160-170км/ч, вдига ги с лекота, но не може да ги подържа дълго време.
Сега официално си RP или ABS мотор?
Другият ми въпрос е с какво го храниш мотор с моно инжекция или с карбуратор?
Това с масления охладител е много добра идея, ще ми интерсно като вържеш като хората да споделиш разликата и лесно ли се намира такъв кулер и от какъв мотор трябва да се търси.
Лично 1.8 8V съм забелязъл, че не понася да го гърчищ продължително с 160-170км/ч, вдига ги с лекота, но не може да ги подържа дълго време.
Сега официално си RP или ABS мотор?
Другият ми въпрос е с какво го храниш мотор с моно инжекция или с карбуратор?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
ivkata написа:Виж тази,обаче имаш ли металната тръбичка защото е по различна http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2064645
Ейй, браво за снимката - изясни ми се картинката - утре ще си имам и охладител
Flatmo написа:Евала за ентусиазма!
От къкав двигател по-точно са частите които си взел?
От PF предимно...
niikoo_1 написа:Поздравления и от мен за ентусиазна.
Това с масления охладител е много добра идея, ще ми интерсно като вържеш като хората да споделиш разликата и лесно ли се намира такъв кулер и от какъв мотор трябва да се търси.
.....
Охладителя е от PB
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта