28 - 30 август 2020 г. - предстои ФОЛКСВАГЕН ФОЛКЛОРЕН СЪБОР УЗАНА!

Проект Голф2 1.6 -> 1.8 -->1.8 PB ъпдейт на 3-та стр.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Проект Голф2 1.6 -> 1.8 -->1.8 PB ъпдейт на 3-та стр.

Мнениеот Li4o » Съб 27 яну 2007 19:53


От доста време проучвах въпроса относно възможността двигател 1600см3 да стане 1800 см3. Доста неща изчетох и постепенно си набавих необходимите части:
1.Колянов вал от 1.8
2.Бутала от 1.8 (биелите нямат разлика)
3.Разпределителен вал от 1.8(главата и размерите на клапаните са същите)
4. Комплект съединител и маховик от 1.8(210мм)

Тези дни използвахме хубавото време и настъпи момента на истината ;)
Свалихме стария двигател на земята и се започна....
Изображение
Изображение
Изображение

Ето тук се вижда ясно разликата в буталата - на 1.6 са по-високите:
Изображение

Коплекти нови сегменти и лагери ;)
Изображение

Тук пък се вижда разликата в коляновите валове - на 1.8 е с по-тънките противотежести:
Изображение

Съединителите - 190мм на 1.6 и 210мм на 1.8
Изображение

Нов колектор ;)
Изображение

Работната маса ;)
Изображение

Имаше и заигравки с везната, защото едното бутало излезе 20гр по-тежко от другите... ;)
Изображение

Новите бутала вече са си на мястото... ;)
Изображение

Обратно в коша...
Изображение
Изображение

Идва ред и на разпределителния вал.. ;)
Изображение

Първи конвулсии на новия мотор - само на колектор ;)
http://vwclub.bg/~li4o/16_18/070125_155703.3gp



В момента мотора си мърка и дори вече му навих около 100 км - засега нямам никакви проблеми, надявам се и в бъдеще няма скрити лимонки... :-D

Последна промяна от Li4o на Сря 19 мар 2008 14:19, променено общо 11 пъти.




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 27 яну 2007 20:16


ЕВАЛА :shock :shock :shock :shock :shock :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7931
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 27 яну 2007 20:16


абе що не дойда да ви нагъна шушоните в Пазарджик ;)


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Съб 27 яну 2007 20:17


Wong Fei Hung написа:абе що не дойда да ви нагъна шушоните в Пазарджик ;)

нема нужда да одиш до ПЗ, я и тука моа да те разпъна...


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 27 яну 2007 20:24


Wong Fei Hung написа:абе що не дойда да ви нагъна шушоните в Пазарджик ;)

Пролетта ще те поканим на откриването на сезона да ни ги нагънеш.... mhihi


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7931
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 27 яну 2007 20:34


Супер, супер, супер


Потребителски аватар
dobrin
Мнения: 29288
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 27 яну 2007 20:37


niki7878 написа:
Wong Fei Hung написа:абе що не дойда да ви нагъна шушоните в Пазарджик ;)

нема нужда да одиш до ПЗ, я и тука моа да те разпъна...

Може, вярно е, TDI Power


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1144
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 27 яну 2007 20:47


Браво,Li4o! :applause: Гледам и маслен охладител си монтирал,сега остава само и една инжекциика да му изпердашиш mhihi А аз се чудех къде изчезна толкова време...... :??? Леле тия фолцове като конструктори ЛЕГО са !!!! mhihi


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 27 яну 2007 20:59


ivkata написа: Гледам и маслен охладител си монтирал,сега остава само и една инжекциика да му изпердашиш mhihi

Абе изпердаших го, ама нещо не можах да включа къде да го вържа, а уж взех пълен комплект, охладителя, тръбичката и два маркуча...ако някой може да ми помогне със снимка - ще съм благодарен ;)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1144
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 27 яну 2007 21:14


Виж тази,обаче имаш ли металната тръбичка защото е по различна :roll: http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2064645


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 27 яну 2007 21:15


Поздравления и от мен за ентусиазна.
Това с масления охладител е много добра идея, ще ми интерсно като вържеш като хората да споделиш разликата и лесно ли се намира такъв кулер и от какъв мотор трябва да се търси.
Лично 1.8 8V съм забелязъл, че не понася да го гърчищ продължително с 160-170км/ч, вдига ги с лекота, но не може да ги подържа дълго време.


Сега официално си RP или ABS мотор?
Другият ми въпрос е с какво го храниш мотор с моно инжекция или с карбуратор?

:drive


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17132
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 27 яну 2007 21:16


Браво, евала момче, каза че ще го направиш и го направи.
Respect!


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Съб 27 яну 2007 21:17


Евала за ентусиазма!
От къкав двигател по-точно са частите които си взел?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 27 яну 2007 21:28


ivkata написа:Виж тази,обаче имаш ли металната тръбичка защото е по различна :roll: http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2064645

Ейй, браво за снимката - изясни ми се картинката - утре ще си имам и охладител ;)

Flatmo написа:Евала за ентусиазма!
От къкав двигател по-точно са частите които си взел?

От PF предимно... ;)

niikoo_1 написа:Поздравления и от мен за ентусиазна.
Това с масления охладител е много добра идея, ще ми интерсно като вържеш като хората да споделиш разликата и лесно ли се намира такъв кулер и от какъв мотор трябва да се търси.
.....

Охладителя е от PB ;)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1144
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 27 яну 2007 21:41


радвам се че можах да помогна с нещо :wink: А да те питам,колко ти излязоха лагерите и сегментите? :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта