1.Колянов вал от 1.8
2.Бутала от 1.8 (биелите нямат разлика)
3.Разпределителен вал от 1.8(главата и размерите на клапаните са същите)
4. Комплект съединител и маховик от 1.8(210мм)
Тези дни използвахме хубавото време и настъпи момента на истината

Свалихме стария двигател на земята и се започна....



Ето тук се вижда ясно разликата в буталата - на 1.6 са по-високите:

Коплекти нови сегменти и лагери


Тук пък се вижда разликата в коляновите валове - на 1.8 е с по-тънките противотежести:

Съединителите - 190мм на 1.6 и 210мм на 1.8

Нов колектор


Работната маса


Имаше и заигравки с везната, защото едното бутало излезе 20гр по-тежко от другите...


Новите бутала вече са си на мястото...


Обратно в коша...


Идва ред и на разпределителния вал..


Първи конвулсии на новия мотор - само на колектор

http://vwclub.bg/~li4o/16_18/070125_155703.3gp
В момента мотора си мърка и дори вече му навих около 100 км - засега нямам никакви проблеми, надявам се и в бъдеще няма скрити лимонки...
