28 - 30 август 2020 г. - предстои ФОЛКСВАГЕН ФОЛКЛОРЕН СЪБОР УЗАНА!

От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот Stenly » Чет 02 авг 2007 10:32


Здравейте колеги та и на мене ми се наложи да правя галимацията от моно към пълна инжекция.Ето малко снимков материал от целия едномесечен филм. Колата беше Б3 Пасат 1,8 моноинжекцион но дойде момент когато гарнитурата в едно задръстване духна към воден канал и почна да гърми от разширителното казанче като го отворих.Така или иначе щях да отварям и реших да си рециклирам мотора и предницата напълно понеже от половинчати работи полза няма.Отделно имах и друг мотор 1.8 ,112к.с К-Джетроник и следователно главата почна да не ме слуша:)
Ето на какво приличаше пасата още първия ден:
Изображение
..и се почва с частите една по една аз почнах от капака на клапаните ненам защо :dontknow:
Изображение
Изображение



Изображение
идва ред на един тройник...
Изображение
А това ми е на леглото в стаята понеже мястото ми е ограничено..
Изображение
тук мотора е свален
Изображение
Всмукатела и дросела също подготвени.


Изображение
Изображение
Изпускателен колектор и двуцевка благодарение на Letajanta i Lilo&Stich
Изображение
Играчка с маркучетата на механичната инжекция.
Изображение
Матора обърнат..
Изображение
Заедно с колегата ivkata рециклирахме блока който ползвам от стария ми РП двигател със същия код.Благодарности Иво!
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Някъф маховик :lol:
Изображение
И идва дилемата с буталата
Установих че и двете са с еднаква дълбочина на горивната камера но диаметъра на РП на камерата е по малък от този на мотора донор следователно установих че са му сменяни буталата на мотора и така съм го купил.Сложих буталата от РП (макар и по тежки с 60 грама но с по-малка гор.камера и следователно по висока степен на сгъстяване а и те имат мазане с канал в биелата към пистонния болт.
Ляво бутало ЕВ , Дясно- РП



Изображение
Изображение
Боже хола ми на какво прилича :shock
Изображение
Бебетата чакат "гумички"
:lol:
Изображение
Главата ..
Изображение
Изображение
Картеро..
Изображение
Най-накрая събран:)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Бензиновата помпа (Благодарение на Бобби) претърпя промяна в окачването понеже за пасата не е предвидено.
Изображение
Най-накрая мотора и запя в коша очаквайте още снимки и хиляди благодарности на колегите които ми помогнаха!
Снощи му беше първото извънградско до Стара Загора и се представи идеално като се има впредвид че не му е навързан диференциалния регулатор на бензина и куп друга инсталация които ще оправя след почивка разхода на бензин е 7 :shock на 100 което ме изуми.Днеска ще пътувам на морето надявам се всичко да е ок. Ще поддържам темата при всяко подновяване по мотора :)

Последна промяна от Stenly на Сря 12 май 2010 18:04, променено общо 8 пъти.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 18930
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 02 авг 2007 14:07


:applause: :applause: :applause:
Обичам хора, де'т не ги слуша главата! :lol:
БРАВО!
: vw fen


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Чет 02 авг 2007 15:23


Евалата брат! :да: да са ти честити новите 22кончета! :lol:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 02 авг 2007 15:27


Чувствам се горд, че и аз помогнах (макар и малко) :P


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1144
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 02 авг 2007 15:49


Бравооо, :wink: Радвам се че разхода ти е в разумни граници,ще те питам дали все така като го поразработиш!!!! :twisted: И разузнай най накрая тая инсталация.........,че и мен ме ядосва! :roll: И умната по морето! :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7931
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 02 авг 2007 16:41


трябва да се засечем че ми е интересно :)


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2965
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 02 авг 2007 17:49


:shock Поздравления за ентусиазма! :D Как е вървежа сега,има ли усезаема разлика :wink:


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Чет 02 авг 2007 19:25


Едно евала и от мен колега :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 02 авг 2007 22:30


Осезаема разлика естествено има,колата дърпа много след 3000об но като вържа диференциалния регулатор на бензина и другите неща ще има още по голяма разлика.


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Чет 02 авг 2007 22:38


И аз съм замислил нещо такова ама да видим кога ще стане реалност.Поздравления за ентусязма колега :да:


Bobby_
Мнения: 2258
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 02 авг 2007 23:51


Stenly написа:Осезаема разлика естествено има,колата дърпа много след 3000об но като вържа диференциалния регулатор на бензина и другите неща ще има още по голяма разлика.


Какво ще му връзваш? Тока ли?


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 03 авг 2007 8:12


Само аз ли невиждам снимките :roll:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5205
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 03 авг 2007 8:33


Plamen_RI написа:Само аз ли невиждам снимките :roll:



Аз ги виждам.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 06 авг 2007 21:06


боби сега матора работи без нищо но вкъщи има два топа с инсталация които естествено трябва да се навържат вкл. и "компЮтъра"


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1243
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 06 авг 2007 21:13


Браво колега! Поздравления за ентусиазма и доброто изпълнение на този иначе доста сериозен проект!!! Изумен съм! :079:

Последна промяна от DJ_TOLYO на Чет 09 авг 2007 14:22, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта