Здравейте колеги та и на мене ми се наложи да правя галимацията от моно към пълна инжекция.Ето малко снимков материал от целия едномесечен филм. Колата беше Б3 Пасат 1,8 моноинжекцион но дойде момент когато гарнитурата в едно задръстване духна към воден канал и почна да гърми от разширителното казанче като го отворих.Така или иначе щях да отварям и реших да си рециклирам мотора и предницата напълно понеже от половинчати работи полза няма.Отделно имах и друг мотор 1.8 ,112к.с К-Джетроник и следователно главата почна да не ме слуша:)
Ето на какво приличаше пасата още първия ден:
..и се почва с частите една по една аз почнах от капака на клапаните ненам защо
идва ред на един тройник...
А това ми е на леглото в стаята понеже мястото ми е ограничено..
тук мотора е свален
Всмукатела и дросела също подготвени.
Изпускателен колектор и двуцевка благодарение на Letajanta i Lilo&Stich
Играчка с маркучетата на механичната инжекция.
Матора обърнат..
Заедно с колегата ivkata рециклирахме блока който ползвам от стария ми РП двигател със същия код.Благодарности Иво!
Някъф маховик
И идва дилемата с буталата
Установих че и двете са с еднаква дълбочина на горивната камера но диаметъра на РП на камерата е по малък от този на мотора донор следователно установих че са му сменяни буталата на мотора и така съм го купил.Сложих буталата от РП (макар и по тежки с 60 грама но с по-малка гор.камера и следователно по висока степен на сгъстяване а и те имат мазане с канал в биелата към пистонния болт.
Ляво бутало ЕВ , Дясно- РП
Боже хола ми на какво прилича
Бебетата чакат "гумички"
Главата ..
Картеро..
Най-накрая събран:)
Бензиновата помпа (Благодарение на Бобби) претърпя промяна в окачването понеже за пасата не е предвидено.
Най-накрая мотора и запя в коша очаквайте още снимки и хиляди благодарности на колегите които ми помогнаха!
Снощи му беше първото извънградско до Стара Загора и се представи идеално като се има впредвид че не му е навързан диференциалния регулатор на бензина и куп друга инсталация които ще оправя след почивка разхода на бензин е 7 на 100 което ме изуми.Днеска ще пътувам на морето надявам се всичко да е ок. Ще поддържам темата при всяко подновяване по мотора
От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
Последна промяна от Stenly на Сря 12 май 2010 18:04, променено общо 8 пъти.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Браво колега! Поздравления за ентусиазма и доброто изпълнение на този иначе доста сериозен проект!!! Изумен съм!
Последна промяна от DJ_TOLYO на Чет 09 авг 2007 14:22, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта