Ето на какво приличаше пасата още първия ден:

..и се почва с частите една по една аз почнах от капака на клапаните ненам защо




идва ред на един тройник...

А това ми е на леглото в стаята понеже мястото ми е ограничено..

тук мотора е свален

Всмукатела и дросела също подготвени.


Изпускателен колектор и двуцевка благодарение на Letajanta i Lilo&Stich

Играчка с маркучетата на механичната инжекция.

Матора обърнат..

Заедно с колегата ivkata рециклирахме блока който ползвам от стария ми РП двигател със същия код.Благодарности Иво!




Някъф маховик


И идва дилемата с буталата
Установих че и двете са с еднаква дълбочина на горивната камера но диаметъра на РП на камерата е по малък от този на мотора донор следователно установих че са му сменяни буталата на мотора и така съм го купил.Сложих буталата от РП (макар и по тежки с 60 грама но с по-малка гор.камера и следователно по висока степен на сгъстяване а и те имат мазане с канал в биелата към пистонния болт.
Ляво бутало ЕВ , Дясно- РП


Боже хола ми на какво прилича


Бебетата чакат "гумички"


Главата ..


Картеро..

Най-накрая събран:)




Бензиновата помпа (Благодарение на Бобби) претърпя промяна в окачването понеже за пасата не е предвидено.

Най-накрая мотора и запя в коша очаквайте още снимки и хиляди благодарности на колегите които ми помогнаха!
Снощи му беше първото извънградско до Стара Загора и се представи идеално като се има впредвид че не му е навързан диференциалния регулатор на бензина и куп друга инсталация които ще оправя след почивка разхода на бензин е 7

