Накратко - превръщане на Jetta TX с 1,3 МН мотор в Jetta GT 16V.
Ето и малко снимков материал:
Така изглеждаше когато я взех през 99'
След пребоядисването през лятото на 2006,добавих спортни пружини и джанти Borbet R 15" и така започна всичко :
2008:
2009:
Смяната на мотора:
Новия мотор купен със всичко необходимо:
- малкия мотор изкаран навън в края на първия ден:
- новия монтиран в средата на втория ден:
-почти събран през третия ден от смяната:
Окабеляването и преправянето на двигателната инсталация:
Прилично изглеждащ:
GT волан от Мк3 и лостчета от Мк2 след '88:
Преди:
Сега:
Салона засега си е стоковия на карета,мисля че е като на последните единички GTI:
Мк1 GTI:
Изпускателната генерация от ABF,преди да я монтирам я освежих леко:
Дълго мечтаната хидравлика на волана:
Доста трудно намерих любимите стопове Hella за Jetta Mk2:
Оригинално затъмнените странични мигачи:
Спирачния ъпгрейт-предни 280мм апарати с главини/шенкели от Пасат Б3 и дискове от G60,9'' сервоусилвател,помпа 22мм и задни дискови спирачки от GTI:
Друга рядкост която намерих е оригинална кора под мотора:
Дигиталното табло:
Освежих външния вид на окачването:
Джантите AZEV 16X7,5:
Двигател:1781cм3,код КR,102кW,139 PS
Изпускателна система:Сток изпускателен колектор 4-2-1,права тръба 50мм,средно и задно гърне от ABF,два сдвоени накрайника от Пасат Б3.
Трансмисия:Скоростна кутия 2Y,полуоски и карета от GTI.
Окачване:Хидравлика на волана,предни койловъри KW,задни FK G2.
Джанти/Гуми:16X7,5 Azev Type A,предни гуми Avon ZW3 195/45/16,задни Uniroyal RainSport 195/45/16,7мм фланци отзад
Спирачна система:280x22 предни дискове Zimermann,предни апарати Lucas от Мк3 GTI,задни дискове и апарати от GTI,спирачна помпа 22мм,серво от Пасат.
Екстериор:Решетка без емблема FK,вежда над фаровете,затъмнени мигачи,затъмнени стопове Hella,преден широк нож GTI 16V,заден спойлер от Jetta GT,червени кантове,странични огледала в цвета на купето,премахнати задни емблеми
Интериор:Волан Мk3 GTI/Corrado,дигитално табло DIGIFIZ oт GTI с МFA.
Aудио:Pioneer 5730mp с дистанционно,задни четири лентови елипси Pioneer,сток предни колонки
Специални благодарности на майсторите Вальо и Красьо,колегите Stratus,Boxer и всички които помогнаха в реализирането на една мечта :D
1986 Jetta 16V
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
1986 Jetta 16V
Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 04 авг 2013 10:46, променено общо 72 пъти.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Благодаря,ами по външния вид мисля да взема оригинална решетка без емблема и вежда над фаровете,халогените нещо взеха да ме дразнят и мисля да ги разкарам иначе искам да си остане сток излъчване от 80-те,въпреки че на доста хора не им харесват тясните брони и малките стъкла отпред
Стоповете са затъмнени с спрей Dupli color,истински Хела за Джета трудно се намират за съжаление.
дълго време се чудих как да си озаглавя темата и това ми дойде на акъла понеже са на изчезване винтилираните джети.
Стоповете от къде ги намери и за колко ако не е тайна
Стоповете са затъмнени с спрей Dupli color,истински Хела за Джета трудно се намират за съжаление.
СЪмнява ме че ще е баш дъ ласт
дълго време се чудих как да си озаглавя темата и това ми дойде на акъла понеже са на изчезване винтилираните джети.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Скоростите са КR-ските 2Y,много къси,колата върви като луда,на втора при леко влажен асвалт при рязко натискане върти в движение,не съм я настъпвал докрай понеже не съм и свикнал и маслото и ангренажа са за сменяне,общо взето разликата е огромна в сравнение със стария мотор,който звучеше като електромотор.
Малкия мотор беше 1,3 МН и скоро ще се продава май...
А може ли да питам къв е бил малкия матор?
Малкия мотор беше 1,3 МН и скоро ще се продава май...
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
madcap написа:alpine написа: Много кефи че е с тесните брони , широкия нож , а още повече лично мен ме кефи че си запазил тесния прозорец Поздравления
То както е тръгнало сега ще тане мода да са със тенисте брони и малкия джам, повече да се набляга на сток с някоя и друга благинка
Ами да ти кажа че имаше страхотен план за такава джета , но с 9ки тесни брони , тесен джам , супер як сток , оригинален нож , страхотен замисъл , но така и не стигна до пътя моята идея
Но хубавото е че Achim Lauritzen е в час и му се радваме на колата
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Спирачките задължително ще бъдат ъпгрейтнати с GTI-кови но малко по натам,да се стабилизараме финансово.
Разбира се много по евтино излиза да си продам колата, да прибавя парите за конверсията и да си взема Голфче GTI,но си я обичам и предпочетох да ги вложа в нея,която познавам до последното болтче и за която съм се грижил доста добре през годините а те са доста.Удоволствието да видиш колата си с любимия мотор и да я подкараш по коренно различен начин е несравнимо,вечерата след като беше готова и я покарах не съм спал от вълнение
За хората който са решили на такава стъпка искам да кажа че не е толково трудно колкото изглежда стига да си набавиш всички необходими части за да няма изненади по време на монтажа.Мотора който ще се слага също трябва да бъде в добро състояние за да няма допълнителни разходи след това..Добрият майстор/и с необходимото оборудване също са от значение.Цялата конверсия ми излезе грубо около 1500 лева и три дена работа,което мисля е напълно нормално.
Koлата има още доста неща за правене но всичко с времето си,ако искаш една кола да ти носи радост по дълго време всички подобрения по нея се правят стъпка по стъпка а не наведнъж това е моята рецепта [/quote]
Разбира се много по евтино излиза да си продам колата, да прибавя парите за конверсията и да си взема Голфче GTI,но си я обичам и предпочетох да ги вложа в нея,която познавам до последното болтче и за която съм се грижил доста добре през годините а те са доста.Удоволствието да видиш колата си с любимия мотор и да я подкараш по коренно различен начин е несравнимо,вечерата след като беше готова и я покарах не съм спал от вълнение
За хората който са решили на такава стъпка искам да кажа че не е толково трудно колкото изглежда стига да си набавиш всички необходими части за да няма изненади по време на монтажа.Мотора който ще се слага също трябва да бъде в добро състояние за да няма допълнителни разходи след това..Добрият майстор/и с необходимото оборудване също са от значение.Цялата конверсия ми излезе грубо около 1500 лева и три дена работа,което мисля е напълно нормално.
Koлата има още доста неща за правене но всичко с времето си,ако искаш една кола да ти носи радост по дълго време всички подобрения по нея се правят стъпка по стъпка а не наведнъж това е моята рецепта [/quote]
Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 19 фев 2009 17:49, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Малка пролетна фотосесия:
Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 20 апр 2008 21:02, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Баси колата. Снимките без капак са уникални !!!!!!!! Тези тесни брони как добре и седят не е истина Нямам какво да кажа друго
Благодаря,колата е правена със скромни средства и е далеч от класата на твоята доста кусури има но всичко с времето си.
Халогените ще ги махна но днес не ми остана време ,от доста време ме дразнят,но вършат добра работа нощем [/quote]
Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 20 апр 2008 20:49, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Малко развитие по колата,днес монтирах предните койловъри който бях продал преди време(и след това не можех да спя от яд и си ги купих обратно )вече с нови гайки,възтановени резби и боядисани,премахнах халогените и щракнах малко снимки:
Възтановените койловъри:
Монтирани на колата:
Развити до край,за съжаление не може да се кара така,без да махна ножа:
Следващата стъпка в размер 16Х9 coming soon....
Възтановените койловъри:
Монтирани на колата:
Развити до край,за съжаление не може да се кара така,без да махна ножа:
Следващата стъпка в размер 16Х9 coming soon....
Последна промяна от Жоро Делчев на Съб 28 юни 2008 22:28, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта