Ето и малко снимков материал:
Така изглеждаше когато я взех през 99'




След пребоядисването през лятото на 2006,добавих спортни пружини и джанти Borbet R 15" и така започна всичко :



2008:


2009:


Смяната на мотора:
Новия мотор купен със всичко необходимо:






- малкия мотор изкаран навън в края на първия ден:

- новия монтиран в средата на втория ден:

-почти събран през третия ден от смяната:

Окабеляването и преправянето на двигателната инсталация:



Прилично изглеждащ:

GT волан от Мк3 и лостчета от Мк2 след '88:
Преди:

Сега:


Салона засега си е стоковия на карета,мисля че е като на последните единички GTI:




Мк1 GTI:

Изпускателната генерация от ABF,преди да я монтирам я освежих леко:




Дълго мечтаната хидравлика на волана:

Доста трудно намерих любимите стопове Hella за Jetta Mk2:





Оригинално затъмнените странични мигачи:

Спирачния ъпгрейт-предни 280мм апарати с главини/шенкели от Пасат Б3 и дискове от G60,9'' сервоусилвател,помпа 22мм и задни дискови спирачки от GTI:










Друга рядкост която намерих е оригинална кора под мотора:

Дигиталното табло:







Освежих външния вид на окачването:



Джантите AZEV 16X7,5:



Двигател:1781cм3,код КR,102кW,139 PS
Изпускателна система:Сток изпускателен колектор 4-2-1,права тръба 50мм,средно и задно гърне от ABF,два сдвоени накрайника от Пасат Б3.
Трансмисия:Скоростна кутия 2Y,полуоски и карета от GTI.
Окачване:Хидравлика на волана,предни койловъри KW,задни FK G2.
Джанти/Гуми:16X7,5 Azev Type A,предни гуми Avon ZW3 195/45/16,задни Uniroyal RainSport 195/45/16,7мм фланци отзад
Спирачна система:280x22 предни дискове Zimermann,предни апарати Lucas от Мк3 GTI,задни дискове и апарати от GTI,спирачна помпа 22мм,серво от Пасат.
Екстериор:Решетка без емблема FK,вежда над фаровете,затъмнени мигачи,затъмнени стопове Hella,преден широк нож GTI 16V,заден спойлер от Jetta GT,червени кантове,странични огледала в цвета на купето,премахнати задни емблеми
Интериор:Волан Мk3 GTI/Corrado,дигитално табло DIGIFIZ oт GTI с МFA.
Aудио:Pioneer 5730mp с дистанционно,задни четири лентови елипси Pioneer,сток предни колонки
Специални благодарности на майсторите Вальо и Красьо,колегите Stratus,Boxer и всички които помогнаха в реализирането на една мечта :D