
Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
Здравейте колеги,от известно време има лек теч от задните цилиндри.Първо потекна лявата и след около седмица и дясната просълзя.Нямам идея дали е съвпадение или има влияещ им друг проблем.Ходих при майстора каза, че си е съвпадение.Основния проблем е в това че неможа да ги ремонтира защото теча е откъм задната им страна а не от гумичките.И ме посъветва да си сменя апаратите.Доколкото разбирам е от механизъма за ръчната.Та някои има ли идея дали изобщо може да се ремонтират 

-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
колега, тази повреда е опасна , понеже за 15 минути на ръчна може да изтече всичкото спирачно масло. на един от служебните шарани смених заден цилиндър втора употреба и след обедната почивка маслото беше на земята.продават ремонтни комплекти, които вършат работа стига да не е корозирала оста. ако не си в час по добре на майстор.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
Както вече писах горе.
На майстор ходих,но той не е сигурен дали може да се ремонтира и дали ще е сполучлив,защотото не е правил( основен )ремонт на тези апарати.И както казваш май течта възниква при използване на ръчната.Но забелязах,че откакто възникна този проблем спирачките са много по ефикасни.Май системата се обезвъздуши
Та кой ремонтен комплект ми е нужен колега?Гледам че имаш понятие 
На майстор ходих,но той не е сигурен дали може да се ремонтира и дали ще е сполучлив,защотото не е правил( основен )ремонт на тези апарати.И както казваш май течта възниква при използване на ръчната.Но забелязах,че откакто възникна този проблем спирачките са много по ефикасни.Май системата се обезвъздуши


-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
на шарана мисля ,че бяха 38 мм. най добре е като се свали да се примери буталото. по каталог стават грешки. за моята бора ми дадоха 38 , а се оказаха 41. ремонта не е сложен , но има една зегерка надълбоко и много се псува .
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
Мерси колега 

- miro_toyaga
- Мнения: 607
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
ремонта е лесен и частите ги има като ремонтен комплект-гумичките около 35лв май бяха като цена , има и цилиндърчета дето бяха по 20лв май едното
сменяват се гумичките на оста на ръчната и си ок , работа за 2 часа примерно
сменяват се гумичките на оста на ръчната и си ок , работа за 2 часа примерно
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
Доста съм сръчен в ремонтните работи,но като
става въпрос за спирачките не ми се експериментира или по-точно рискува.
става въпрос за спирачките не ми се експериментира или по-точно рискува.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
не се страхувай ,щом обичаш да се цапаш. сваляш цилиндъра, два болта м 8 плюс маркуч и си на менгемето. сваляш буталото, дълбоката зегерка и си ти. след като извадиш оста и свалиш стария о пръстен , ако няма корозия сменяш новите и си готов . обезвъздушаваш на самотек и след като протече завиваш. пробвай един път след това да напомпиш и ако няма въздух палиш и караш.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
[quote="pa4o_ivanov61"]не се страхувай ,щом обичаш да се цапаш. сваляш цилиндъра, два болта м 8 плюс маркуч и си на менгемето. сваляш буталото, дълбоката зегерка и си ти. след като извадиш оста и сваазалиш стария о пръстен , ако няма корозия сменяш новите и си готов . обезвъздушаваш на самотек и след като протече завиваш. пробвай един път след това да напомпиш и ако няма въздух палиш и караш.
Щом казваш колега ще се пробвам.В крайна сметка това което си правя аз си го правя най-добре
От писаното от теб разбрах
каква е процедурата само не ми е ясно евентуално ако е ръждясала оста дали се чисти или се подменя.Също така като гледам ремонтните комплекти са няколко вида и за няколко марки като Bocsh,TRW и още няколко.И сега се чудя от кои да си поръчам???
Щом казваш колега ще се пробвам.В крайна сметка това което си правя аз си го правя най-добре

каква е процедурата само не ми е ясно евентуално ако е ръждясала оста дали се чисти или се подменя.Също така като гледам ремонтните комплекти са няколко вида и за няколко марки като Bocsh,TRW и още няколко.И сега се чудя от кои да си поръчам???

-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
аз ползвам autofren версия лукас. така пише на кутиятя. при много корозирала ос трябва да имаш машини под ръка , като струг заваръчен апарат. аз се пробвах и разглобих оста заварка после между центри на струга и стана, но не е за препоръчване , макар че шарана върви 4 г след ремонта.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
Днес свалих апарата.Дълбоката зегерка доста ме умори,но все пак я изкарах...Смених О пръстенчето,но забелязах че не заляга плътно на оста и си остава хлабаво.смених и кечето откъм гайката на оста.След като сглобих апарата и да пробвам да видя какво съм сторил,направо ми прилоша ....Тече като от чешма.Оста имаше леко корозия ама не ми се вярва да е от нея.После видях че в старото кече има медена втулка която в новата нямаше дали заради нея не ми се сполучи 

-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
аз кече не съм слагал. откъм гайката има семерина с конусна периферия.а втулката би трябвало да е в тялото на апарата.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Шаран(98)1.9 TDi проблем задни спирачни цилиндри
уцели ли щифта в дъното на цилиндъра?зегерката притиска вътрешното тяло към пръстена . дано си я сложил правилно.относно пръстенчето ,наистина не влиза трудно в оста.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта